Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי הונדה סיוויק 2015 שחורה ולאט לאט יש שריטות קטנות בצבע (מכל מיני סיבות בעיקר שטיפה במכונה), כרגע אני רוצה לעשות לרכב פוליש כמובן כדי "להעלים" את שריטות ולאחר מכן לעשות ציפוי לרכב.

השאלה היא איזה ציפוי כדאי לעשות לרכב ואם יש מישהו שאפשר לשלוח אותי אליו

תודה רבה מראש

פורסם

פוליש של מספר דרגות+ציפוי אופטימום גלוסס קואט/C4/Carpro Cquartz

 

מאיזה איזור אתה, אם איזור מרכז יש את:

*שלומי אדרת

*יעקוב אלטר

*PDR+ לדעתי גם מתעסקים בפוליש וציפויים

 

קח בחשבון שיעלה לך מעל ל1200 שקל כל הסיפור(פוליש+ציפוי)

פורסם

כרגע הציעו לי הצעת מחיר מעוררת גיחוך של נושק ל9000 שקלים וזה קצת נראה לי לא מקובל, אני מבין שיש חומרים שעולים כך אבל לא במחיר המינימאלי.

אני מאיזור המרכז על מי אתה הכי ממליץ?

פורסם

מחיר ללא פרופורציות. שודדים. לך לאחד מהמומלצים כאן יעלה לך פחות מרבע ותקבל איכות

לא פחות טובה, אולי אפילו עדיפה.

פורסם (נערך)

בגדול כולם טובים, תראה הצעות מחיר מהם, ממה שאני שמעתי אתה תקבל יחס הולם וחם מכולם, כמו כן את המילה והאחריות שלהם ששווה לא פחות בתחום הזה, שמעתי על מחירים דומים(דיטיילינג גרופ-1K לשיכבה אם אני זוכר נכון ללא ההכנה, מינימום שכבות מתחיל ב3)

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם

מצטרף לשאלה.

דיטיילינג אצל פול דלטון בכבודו ובעצמו היה עולה פחות, אז מעניין.

 

מצטרף להמלצה על שלומי אדרת.

תקח בחשבון שתצטרך להוציא את מכוני השטיפה מהרגל הנקיון שלך, אם ברצונך לשמר את העבודה על הרכב.

"יאללה בירי".

פורסם

מדובר על רכב חדש מיותר ללכת לרסטור FX לדעתי - כשמם הם עושים שחזור לצבע ע"י תוספת לכה, זה אמנם מוריד את הסווירלים לרוב אבל בספק שברכב חדש צריך את זה, במקרה הזה לדעתי פוליש יעשה את העבודה

Opel Adam S 2017

פורסם

אני מעדיף לא לומר את שם העסק שהציע לי את המחיר ע"מ לא לעשות "שיימינג" נראה לי לא במקום, אבל ההצעה שלו היתה לציפוי שניתן להסיר במקרה של מכה (אם נאמר קפצה אבן בכביש, מישהוא עם עגלה בטעות התנגש ברכב, ואפילו טעויות קטנות בחניה) אני פשוט לא מכיר את החומרים והעבודה.

בסוף ההונדה עברה כמה שטיפות במכונה לצערי וכיוון שהאוטו נוסע קפצה אבן פה אבן שם, מה שאני מחפש בדיוק זה:

העלמת השריטות הקטנות על הצבע (אני מניח שזה מה שנקרא הסווירלים) אם זה בפוליש או כל שיטה אחרת אני אשמח להמלצות.

מילוי במקומות בחזית האוטו שיש "חורים" בגלל אבנים שקפצו.

הברקה של הצבע כמה שאפשר שיתן גוון יפה ומבריק.

וציפוי איכותי כיוון שהרכב ללא חניה מקורה לצערי, אז גם שיעמוד בפני השמש, שיעמוד בפני השטיפות (שטיפה ידנית שלי), וגם שיגן מפני כל מיני מזיקים (אבנים בכביש,ועוד כל מיני גורמים חיצונים) כמובן שבנושא האחרון אני מתכוון לחזית הרכב בלבד.

 

אם יש משהוא כזה, מישהו כזה שיכול לעמוד במשימה הזאת ולהבטיח עבודה איכותית עם חומרים איכותים (אני מודע לכך שאיכות שווה כסף אבל צריך גם להיות אמין ולא רודף בצע), בקיצור אשמח לעצות.

 

תודה רבה מראש על העזרה למי שהמליץ עד עכשיו ולמי שימליץ הלאה.

פורסם

במחיר של 9000 ש"ח עושים צביעה איכותית לרכב שתהיה הרבה יותר טובה מציפוי, אז ההצעה הזו היא יקרה להפליא.

לכל רכב יש שריטות קטנות בפרונט ועל מכסה המנוע כתוצאה מאבנים קטנות, זה קורה במהירויות גבוהות במיוחד ונסיעות מאחורי רכבים מלוכלכים או כאלו שמעיפים אבנים קטנות / חצץ.

