Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוזר בי הבעיה לא הסתדרה לצערי חשבתי כך אך לאחר נסיעה לא ארוכה הבעיה עדיין קיימת.

היום לאחר נסיעה של 10 דקות בערך הסתכלתי על מיכל נוזל הבלמים וראיתי רטיבות מיד פתחתי את המכסה וראיתי שכל הנוזל עלה כלפיי מעלה האם זה נורמלי?

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום.

מדובר ככל הנראה בתקלה במשאבת בלם מרכזית שמאבדת לחץ, נהיגה במצב הזה מסוכנת לך ולסובבים, סע למוסך לתיקון התקלה.

 

לשאר המגיבים, תקלה בצנרת הוואקום לא תגרום לנפילת הדוושה, אלא תגרום לדוושה להפוך קשה כמו שהמנוע כבוי.

אורן

פורסם

כמו שתיארתי לעצמי אין שום קשר להחלפת רפידות וצלחות ואתה תחזור אליהם כמו גדול ותבקש את כספך חזרה וברח משם כל עוד נפשך בך! לגבי הרטיבות ייתכן וברגע שהחליפו רפידות. ודחפו את הבוכנות פנימה אז לא הוציאו עודפים מהמיכל ופשוט הרשו לנוזל שחזר למיכל להעלות על גדותיו וזה מה שאתה רואה. בקיצור...או שיש לך בעיה בשסתום אל חזור היושב בין המגבר בלם לסעפת היניקה או שיש לך בעיה במשאבה המרכזית!

פורסם
שלום.

מדובר ככל הנראה בתקלה במשאבת בלם מרכזית שמאבדת לחץ, נהיגה במצב הזה מסוכנת לך ולסובבים, סע למוסך לתיקון התקלה.

 

לשאר המגיבים, תקלה בצנרת הוואקום לא תגרום לנפילת הדוושה, אלא תגרום לדוושה להפוך קשה כמו שהמנוע כבוי.

אורן

 

הרשה לי לחלוק עליך. בעבר ניתקתי לגמרי את השסתום הזה והדוושה צנחה לגמרי עד הריצפה בכל עצירה למרות שהרכב עצר רק בסוף מהלך הדוושה הספוגית. הרכב היה יונדאי סונטה. מבחינתי חוסר בשסתום זה כמו שסתום שלא מתםקד כמו שצריך.

פורסם

האם זה אפשרי לדרוש את כספי בחזרה ?

מדובר על מוסך מורשה סוזוקי ברגע שהגעתי והרכב היה על הליפט ישר אמר לי המוסכניק שהדבר הראשון שיש לעשות הוא להחליף צלחות ורפידות שאלתי אם לא ניתן לחרוט והוא אמר שלא... הסתכלתי מעט על הצלחות לא היה נראה כמו בלאי רב אבל ירד מעט מהעובי.כנראה שזה באמת משאבה או שסתום אבל איך אני מחזיר את 1000 השקלים שהשקעתי כבר? והאם ניתן לאתר את התקלה במחשב ?

פורסם

הולך למוסך, פונה למנהל המקום, מספר לו את כל הסיפורים והעלילות שחלם עליהם המכונאי בלילה שגרמו לו להחליף צלחות ורפידות..מסביר לו לשם מה באת בפעם הראשונה....הוא כמובן יגיד "בוא נעלה על הליפט ניראה מה קורה מלמטה..נצא לסיבוב קטן נרגיש מה הבעיה ונטפל בה, בנתיים שב בחדר המתנה תתרווח, אני יודע שהפסדת 2 ימי עבודה אבל הקפה שלנו שווה יותר מהימים שלך..אני כבר יעדכן אותך בהתפתחויות"

מאון לאון אני מניח שהבעיה תסודר בהתאם לתשלום ככל הניראה נוסף אם הנחה בשל הרפידות והצלחות, אל תתלהב הנחה שכל לקוח יקבל וכך תצא לך מאותו מוסך עם בעיה פתורה ורוב הסיכויים שבאותו יום לא בטוח תרשה לעצמך לאכול בחוץ. אני מניח שהבנת!

פורסם

באופן עקרוני, מוסך אמין לא יחליף רפידות וצלחות אם אין צורך בכך.

