Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הסאגה לא נגמרת. לפני כמה ימים נדלקה נורה של נוזל קרור. בבדיקה נראה חוסר של מעט נוזל.

הרכב נלקח למוסך ( לא על ידי) , לדבריהם התבצעה בדיקה בלחץ, התגלתה בעיה בגומיה של חישן חום שהוחלפה.

כולל נוזל קרור השארנו 300 ש"ח במוסך

 

היום שהסתכלתי על הרכב בנשיה קלטתי שהנזילה היא בכלל מהחיבור בין שני חצאי המיכל.

 

האם זה בר תיקון? האם ניתן להחליף עצמאית ומה עלות המיכל /איפה לרכוש? האם זה המק"ט 6Q0121407B

 

מה שבטוח למוסך צ'מפיון אני לא חוזר

עריכה אחרונה על ידי corola98
פורסם

מה שאתה רואה יכול להיות מטעה. נזילה יכולה להיות מהפקק או מחיבור כלשהו שנמצא בחצי העליון של המיכל.

המים גולשים על המיכל ומצטברים על המדרגה שבחיבור בין שני חצאים, לכן נראה כאילו הנזילה משם.

 

 

פורסם

בפניה המקורית למוסך נמסר שהנזיליה היא מחיישן החום, והחלפה גומייה. לחיישן המפלס גומייה נוספת?

שאתה אומר שלא ניתן לתקן הכוונה היא לגבי

חיישן מפלס נוזל הקירור או לגבי סדק בין שני החצאים?

פורסם
בפניה המקורית למוסך נמסר שהנזיליה היא מחיישן החום, והחלפה גומייה. לחיישן המפלס גומייה נוספת?

שאתה אומר שלא ניתן לתקן הכוונה היא לגבי

חיישן מפלס נוזל הקירור או לגבי סדק בין שני החצאים?

בשני המקרים לא ניתן לתקן את מיכל העיבוי.

 

בהחלט ניתן להחליף באופן עצמאי את המיכל.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...