Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממש לא החלפה...פשוט למלאות נוזל ולבצע ניקוז מחדש.

וזה לא בעיה שכרגע הנוזל מלא עד הנקודה שבא הוא צריך להיות?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
במקומך הייתי מחליף את הבית טרמוסטט ולא לוקח סיכונים שהתיקון יחזיק או שייכנס משם אויר

החומר איטום הזה ממש ממש טוב אין סיכוי שהוא לא יחזיק, ולמצוא חלפים לרכב הזה הוא פשוט בלתי אפשרי, וגם זה לא רכב שאני אחזיק עוד הרבה זמן הוא יותר להתנסות בטיפולים ותיקונים הוא לא הרכב העיקרי בבית, ואם אתה יכול תענה לי על השאלה

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

באיזה מנוע מדובר?

דגם מנוע?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
וזה לא בעיה שכרגע הנוזל מלא עד הנקודה שבא הוא צריך להיות?

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

 

שום בעיה..תמלא את המיפלס עד למעלה, פתח את נקודות הניקוז ותן לעודפים לצאת משם. ברגע שייצא כל האויר והמיפלס יהיה בנקודה הנכונה סגור ניקוז, השאר מיכסה פתוח ותניע עד אשר הנוזל יתחיל לטפס ואז תסגור ואת ההמשך כבר רשמתי!

פורסם

לא צריך להחליף בית טרמוסטט.

גם לי נשבר פעם הבורג הזה, כאשר הראש שבור הוא לא יושב בלחץ פשוט תבריג אותו החוצה עם מברג קטן או מקדח הפוך ושים בורג אחר שמתאים.

בלי זה הבעייה לא תיפתר, לא סתם יש שם נקודת ניקוז.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

עדכון

לאחר בדיקות נוספות הלך אטם ראש מנוע נוצר לחץ במערכת הקירור ולכן כל התסמינים שהיו,

לאחר בדיקה באינטרנט מצאתי שיש חומר שעלול לעזור לבעיה ולאטום את הראש בחזרה, בררתי אצל אסי חלקי חילוף היה לו שני סוגים, אני לקחתי אחד בשם "liquid cooper" עלותו 45 שקלים,

היום על הבוקר עשיתי את הטיפול שכולל ריקון נוזל הקירור, מילוי מיים, הפעלת המנוע עד פתיחת טרמוסטט, הוספת החומר למיים, הפעלת המנוע ל 40 דקות, ריקון המיים, והחלפה לנוזל קירור יעודי לרכב,

נסיעה ראשונה לאחר הטיפול המד חום לא עבר את החצי, מה שאוצר שהטמפרטורות האלה לא היו תקינות.

לא יודע לכמה זמן יחזיק החומר הזה אבל בשביל 45 שח שווה את הנסיון☺

 

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...