 

ציפוי קרמי עושים על רכב שעובר הכנה שהיא שטיפה חזקה להורדת כל הלכלוך + פלסטלינה + פוליש ונקיון כל השאריות שהשאירו החומרים הנ"ל ולאחר מכן, בשלב הסופי מבוצעת הנחת הציפוי הקרמי ושם מסתיים הסיפור, כל העסק הזה לרכב גדול לא אמור לעלות מעבר ל 2000 ש"ח.

אם זה כולל תיקוני צבע ותוספות קטנות אז אולי כן. אבל לא המחיר שנקבת.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
אני מעדיף לא לומר את שם העסק שהציע לי את המחיר ע"מ לא לעשות "שיימינג" נראה לי לא במקום, אבל ההצעה שלו היתה לציפוי שניתן להסיר במקרה של מכה (אם נאמר קפצה אבן בכביש, מישהוא עם עגלה בטעות התנגש ברכב, ואפילו טעויות קטנות בחניה) אני פשוט לא מכיר את החומרים והעבודה.

בסוף ההונדה עברה כמה שטיפות במכונה לצערי וכיוון שהאוטו נוסע קפצה אבן פה אבן שם, מה שאני מחפש בדיוק זה:

העלמת השריטות הקטנות על הצבע (אני מניח שזה מה שנקרא הסווירלים) אם זה בפוליש או כל שיטה אחרת אני אשמח להמלצות.

מילוי במקומות בחזית האוטו שיש "חורים" בגלל אבנים שקפצו.

הברקה של הצבע כמה שאפשר שיתן גוון יפה ומבריק.

וציפוי איכותי כיוון שהרכב ללא חניה מקורה לצערי, אז גם שיעמוד בפני השמש, שיעמוד בפני השטיפות (שטיפה ידנית שלי), וגם שיגן מפני כל מיני מזיקים (אבנים בכביש,ועוד כל מיני גורמים חיצונים) כמובן שבנושא האחרון אני מתכוון לחזית הרכב בלבד.

 

אם יש משהוא כזה, מישהו כזה שיכול לעמוד במשימה הזאת ולהבטיח עבודה איכותית עם חומרים איכותים (אני מודע לכך שאיכות שווה כסף אבל צריך גם להיות אמין ולא רודף בצע), בקיצור אשמח לעצות.

 

תודה רבה מראש על העזרה למי שהמליץ עד עכשיו ולמי שימליץ הלאה.

1. המחיר שקיבלת אינו גבוה במיוחד עבור העבודה - פשוט ההסבר שלך לקה בחסר. זה לא ציפוי ננו קרמי אלא מדבקה, ציפוי יקר בהרבה (וגם טוב בהרבה, עם כל הכבוד לננו). מצד שני, בפן האישי אני נגד ציפויים שכאלו על רכבים שאינם עם צבע סופר מיוחד / יקר וכו', מהסיבה שהציפויים האלו *גם כן* חוטפים סווירלים / צ'יפס וכו' עם הזמן, והחלפה שלהם עולה הון תועפות. עבור רכב סטנדרטי, זה לא כלכלי בעליל, והמרוויח העיקר יהיה הבחור שירכוש ממך את הרכב בעתיד ... (אתה תוכל להוריד את הציפוי לפני המכירה ולהציג צבע ממש חדש, או להשאיר את הבחירה בידיו, הוא בלאו הכי לא שילם את המחיר)

2. ציפוי ננו קרמי זה הדבר הכי "כלכלי", למיטב היכרותי, למי שלא מעוניין לבצע תחזוקה אינטנסיבית שוטפת. הטיפול הזה הוא חד/דו-שנתי כאשר הוא מבוצע כמו שצריך, ויעזור לך לשמור על הרכב מפני הרבה מפגעים (לשלשת, לדוגמא). יש מלא הסברים בפורום על זה, אתה יכול להסתכל ב'מדריך לדיטיילר המתחיל' שהעלתי לא מזמן בפורום אני סבור שהתייחסתי שם לסוגייה.

3. בנוגע לבעלי מקצוע:

במרכז הארץ יש את שלומי אדרת (ADetailing) ואת יבגני נס (NessDetail), אלו בעלי המקצוע שפגשתי אישית ושהשאירו עלי רושם חיובי בפן המקצועני והאישי. הרכב האישי שלי עבר טיפול אצל שלומי ויש פירוט על כך כאן בפורום.

בצפון הארץ יש את אורן (Doctor Wash) ואת אלון (Vividetail), שניהם עבדו על רכבים שלי ושניהם אנשים טובים והוגנים.

 

תכין את עצמך לעלות של 1,000-2,500 ש"ח, כתלות בטיפול, בבעל העסק ובאקזמפלר. אני מתייחס לפוליש חד/דו/תלת-שלבי + ציפוי ננו.

ממליץ לך לבצע את הטיפול אצל דיטיילר שגר בקרבה הגיונית למקום מגוריך, אני מהצפון ואת הטיפול האחרון ביצעתי במרכז, ועכשיו כשיש איזושהי סוגיה שדורשת תיקון אני נאלץ לקחת יום חופש ולעוות את כל הלו"ז שלי בשביל לטפל בזה... עבורי, זה חתיכת תיק רציני, מה גם שעלות יום החופש יקרה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...