Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קדג'אר אינטנס 157,990 לעצמאי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פחת: ההכרה היא 6.75% לשנה.

הוצאות אחרות (ביטוח, תיקונים, דלק ) 45% מההוצאה.

 

הבנתי סוף סוף.:lol:

 

שאלות אחרונות:

1. 6.75% לשנה ממחירון הרכב שהוא חדש?

2. לכמה שנים נמשכת ההכרה בפחת?

3. האם כל הנושא שדובר כאן תקף גם בקניית רכב יד שנייה? במידה וכן גם אז ההכרה בפחת היא 6.75% מהמחירון שהוא חדש?

4. הרכב צריך להיות רשום על שמי?

 

בשרשור הבא דובר על כך שעל הרכב להיות בחוזה ליסינג או שכירות ולא רשום על שם בעל העסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?353005-%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%90%D7%99-%D7%91%D7%A2%D7%9C-%D7%A2%D7%A1%D7%A7-%D7%A7%D7%98%D7%9F-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%AA%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%99-%D7%90%D7%95-%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9C

 

רוב תודות.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

6.75٪ ממה שהרכב עלה לך בפועל.

ההכרה היא ל-6.5 שנים אח"כ ערך הרכב מגיע ל-0 לצורך חישוב הפחת.

בקניית רכב יד שניה חישוב הפחת הוא לפי מחיר הקניה בפועל (ולכן יש שמקפידים במקרה זה לקנות מסוחר שנותן חשבונית כדי שתהיה הוכחה למחיר הקניה בפועל, למרות שזכרון דברים צריך להספיק)

הרכב לא חייב להיות על שמך, אבל כדי לתבוע פחת אתה צריך להוכיח שחכרת/קנית אותו.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
6.75٪ ממה שהרכב עלה לך בפועל.

ההכרה היא ל-6.5 שנים אח"כ ערך הרכב מגיע ל-0 לצורך חישוב הפחת.

בקניית רכב יד שניה חישוב הפחת הוא לפי מחיר הקניה בפועל (ולכן יש שמקפידים במקרה זה לקנות מסוחר שנותן חשבונית כדי שתהיה הוכחה למחיר הקניה בפועל, למרות שזכרון דברים צריך להספיק)

הרכב לא חייב להיות על שמך, אבל כדי לתבוע פחת אתה צריך להוכיח שחכרת/קנית אותו.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

תודה רבה, עזרת לי מאוד.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אישתי עצמאית- עוסקת מורשה- ואנחנו לפני רכישה של רכב יד 2. האם עדיף לנו לרשום את הרכב על שמה מבחינת הוצאה מוכרת או שאפשר לעשות זאת גם אם הרכב על שמי?

פורסם

אפשר לדרוש הכרה בהוצאות גם אם הרכב של שמך, אבל יתכן שרשויות המס יבקשו אישור נוטריוני שהרכב משמש את אשתך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...