Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

צריך עזרה מכל החשמלאי רכב שבינינו...

 

אני מנסה להתקין חיישני רוורס ואני יודע שצריך להתלבש על החוט של מנורת הרוורס כדי שהוא ידליק את החיישן..

רק מה..אני מחבר אותו והוא לא דולק...בדקתי גם את המנורה וגם היא לא דולקת ..לפני ההתקנה היא עבדה.

תוך כדי בדיקה פתאום היא כן דולקת וגם החיישן ואחכ הפסיקה .

זה לא בעיה מגעים זה נבדק עם רב מודד שבודק גם קצר..

מה שהכי מוזר שאם אני מנתק את הפלאג של בית המנורות יש 12 וולט על החוט של הרוורס וברגע שאני מחבר את הפלאג רב מודד מראה שאין מתח פתאום..

 

יש מישהו שיוכל להסביר לי איך זה עובד ???

והאם חייב שבשני צידי הרכב תהיה מנורת רוורס ?

כי רק בצד הימני של הרכב המנורה עובדת ובצד השמאלי לא וגם מתח בצד השמאלי לא מגיע למנורת הרוורס..

 

עוד בדיקה שעשיתי ברגע שאני מחבר את הפלאג אז יש קצר בין החוט של המנורה לגוף הרכב..מה שעוד מוזר שמנורות בלם איתות ומצב דולקות...כך שלא אמור להיות קצר..

 

תודה מראש...

פורסם
שלום...

צריך עזרה מכל החשמלאי רכב שבינינו...

 

אני מנסה להתקין חיישני רוורס ואני יודע שצריך להתלבש על החוט של מנורת הרוורס כדי שהוא ידליק את החיישן..

רק מה..אני מחבר אותו והוא לא דולק...בדקתי גם את המנורה וגם היא לא דולקת ..לפני ההתקנה היא עבדה.

תוך כדי בדיקה פתאום היא כן דולקת וגם החיישן ואחכ הפסיקה .

זה לא בעיה מגעים זה נבדק עם רב מודד שבודק גם קצר..

מה שהכי מוזר שאם אני מנתק את הפלאג של בית המנורות יש 12 וולט על החוט של הרוורס וברגע שאני מחבר את הפלאג רב מודד מראה שאין מתח פתאום..

 

לדעתי אתה לא מבצע את הבדיקה בצורה נכונה או הפרוב של מד המתח לא נוגע בפינים שבתוך הקונקטור.

 

הקונקטור מקבל פלוס קבוע בחוט בצבע (וורוד/סגול) ומינוס דרך מפסק אור רוורס (חוט בצבע ירוק בהיר). ייתכן שהצבעים שונים בתלות בשנתון הרכב.

 

יש מישהו שיוכל להסביר לי איך זה עובד ???

והאם חייב שבשני צידי הרכב תהיה מנורת רוורס ?

 

לא חייב מנורות בשני הצדדים. יש רכבים שיש להם רק מנורת אור רוורס בודדת בצד ימין.

 

כי רק בצד הימני של הרכב המנורה עובדת ובצד השמאלי לא וגם מתח בצד השמאלי לא מגיע למנורת הרוורס..

 

עוד בדיקה שעשיתי ברגע שאני מחבר את הפלאג אז יש קצר בין החוט של המנורה לגוף הרכב..מה שעוד מוזר שמנורות בלם איתות ומצב דולקות...כך שלא אמור להיות קצר..(מה הקשר בין מנורות בלם לאור רוורס ? זה אותו קונקטור ?

 

אם היה קצר הפיוז של אור רוורס היה נשרף מיד. איך אתה בודק שיש קצר ? אולי פשוט יש נתק או מגע לא תקין של הפרובים במגעים של הקונקטור/בית מנורה.

 

מד המתח לא יודע לזהות קצר או נתק מכיוון שבשתי המקרים תקבל בפחות או יותר אותה קריאה קרי 0.00 או 0 ומספרים רצים.

 

תודה מראש...

מנורות אור רוורס מחוברות המקביל.

איזה כייף לי :)

פורסם

קשה לי לעזור לך לאור העבודה שכבר נעשתה ולא ברור מה נעשה. בתמונה שצירפת אכן רואים שכבל שחור לא מקורי מחובר לגוף (אתה חיברת אותו ?) מה זה ההלחמות של החוט הירוק ?

איזה כייף לי :)

פורסם
קשה לי לעזור לך לאור העבודה שכבר נעשתה ולא ברור מה נעשה. בתמונה שצירפת אכן רואים שכבל שחור לא מקורי מחובר לגוף (אתה חיברת אותו ?) מה זה ההלחמות של החוט הירוק ?

 

החיבורים הינם מקוריים...

החוט השחור יוצא מהצמה ישירות לגוף הרכב.

בחוט הירוק אני ביצעתי את ההלחמה כדי לחבר את חיישן הרוורס.

חוץ מהכבל הירוק הכול מקורי מהיצרן.

עדכון : המנורה חזרה לעבוד...אני מקווה שאם אחבר את הפלוס של החיישן חזרה לחוט הירוק ואת האפס גם לגוף הרכב אז העסק אולי יחזור לעבודה.

×
×
  • תוכן חדש...