באופן מעשי, המון רווח ישנו בעבודה הקלה הזאת, וגם מהדהד "ברקסים זה לא דבר שמשחקים בו" ללקוחות.

 

אני באופן אישי גם הייתי עד גם לאחרונה למשחק המבזה הזה עם הברקסים, במוסך מורשה אחר.

 

באופן מעשי יהיה לך מאוד קשה לקבל את כספך בחזרה, ולא בטוח שכדאי להעלות את העניין הזה אם אין ברשותך את הברקסים הישנים והוכחות (לפחות מצולמות) לכך שההחלפה הייתה מיותרת. וגם זה, רק בבית משפט. אם אתה חושד שההחלפה הייתה מיותרת, כן כדאי להחליף מוסך.

 

בכל אופן כדאי לסדר את הבעיה במשאבת הלחץ בהקדם, לא לנסוע ככה!

  • ספונסר פורום
פורסם
הרשה לי לחלוק עליך. בעבר ניתקתי לגמרי את השסתום הזה והדוושה צנחה לגמרי עד הריצפה בכל עצירה למרות שהרכב עצר רק בסוף מהלך הדוושה הספוגית. הרכב היה יונדאי סונטה. מבחינתי חוסר בשסתום זה כמו שסתום שלא מתםקד כמו שצריך.

 

אתה יכול לחלוק עלי, אך עדיין מה שאתה כותב לא מתיישב עם ההגיון, תפקיד מגבר הסלם הוא להגביר את כוח הלחיצה של הנהג על הוכנת המשאבה המרכזית, כאשר אין וואקום בכלל, לא יהיה תגבור בלמים.

 

ביטלת את השסתום כי אתה חובבן, שכנראה לא מודע לתפקידו החשוב, תפקידו של השסתום החד כיווני הוא לשמור וואקום במגבר הבלם לאחר אובדן הוואקום מהמנוע, כמו במצב של דימום מנוע כדי לאפשר בלימה נוספת בבטחה.

 

אך אתה החלטת לבטל אותו, ובכך סיכנת את יושבי הרכב.

הכל מקרה, זה לא יגרום לדווה להיות ספוגית

 

ובכל מקרה 2 , אני לא מצליח להבין את ההמלצות הגורפות שלך כאן קוב ושוב בכל שרשור שנפתח, למעשה גם באוף טופיק, לדרוש את הכסף מבעלי מקצוע, מדוע על פותח השירשור לדרוש את כספו בחזרה מהמוסך? יכול להיות שהרפידות והצלחות שלו היו גמורות,ולכן המוסך החליף אותן?

 

בחזרה לפותח השירשור, גש למוסך,לא משנה היכן התקלה,רכ שמאסד בלמים בעצירה, מהר מאוד יאבד בלמים בנסיעה

פורסם

אורן היקר....אל תתרעם זה מזיק לבריאות. ביטול השסתום היה לצורך בדיקה ללא תזוזה של הרכב ולא כמשהו קבוע. לאחר הבדיקה הוא הוחזר אחר כבוד. לא ייתכן שמגיע אדם עם בעיה ברכב ומחליפים לו משהו על הדרך וטוענים שזו הייתה הבעיה והוא פשוט נוסע מהמוסך תוך שהוא מסכן עצמו ואת הסובבים אותו! כבעל מקצוע זה יכול להשמע לך כתקין אבל כלקוח לא! ורני חותם על זה ועוד רבים פה יחתמו שכמעט בוודאות הרפידות והצלחות לא היו נחוצים החלפה! ואם במצב שכזה אתה מצדיק את המוסך שפעל נכון אני לא מופתע שעניין השסתום לא מתיישב לך עם ההגיון.

פורסם

התקשרתי לכמה מוסכים ונאמר לי שיש אפשרות שזה משאבת ABS שעלותה נע בין 2500 למשומשת לבין 7000 לחדשה זה ייתכן ? אפשר לאתר את התקלה בעצמי עם מחבר obd או משהו ?

פורסם

לא סתם שאלתי אם ה abs עובד בתחילת השירשור. סע במקום פתוח ללא מכוניות ותלחץ חזק על הדוושה במהירות של לפחות 30 קמש ותבדוק אם אתה מרגיש את ה abs עובד!


×
×
  • תוכן חדש...