Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברי פורום מסויימים מקפידים באופן שוטף אם זה ברמזים גסים או בצורה ישירה להדגיש את חוסר המקצועיות של ענף המכונאות רכב בארץ כאשר במציאות זה ממש לא נכון כאשר הם בעצמם חסרי ניסיון וידיעה דלה בתחום המכונאות רכב.

 

יתרה מזאת כול פאשלה של מוסך מקבלת פרסומת מוגזמת על ידם על-ידי הקפצה והוספת מלל מיותר.

 

בעל מקצוע שרואה את הנעשה בפורום מחובתו לא לשתוק למעשי הנבלות של חברי פורום מסויימים.

 

צריך להבדיל בין פאשלות לבין הונאות. לא חסר פה גם פרגון, ומוסך רון הוא דוגמה טובה לכך.

קשה לכמת את יתר הדברים שלך.

בכל מקרה, הניסיון שלך להטיל דופי במקצועיות של חבורה שפועלת בהתנדבות וללא לאות הוא די נואל נוכח הקבלות האינסופיות שהציגו בעבר, וגם לא ברורה הסיבה לכך. :shock:

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכל מקרה, הניסיון שלך להטיל דופי במקצועיות של חבורה שפועלת בהתנדבות וללא לאות הוא די נואל נוכח הקבלות האינסופיות שהציגו בעבר, וגם לא ברורה הסיבה לכך. :shock:

אל תכניס דברים לפי. לא הזכרתי אפילו במילה אחת את החבורה שפועלת בהתנדבות.

הסקת המסקנות שלך גובלת בחוצפה.

איזה כייף לי :)

פורסם

החוש הטלפתי שלי כשל בפירוש הביטוי "חברי פורום מסויימים". מוזמן לבאר, יכול גם לא.

 

את הביטוי "חוצפה" אני שומר לתאור התנהגות מוסכים מסויימים. רק מניסיוני.

פורסם

התכוונתי שהחוצפה שלך להזכיר אותי כאחד שמטיל דופי בהתנהלות חבורת הטיפולים. אכן קיים חבר פורום אחד מהחבורה שצריך מידי פעם לקבל על הראש. :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם

כל מי ששולח את פות"ש לבקש את הכסף חזרה (כולל "בדימוס" המחמם הקבוע כנגד מוסכים).

מישהו מכם ראה את הצלחות ואת הרפידות? על סמך מה אתם מייעצים לו זאת?

ואם בנוסף לתקלה במשאבה, גם הרפידות והצלחות היו שחוקות כליל?

לגבי ה"מוסכופוביה" אני מסכים עם רון, ממש חבל שבעלי מקצוע כבר לא כותבים כאן.

לדוגמא: דנידין ואמנון, אני יכול רק לשער שזה לא נעים כבעל מוסך שכל הזמן "נכנסים במוסכים"

פורסם
מחר אגש למוסך לבדיקה חוזרת, ישנו איזה סדר מסוים שאתם ממליצים ללכת בעקבותיו או שפשוט לתת למוסכניק לעשות את עבודתו? אגב אני חוזר לאותו מוסך משבוע שעבר משום שאצלו כבר התחיל תהליך מסוים של איתור התקלה.

 

לא זיהיתי עבודה מזהירה של המוסך הזה ולא הייתי ממהר לחזור אליו.

פורסם

אז ככה הייתי במוסך והפלא ופלא מרפי בא לבקר דווקא שאני מנסה להדגים לו את התקלה היא לא נמצאת פתאום הכל תקין. לא יודע מה לעשות כבר

פורסם
כל מי ששולח את פות"ש לבקש את הכסף חזרה (כולל "בדימוס" המחמם הקבוע כנגד מוסכים).

מישהו מכם ראה את הצלחות ואת הרפידות? על סמך מה אתם מייעצים לו זאת?

ואם בנוסף לתקלה במשאבה, גם הרפידות והצלחות היו שחוקות כליל?

לגבי ה"מוסכופוביה" אני מסכים עם רון, ממש חבל שבעלי מקצוע כבר לא כותבים כאן.

לדוגמא: דנידין ואמנון, אני יכול רק לשער שזה לא נעים כבעל מוסך שכל הזמן "נכנסים במוסכים"

אף אחד לא מחמם ולא מחפש להיכנס באף מוסך. שצריך לפרגן מפרגנים ושצריך לתת ביקורת נותנים...2 צדדים למטבע אין יה לעשות! סתם לחדש לך אבל אנחנו הישראלים המצאנו את המושג של "הברקסים ניגמרו צריך להחליף" עוד הרבה לפני שהגיע זמנם! גם אני נפלתי בדברים האלה בצעירותי! ולא עוד!

פורסם
כל מי ששולח את פות"ש לבקש את הכסף חזרה (כולל "בדימוס" המחמם הקבוע כנגד מוסכים).

מישהו מכם ראה את הצלחות ואת הרפידות? על סמך מה אתם מייעצים לו זאת?

ואם בנוסף לתקלה במשאבה, גם הרפידות והצלחות היו שחוקות כליל?

לגבי ה"מוסכופוביה" אני מסכים עם רון, ממש חבל שבעלי מקצוע כבר לא כותבים כאן.

