Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני צריך לקנות מיני קומפרסור לניפוח צמיגי הרכב.

אבקש המלצה לאחד טוב וזול שמתחבר לשקע המצת.

ראיתי בהום סנטר אחד ב 60 שח שנראה קצת צעצוע, ואחד ב 200 שח שנראה יותר טוב אבל כבד ומסורבל.

מישהו מכיר את הקומפרסורים הקטנים הזולים (אלה שנמכרים באיביי סביב ה 50 ש"ח) ויכול לתת חוות דעת?

הם מסוגלים למלא אוויר לצמיג של רכב פרטי (לא ג'יפ)?

פורסם

לחרום של ניפוח פעם בכמה שנים כדי להגיע לפנצר מאכר הקרוב - גם המיני ב50 שח בתחנת הדלק עושה את העבודה (לאט וברעש אבל עושה)

אם מאיזה סיבה אתה עושה את זה לעתים מזומנות, לך על היותר חזק

פורסם

אני לא מאמין בקומפרסורים הקטנים. פשוט לא מאמין. ראיתי מספיק כאלה שקרסו כבר בניפוח הראשון.

מחזיק אצלי בקקטוס קומפרסור קטן של viair שקניתי באישטח + קומפרסור גדול בג'יפ.

הקטן עושה עבודה מצויינת גם בניפוח גלגלי אופניים, כדורים ועוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ב 100 שקל תקנה מה שאתה מוצא.

השאלה היא כמה קומפרסורים עד 100 שקל אתה תקנה עד שתגיע ההכרה שהיה עדיף לקנות איכותי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני כבר כמה שנים משתמש בשני בוכנות של אמריקן איגל לפחות פעם בחודש(לא אין לי פנצ'ר,אני פשוט סוג של "קצין רכב" של ההורים של החברה שלי)) והוא עדיין עובד כמו גדול.

לכן שני בוכנות עדיף בהרבה.

http://www.justmotor.co.il/pl_product~777~87~0.htm

 

הוא עם תננים למצבר לא מתחבר לשקע מצת

פורסם
מה זה משנה למי יש קצת הבנה בחשמל יכול ליצור חיבור לשקע לדעתי(לא שהייתי צריך).

 

את זה אני יודע, אני עדיין חושב שעדיף להתחבר איתו ישירות למצבר, במקרה יש לי אותו והוא ממש מתחמם בחיבור לכן לא הייתי מתחבר איתו לשקע מצת.

פורסם

בוא נסכם של לרונאלדו עדיף שתי בוכנות מאשר אחת.

לגבי התחממות זה נועד להיות ציוד חירום ולא תחליף למדחס של תחנת דלק או פנצ'ריה(כנראה שהסינים לא חשבו על דרך לקרר אותו בצורה זולה,בסגון של צלעות קירור).

למי יש פטיש לבדוק אוויר שיקפוץ לפנצ'ריה ויבקש שנייה שיתנו להשתמש בציוד שלהם.

יש מצב שבשוק קיימים קומפרסורים בסגנון שלו שמתחממים פחות אבל עולים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...