Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמנו, לפני כ- 10 שנים, פורסמה כתבה ב"מוטו" או "מוטופאן" על רויאל אנפילד (הודו) שמייבא המהנדס פריץ אגלי לשוויץ ומעביר אותו שיפור ל- 620 סמ"ק, אם אני לא טועה, בסגנון הקפה רייסינג. מישהו זוכר? איזה מס' "מוטו" זה היה? משהו? מישהו?

בתודה.

פורסם
גליון מספר 75,עמודים 84-85.רויאל אנפילד 500 ששופר על ידי אגלי ונפחו גדל ל-624 סמ"ק.

פשש... איזה בקיאות (שלא לומר בקיעות). אלוי אפשר לקבל תקציר של הכתבה?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
פשש... איזה בקיאות (שלא לומר בקיעות). אלוי אפשר לקבל תקציר של הכתבה?
אגלי,שאני מניח שלך אני לא צריך להציג אותו,הוא גם היבואן של אנפילד לארצו.הוא לוקח את הכלים המיושנים,משפר ומעצב מחדש כל פיסת מתכת אפשרית בגופם החלוש ומוכר אותם במחיר מופקע לרוכבים שאוהבים משהו שונה בחניית ביתם.דני שטיינמן,כתב צעיר,ביקש וגם קיבל סיבוב.
פורסם

קראתי על האגלי-אנפילד בזמנו..

אני עדיין אל מבין את הרעיון שבדבר, לקחת אופנועים שמיועדים להיות חלשים וחסכוניים

לשפא אותם קצת להוסיף להם קצת כוח מנוע ובסה"כ די להרוס אותם עם אתם שואלים אותי..

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אתם בטוחים שהוא שיפץ את ההנפילד ההודי?:shock:

 

או את האנגלי?

כי ההנפילד ההודי פשוט ערימת חרא, אין מילה אחרת לתאר אותו.

ואם כן? מגיע לבן אדם צל''ש(צלחת שעועית).

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

סליחה על הבורות..

כל פעם באמת שמעתי משהו אחר, פעם אחת אנפילד הודי ופעם אחת אנגלי..

אפשר לשאול מה ההבדל?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

ההבדל הוא שהרויאל אנפילד האנגלי היה בזמנו כמו ההרלי של היום , אם לא יותר אפילו.

 

לחוסיין מלך ירדן היה אחד כזה בזמנו.

ואילו ההנפילד ההודי הוא ערימת חרא אמיתית, זה ההבדל, הבולט 500(בולט עלק) מתקלקל כל 20 מטר, ככה שבהודו כל 20 מטר יש מוסך עם תינוק שיש לו קקי בחיתול שדופק לך אוברהול ב3 דקות ובתשלום של רופיה וחצי, ואז יש לך 20 מטר שלמות לנסוע בשלווה, עד למוסך הקרוב.

זה ההבדל.

וכנ''ל גם ה350, שמתקלקל כל 40 מטר, הישג רציני להודים.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
סליחה על הבורות..

כל פעם באמת שמעתי משהו אחר, פעם אחת אנפילד הודי ופעם אחת אנגלי..

אפשר לשאול מה ההבדל?

במקור מפעל אנגלי שייצר בעיקר נשק ואופניים. בסוף המהפיכה התעשיתית התחיל לחבר לאופניים מנוע וכמו שהקלישאה אומרת: השאר הסטוריה. אותו אנפילד הקים מפעל גם בהודו המנדאטורית ולאחר הסתלקות האנגלים משם, נשאר המפעל ועד היום מייצר אותו אופנוע ללא שינויים משמעותיים.

זהו האנפילד ההודי, החדש. האנפילד האנגלי יהיה בדרך כלל עתיק, כלומר האנגלי, המקורי.

פורסם
ואילו ההנפילד ההודי הוא ערימת חרא אמיתית, זה ההבדל, הבולט 500(בולט עלק) מתקלקל כל 20 מטר, ככה שבהודו כל 20 מטר יש מוסך עם תינוק שיש לו קקי בחיתול שדופק לך אוברהול ב3 דקות ובתשלום של רופיה וחצי, ואז יש לך 20 מטר שלמות לנסוע בשלווה, עד למוסך הקרוב.

זה ההבדל.

וכנ''ל גם ה350, שמתקלקל כל 40 מטר, הישג רציני להודים.

סיני. חזרת מהודו עצבני על האנפילד שלך?

עם כל הכבוד, אם תיקנת ברופי וחצי תיסע גם מרחק של רופי וחצי. אני מכיר לא מעט אופנועים שהובילו את בעליהם למחוז חפצם וגם לא מעט מוסכניקים רציניים של אנפילד שתענוג להסתכל עליהם עובדים. וזה עוד בלי לדבר על האופנוע שלי שנסע יותר מעשרת אלפים קילומטרים בכל הודו בלי לשרוף מנועים, לנפץ פלגים, לקרוע רפידות, לשבור גיר ושאר מרעין בישין.

פורסם
סיני. חזרת מהודו עצבני על האנפילד שלך?

וזה עוד בלי לדבר על האופנוע שלי שנסע יותר מעשרת אלפים קילומטרים בכל הודו בלי לשרוף מנועים, לנפץ פלגים, לקרוע רפידות, לשבור גיר ושאר מרעין בישין.

האופנוע היה אנגלי :wink:

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
סיני. חזרת מהודו עצבני על האנפילד שלך?

עם כל הכבוד, אם תיקנת ברופי וחצי תיסע גם מרחק של רופי וחצי. אני מכיר לא מעט אופנועים שהובילו את בעליהם למחוז חפצם וגם לא מעט מוסכניקים רציניים של אנפילד שתענוג להסתכל עליהם עובדים. וזה עוד בלי לדבר על האופנוע שלי שנסע יותר מעשרת אלפים קילומטרים בכל הודו בלי לשרוף מנועים, לנפץ פלגים, לקרוע רפידות, לשבור גיר ושאר מרעין בישין.

אם ככה רצוי שתתרום סכום נכבד בכותל המערבי, ותבקש לקרוא ברכת הגומל.:wink:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

אפשר להמשיך ללעוג להודים

אבל הם יודעים לייצר אופנוע במחיר שהוא פשוט מצחיק, יכול לנסוע במקומות שאף אחד מאניניי הטעם היפנים לא היה מכניס את אפו לשם. לשמש למטרות שאף אחד בצד הזה של הכדור לא היה מעלה על דעתו לעשות עם אופנוע והכל בעלויות אחזקה אפסיות.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...