Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתמר אני מכיר מספיק מתקינים והרבה אנשים בתחום אתה הראשון שבא ואומר את זה

כול אין לך ביסוס אין לך זכות לבלבל חברי פורום אחרים

פה זה כבר לא עניין של דעה

תגיד שלא שומעים טוב תגיד שהם לא שווים את הכסף

אבל להגיד שהם נשרפים ? זה יותר ממוגזם

וסורי על הקקה

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברה - נו באמת - אתם רוצים לדבר על יחסי הנימוס שלכם - בבקשה - אבל אנא -

 

קודם תענו על השאלות של הת'רד הזה

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

1.הרמקול יספוג 140 וישאר בחיים,אבל לא בכל כיוון,כמו כל רמקול אחר.

2.אתה לא צריך להזרים להם 140 כדי לנצל אותם 140RMS לא אומר בהכרח ווליום גבוה,לא מסתכלים רק על זה כשקונים רמקול,למרות שלא צריך להתעלם.

3.מורל לא רגישים להספק גבוהה,אבל אנשים חושבים שאם הוא 140 אז צריך לתת לו לנגן כל הזמן על 140 ואז ברור שהבלאי יהיה מואץ\אצלי ההייבריד מקבלים 150 והם שורדים יופי,הכל עניין של כיוון.

דרך אגב 700 זה מחיר די גבוהה בשבילם.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אגב הם לא 140, הם 150

אבל זה באמת לא העניין, יש לי כאלה ואני מאוד מאוד מרוצה נותנים באס מיד מעולה, אפשר לקנות אןתם בסביבות ה500 אני חושב ממש לא 700, זו כמובן עוד סיבה לרכוש אותם מחיר ממש מצחיק יחסית לתמורה, ואגב אני גם מצטרף להמלצה לא לתת להם את ההספק המקסימלי שהם יכולים לקבל.

פורסם

אולי הוא עושה מה שהרבה מאוד עושים ( ולדעתי זה מאוד מומלץ )

לוקח מגבר 4 ערוצים ופשוט מגשר במצב כזה גם מגבר ממש פשוט יספק את הקומפוננט בצורה טובה מאוד

פורסם

אז ככה -

 

היום התקנתי סט דוטק מקידמה עם טוויטרים של העלית ומאחורה התקנתי את הפולס 6X9

(דרך אגב עלו לי 450 )

 

לעת עתה הם מוחזקים ע"י ג'יפה ששמה רד סאונד.

 

על כן אני רוצה לשאול שאלות לגבי מגבר טוב שיחזיק את הכל - האם כאן המקום או לפתוח ת'רד חדש.

 

תודה למשיבים.

 

דרך אגב אם אתם רוצים לשמוע על אדם נחמד שגם יכול להשיג מחירים טובים על המורלים

אז גשו למיאמי סאונד בראשון - בחור בשם אבי - כן ירבו.

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
מה התקציב למגבר?

האמת שהתקציב הוא דיי בעייתי - זאת למה - כי אני רוצה גם שני סאבים 12 אינץ ומגבר שיחזיק אותם

עוד לא החלטתי אם ללכת בכיוון של שני אום ומגבר מונובלוק או בכיוון רגיל - האמת נראה לי האפשרות הראשונה מעט יקרה - אך לעת עתה החלטתי ללכת שלב שלב - כלומר קודם לשים מגבר שירים את הרמקולים ולאחר מכן לשים את היתר .

 

נאמר לי כי מגברים יד שניה אפשר למצוא ( שווה קניה) אך סאבים עדיף חדשים - לא יודע אם זה נכון ( תקנו אותי אם לא)

 

בכל מקרה לדעתי התקציב עומד על סביבות ה 1000 שח למגבר לרמקולים.

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

1000 ש"ח לשני סאבים ומגבר רציני שיעמיד לך את הכל זה תקציב קטן מידי, אני הייתי ממליץ לך ללכת על סאב אחד , ומגבר רציני .

באשכול הנעוץ למעלה ישנם הצעות מיוחדות לחברי הפורום, התעניינתי והסתכלתי שם ומצאתי את הסאב של

"12 Cerwin Vega S12 + תיבה ב450 ש"ח !... הסאב 500 וואט מקס 250 RMS שזה מספיק .

בשאר ה 550 ש"ח תוכל למצוא מגבר שיהיה לפחות 1000 וואט מקס תעשה גישור בין 2 יציאות ותחבר לסאב 500 וואט מקס, ואת שתי היציאות הנותרות חבר למורל מאחורה . אבל לא יספיק המגבר גם בשביל הרמקולים הקדמים ככה שתשאיר את הרמקולים הקדמיים מחוברים למערכת ובשלב מסויים תקנה עוד מגבר או שתיחיה ככה, אצלי באוטו זה ככה המגבר מחובר לסאב ולאחוריים ושומעים בן ז*נה ! :-)

פורסם

לא אחי

 

 

1000 שח רק למגבר לרמקולים

 

לגבי שאר הדברים יהיה תקציב בנפרד

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
אבל אמרת שקנית כבר רמקולים , אז עכשיו נשארו לך 550 ש"ח למגבר ?

לא נשמה -

 

כעת לאחר שכבר שילמתי על הרמקולים - אני חושב להקציב למגבר שיחזיק אותם בערך 1000 שח -

 

סכום גדול לדעתי אך אני רוצה לקבל את חוות דעתכם - גם למגברים ב 700 שח או משהו כזה.

 

דרך אגב - אני לא סגור על שני סאבים ומונובלוק אך ישבתי באוטו שהיה לו כזה ופשוט נמסתי מהבס המדהים - הרך - הענוג - המדוייק - והמפגיז שהיה שם .

 

זהו - מחכה לתגובותיכם

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

יש לך את הRockford Fosgate 301X ב790 שח פה בפורום במבצע יש לך עליו עוד פרטים פה

http://www.carreview.com/PRD_154684_1806crx.aspx

 

יש גם את הלאנזר שהוא קצת יותר יקר ועולה אלפייה ..

http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=2504

 

יש לך את ה BOSS 1000W MAX שלי יש אותו ואני מרוצה ממנו מאוד והוא עולה 620 ש"ח

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^349,normal_sales


×
×
  • תוכן חדש...