Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי - תודה על התגובה המהירה - אך נראה לי שכל האופציות לא מספיקות - החזק מכולם היה הלנזר אבל

 

הוא נותן 75RMS - והרמקולים שלי יכולים הרבה יותר - אני רוצה משהו שירים אותם כמו שצריך .

 

יש משהו?

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

100 וואט RMS לכל יציאה זה מספיק לך ? 4 * 100RMS של פיוניר ... 200 דולר

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=409&CategoryID=123&Page=1

 

או קניה ממש טובה לפי דעתי ויש עליה המון תגובות טובות מאוד בפורום זו היא ה JBL 4 *104WRMS אני הייתי הולך עליו בלי שום ספק ! למורל פלוס מאחורה זה סבבה לחבר 104 RMS ! שלא נדבר על זה שנשארות לך 2 יציאות שכל אחת 104 ארמס והמחיר ממש טוב 200 דולר...

הינה לינק :

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=1078&CategoryID=123&Page=1

פורסם

אז הקניה הטובה ביותר באיזור האלפייה זה ה jbl - על מנת להרים פולס 6X9 מאחור ודוטק 6.5

מקדימה?

 

דרך אגב - ניתן לקנות את המגבר גם בארץ? - כלומר האם יש חובה לטוס על מנת לקנות בדיוטי פרי (הסקאל זה שם לא?)

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

בארץ הוא עולה יקר יותר, ולא בדיוק אלפיה.. באיזור ה1400-1500.

(הJBL).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כן זה בעיה הוא עולה יותר יקר בארץ , תחפש מישהו שנוסע לחול ותיפול עליו שיביא לך תמגבר ...

או שתחפש בחניות בארץ אולי תמצא מציאה טובה ... תרשום את השם של המגבר ותעשה חיפוש בחנויות בארץ אין מה להספיד הדגם המלא הוא :

JBL GTO-75.4

פורסם
mikmik כתב:

 

אני מקווה שהתחלת להבין מה זה יחסי כוחות....

העובדה שהמוסיקה היא דינאמית, לא אומרת שאסור להשתמש בהגברה בריאה.

כאן מתן משיב :

את זה אני מנסה להסביר לו כול השבוע

הגברה של 200 RMS לרמקול של 70

תיהיה הרבה יותר בריאה מ הגברה של 70 לרמקול של 70

 

בעוצמות גבוהות אתה ממש ממש תשמע הבדל

חבל שאתה לא מנסה להבין את העניין הזה

לקחתי את התגובה הזו מת'רד מעלי - המשיב הוא מתן -

על פי התגובה הזו עולה שאני צריך לחפש מגבר שמוציא 200RMS לכל ערוץ (נשמע לי מטורף )

תקנו אותי אם אני טועה (בבקשה תקנו אותי )

 

כולי מסובב כבר - יד שניה יש משהו ?

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

זה לא מה שאתה אמור להבין מהתגובה הזאתי.

מדובר פה בצורה תיאורטית בלבד, לא מעבר לזה..

 

אם נגיד לך שרצוי שיהיה לרכב שלך 1000 כוחות סוס, אתה תחפש רכב עם 1000 כוחות סוס ?

לא נראה לי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

האמת - כן - לפחות עד שהייתי שומע כמה עולה התענוג

 

 

מכל מקום ראיתי בפורום אחר שמיקמיק רוצה לעשות השוואה בין המגבר המדובר למגברים שלו - איזה יש לך אם מותר לשאול.

 

חוץ מזה שקניתי את הרמקולים לא עלה בדעתי שכל כך קשה למצוא מגבר טוב שירים אותם כמו שצריך .

 

HELP ME

 

אם כן לעת עתה ההמלצה הכללית היא המגבר של JBL???

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

magnat traxx600

alpine v12 504

magnat phantom monoblock

 

בקרוב מאוד אני לא אצטרך לעשות השוואות, אלה מדידות הספקים.

 

הJBL בתקציב של הדיוטיפרי הכי מומלץ שתמצא.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תעשה לעצמך טובה תתעלם מכול הבולשיט שיש בפורם תקנה את המגבר בלי יותר מידי סרטים

אין שום מגבר שיתן לך במחיר של 200 דולר את מה שתקבל מ JBL נקודה

פורסם
מגבר נורמלאי של 4 ערוצים יתן לך 2 ערוצים של 200 RMS

אז מה כולכך בעיה בזה ?היום 21:32

יש לי שני סטים - אחורי פולס - קדמי דוטק - על כן אני לא יכול לעשות ברידג

 

אלא אם אני מתבלבל ויש משהו ששכחתי

 

magnat traxx600

alpine v12 504

magnat phantom monoblock

גם אני רוצה כזה - סתם אחי - זה בטח יחרוג מהתקציב שלי כבר אחרי החלק הראשון

 

אבל אם אנחנו כבר בנושא - אז מהי ההמלצה הכי טובה - עד 2000 שח לשני סאבים +מגבר

או שניתן לקבל אותה תוצאה עם סאב אחד ומגבר פחות חזק עליו??(נראה שאלה רטורית אבל החיסכון מתחיל במחשבה)

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
אז תקנה 2 לוגיק מהדיוטי פרי ב 100 דולר כול אחד

תקבל 4 גישורים של 200 RMS

סבבה לך ?

אני רואה החלטת להפוך אותי לגמרי - זה שאני כותב יחסית מהר לא אומר שאני מבין הרבה -

 

על פי דבריך - אתה ממליץ דווקה ללכת בכיוון הזה ולא על ה JBL - נמק הסבר והבא דוגמאות

 

פריטי פליז - אני סומך את קניותי על המלצותיכם וניסיונכם - - אם כך אתם מכריעים אז כך אני אקנה

 

ממתין

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

אם אתה באמת מחפש 200 וואט ליציאה, עבור על רמקול אצלך .. אכן ההמלצה של מתן בגדר ההיגיון.

אך אם אתה לא מחפש משהו אסטרונומי שכזה, אני יכול לנחש שמגבר של JBL יספק אותך בצורה טובה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...