Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

קניתי לפני חודשיים סוזוקי סלריו חדשה, ולאחר מספר פעמים שנסעתי בה התחלתי להרגיש שמדי פעם המזגן מפסיק לפעול לכמה שניות.

 

הלכתי למוסך מרכזי ושם החליפו לי כמה חלקים והבעיה לא הסתדרה.

 

במוסך אחר אמרו שהתלוננו כבר מספר אנשים על המזגן בסלריו, ושזה דבר נורמלי שמאריך את חיי המנוע.

 

רציתי לשאול אם עוד מישהו עם סלריו באמת נתקל בבעיה הזאת? ולמה באלטו זה לא קורה?

 

יש לציין שלקחתי את הדגם הידני.

פורסם

זה קורה גם בבלנו החדשה. המזגן עובד, ולאחר קצת זמן, מפסיק לכמה שניות, ואז שוב חוזר לעבוד.

יש לציין שאין לזה שום קשר לטמפרטורה בתוך הרכב. חם או קר ברכב, המזגן אכן מוציא אוויר או קור לסירוגין.

זה קרה לי גם בספלאש שהשכרתי בזמנו. וזה מאוד מורגש, במיוחד כאן באילת.

לגבי האלטו, המזגן שם היה פשוט מצויין. ללא הפסקות.

פתרון? אבחון ממוחשב בכיוון חיישני טמפרטורה או חיישן "שמש", לדבריו של מכונאי בכיר שעבד באחד ממוסכי היבואן.

פורסם (נערך)

זה ברור שהמאוורר לא יעבוד, כי המדחס לא מסתובב.

אם תגשר והמאוורר יעבוד תמיד, שום דבר עדיין לא ייתן פקודה למדחס להיכנס לפעולה.

צריך "לעקוף" את המחשב ולחבר את הכפתור של המזגן, לפני שהוא מגיע למחשב, למדחס עצמו, באיזו שהיא דרך.

אבל אצלו אף אחד לא יתעסק עם זה. "ימרחו"אותו עם עוד סיפורים.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
×
×
  • תוכן חדש...