Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מלכישוע- אני מבין את ההגיון בדברים שלך, אבל עדיין לא מסכים לגמרי. המצב של הזפת כרגע על הפנים, הרבה בועות אוויר ובכלל המצב נראה לא טוב. האם בגלל שאני בונה עליו האחריות מוטלת כולה עליי? הוא יכול לטעון שאני גורם לו לרטיבות כשלמעשה המצב הקיים באשמתו.

אני חוזר שוב על מה שכתבתי - אין משמעות למי בנה מה, רק למצב הקיים. המצב הואאף פעם לא באשמת השכן למטה. כרגע, הגג של השכן (אני מניח) הוא שטח ציבורי של הבניין, ולכן הבניין - דרך ועד הבית - אחראי לדאוג לאיטום שלו. ברגע שהשטח הזה הופך להיות חוקית חלק מהדירה שלך, כלומר בבעלותך, אתה הופך לאחראי. זה הכל.

 

על המצב הנוכחי השכן יכול לבוא בתלונות לועד הבית. ברגע שהשטח מסופח לדירה שלך - הוא יבוא בתלונות אליך. נקודה. אין שום סיבה שהוא ישקיע שקל כדי שאתה תהנה מדירה מורחבת. בתור בעל השטח, חובתך לדאוג שלא תהיה נזילה לדירה שלו, ככל שזה תלוי בך (וזה כולל להשקיע באיטום מתאים).

×
×
  • תוכן חדש...