לדוגמא: דנידין ואמנון, אני יכול רק לשער שזה לא נעים כבעל מוסך שכל הזמן "נכנסים במוסכים"

אני לפחות הצלחתי לחלוק על העצה הזאת מבלי לכנות אף אחד בכינויים "חובבן" ו"ידידי המלומד".

 

יש רעה חולה במוסכים שדוחפים צלחות ורפידות לפני הזמן, גם אני אישית נתקלתי בכך לא מעט, ואי אפשר להתעלם מזה.

לא אמרתי שזה בכל המוסכים. אני חושב שמוסך רון לפחות כותב פה לעניין, וגם כשעולה ביקורת לעיתים, יודע להתמודד איתה יפה מאוד.

פורסם

התקלה של נפילת לחץ אחרי בלימה מלאה שייכת ליחידת ה ABS ברוב המקרים מדובר בליכלוך ומשקעים בנוזל הבלמים שמונעים כנראה מאחד השסתומים של שיחרור לחץ בלימה בבלוק יחידת הABS להסגר לחלוטין.בחלק מהמקרים ניתן לנקז את נוזל הבלמים בעזרת משאבה או באמצעות סורק יעודי שיודע לבצע ניקוז.ולאחר רענון הנוזל לצאת לנהיגה על שביל עפר ולבצע בלימות שיפעילו את משאבת ה ABS עד לשיחרור השסתום .לא תמיד זה עובד ויש לשלוח את היחידה לשיפוץ,לפעמים זה מסתדר מעצמו.

פורסם
כל מי ששולח את פות"ש לבקש את הכסף חזרה (כולל "בדימוס" המחמם הקבוע כנגד מוסכים).

מישהו מכם ראה את הצלחות ואת הרפידות? על סמך מה אתם מייעצים לו זאת?

ואם בנוסף לתקלה במשאבה, גם הרפידות והצלחות היו שחוקות כליל?

לגבי ה"מוסכופוביה" אני מסכים עם רון, ממש חבל שבעלי מקצוע כבר לא כותבים כאן.

לדוגמא: דנידין ואמנון, אני יכול רק לשער שזה לא נעים כבעל מוסך שכל הזמן "נכנסים במוסכים"

 

רפידות וצלחות שחוקים מחליפים בטיפולים השוטפים. אם המוסכניק חושב שהם לא יחזיקו עד הטיפול הבא הוא אמור להציע להחליף או להגיד לחזור בעוד X ק"מ.

כנראה שלא אמרו לפתה"ש לעשות את זה - הרפידות והדיסקים אמורים היו להיות בסדר.

זה אומר שהתקלה שעליה הוא התלונן במוסך לא זכתה לשום התייחסות והמוסכניק עשה את הדבר הפשוט שמכניס לו כסף ומראש שלח אותו הבית בלי לפתור את התקלה.

 

+ כשהרפידות ו\או הדיסקים שחוקים עד כדי צורך בהחלפה מיידית הם עושים רעש.

 

גם אם הם היו שחוקים- זה לא גורם לבעיה שפותח השרשור מתאר.

במקרה הזה המוסך כשל מקצועית.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • ספונסר פורום
פורסם

 

יש רעה חולה במוסכים שדוחפים צלחות ורפידות לפני הזמן, גם אני אישית נתקלתי בכך לא מעט, ואי אפשר להתעלם מזה.

לא אמרתי שזה בכל המוסכים.

 

היה דיון גדול על זה בעבר, אני לא מסכים עם האמירה הזו, בטח לא רעה חולה, נכון, אם מוסך מחליף רפידות וצלחות במצב כמעט חדש, זה לא לעניין, אך אם הרפידות ירוד מתחת ל-50 אחוז, ביחוד ברכבים שמרווח הטיפול שלהם הוא 20K-30K ק"מ, במידה והמוסך לא יחליף את הבלמים, סביר מאוד להניח שהרפידות יגיעו למצב של ברזל בברזל.

 

אורן

פורסם
היה דיון גדול על זה בעבר, אני לא מסכים עם האמירה הזו, בטח לא רעה חולה, נכון, אם מוסך מחליף רפידות וצלחות במצב כמעט חדש, זה לא לעניין, אך אם הרפידות ירוד מתחת ל-50 אחוז, ביחוד ברכבים שמרווח הטיפול שלהם הוא 20K-30K ק"מ, במידה והמוסך לא יחליף את הבלמים, סביר מאוד להניח שהרפידות יגיעו למצב של ברזל בברזל.

 

אורן

אתה רוצה לומר לי שברכבים שנישאר ברפידה קרוב ל 50 אחוז בשר (קצת מתחת) ותדירות הטיפולים היא כל 20 אלף קילומטר אתה מחליף את הרפידות?!

  • ספונסר פורום
פורסם
אתה רוצה לומר לי שברכבים שנישאר ברפידה קרוב ל 50 אחוז בשר (קצת מתחת) ותדירות הטיפולים היא כל 20 אלף קילומטר אתה מחליף את הרפידות?!

 

תלוי בסוג הרכב, ברכבים שיש נטיה לשחיקת רפידות כמו יונדאי I20 למשל, כן, בהחלט.

אורן


×
×
  • תוכן חדש...