Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מוכן להתחלף איתך.כל היום עובד ,לא מספיק כלום ואף אחד לא מרוצה.בא לי לנוח חצי יום.

 

Sent from my K6000 Pro using Tapatalk

the story of my life

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני באותו מצב כמו שלך. הבעיה שאני עובד שעתי אחרת מזמן הייתי בים.

 

בנתיים אני משקיע מרצי בקריאה והשתתפות בפורומים בנושאי משכנתא/נדל"ן וכד'. במקביל התחלתי לקרוא 'הסולידית' - השלב הבא יהיה, בתקווה שעד אז ימצאו לי מעש ולא נצטרך, לימוד תיווך נדל"ן (לא כי זה משוש חיי - אבל התפתחות אישית ועוד אופציה לרגע מת בקריירה זה תמיד טוב).

משכנתא זה קל

פורסם

תודה רבה על התגובות

 

* GSI - אני כמובן מדבר על השכר בשוויץ.

 

לגבי חזרה לארץ, אני לא רואה את קורה, פשוט לא בשבילי, מי יודע נפתח חנות עם בגירה בשוויץ :-D

 

הכל נראה טוב ויפה, וגם אני אהבתי את הרעיון של קבלת כסף בלי לעשות יותר מדי, אבל לאחר 3 חודשים זה נמאס, אתם יכולים להאמין לי, במיוחד שהמשרד שלי זה דירה בת 4 חדרים ואני יושב לבד בה, ופעם ביום בא הבוס הבכיר לראות אם אני עדין חי.

לימודים לא יעזור לי יותר מדי, רציתי להוציא עוד תעודת מקצוע, אבל בלי חפיפה מקצועית (לימודים ובו זמנית עבודה במקוצע), אין לי מה לגשת, כי רק תעודה לא מביאה אותי לשום מקום (מנסיון).

 

אני אוהב ללמוד, ואני אוהב להתקדם בחיים לא רק מבחינה מקצועית , אני לא אוהב לשבת ולהמתין שעבודה תגיע אלי, מצטער אני לא הבן אדם בשביל זה, אחת הסיבות שאני אוהב ניהול פרוייקטים וצילום בגלל שזה אינטנסיבי, זה דורש תזוזה, אינטרקציה אם אנשים, נכון זה לא תמיד טוב אבל היי זה מעניין.

 

לגבי תיכנות, ניסתי פשוט לא התחברתי, רכש ופרוייקטים זה אני, כל דבר מפורט לפרטי פרטים.

 

* התפתחיות מעניינת אתמול בערב שלחתי קורות חיים למשרה של קניינות ותמיכה גם בSAP, היום בבוקר קיבלתי טלפון לאשר אם אני עדין מעוניין, השכר יהיה גבוהה ב300 פרנק ממה שאני כרגע מרוויח.

זומנתי לבוא לראיון עבודה לעוד שבועיים, הסברתי להם בטלפון מה אני מחפש, ואמרו תבוא ונדבר.

אז נראה מה יהיה.

פורסם

הייתי במצב דומה לשלך קרוב לשנתיים, אמנם לא תמיד עם הרבה זמן פנוי, אבל בלי ספק ללא שום תחושת סיפוק בעבודה.

אל תעזוב את העבודה! מעבר לעניין הפיננסי, בבית יהיה לך הרבה יותר זמן פנוי, ואז מה תעשה?

תנצל את הזמן לחיפוש עבודה חדשה, ותנצל אותו ללימוד (שזה יכול להיות תחביב בפני עצמו, לאו דווקא יקדם אותך במקצוע) ולתחביבים.

אני מניח שיש לך גישה למחשב ואינטרנט, ככה ש 90% מהאפשרויות פתוחות בפניך.

תחזיק מעמד, זה קשה, אני מכיר את ההרגשה, אבל ברגע שמשהו יתפוס אותך וימלא לך את הזמן, אתה תהיה מרוצה (או פחות מבואס).

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אני זוכר את ההתלבטות שלך לגבי המעבר למקום הנוכחי.

כסף זה לא הכל בחיים,ושעמום זה דיכאון.

יש אנשים שיודעים להעסיק את עצמם בדברים אחרים ויש שלא. אני לגמרי מזדהה עם התסכול של לעבוד במקום עבודה שלא מאתגר ולא מאפשר פיתוח וחשיבה.

 

חפש משהו ללמוד שיכין אותך להמשך, כדי לנצל את המצב.

אח"כ תחפש לעזוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מעניין, שום דבר בשרשור הקודם (על המעבר לעבודה הנוכחית)

לא רמז על השיעמום שאתה חש עכשיו. לא ציפית לזה בכלל?

 

בהמשך לעופר - שיעמום גורם לדיכאון שגורם למחלות.

הוכח מעל לכל ספק שאנשים העובדים בעבודות משעממות/תקועות/נטולות עניין/דחף

נוטים לסבול מדמנציה בגיל מוקדם יותר ולמות מוקדם יותר.

מוגש כאזהרה ידידותית למחממי הכיסאות של קארזפורום - זה ממש רע לטווח ארוך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני קודם הולך למצוא עבודה חדשה, ואז לעוף מכאן

יש משפט בגרמנית אשר אומר stillstand ist rückschritt (השארות במקום זה צעד לאחור) ואני דוגל במשפט הנ"ל

כאשר הגעתי לראיון עבודה, הבטיחו הבטחות שווא, שתבינו לא חסר פרוייקטים, הבעיה שמנהל הבכיר מעדיף לעשות את הפרוייקטים לבד במקום לשתף אותנו, הוא מגיע פעם ביום אלינו למשרד, מספר על הפרוייקטים ומזכיר לנו (או יותר נכון לי) שהסיכוי לקחת חלק בניהול הפרוייקט הוא אפסי.

אז זה שעבד איתי (בדיוק 6 חודשים) עזב כי פשוט נמאס לו לשבת ולא לעשות כלום.

 

עופר הבעיה שבשוויץ התעודות לא שוות הרבה כל עוד איך לך ניסיון, גם עם אני עוד הפעם הולך ללימודים גבוהים höheren Fachschule, הסיכוי לקבל משרה שואף לאפס והנימוק תמיד יהיה שהם מעדיפים קודם נסיון.

 

אז עכשיו נשאר להמתין ל10.8 לראיון עבודה, ונראה מה יהיה, אם העבודה מעניינת אז אני לוקח את הרגלים ועובר למקום הבא.

פורסם

אם אתה אומר שמרוצים מהעבודה שלך ושכל עוד אתה עושה את העבודה, למנהלים לא אכפת מתי אתה נמצא ומתי לא, אני הייתי לוקח אותם לשיחה, מסביר איפה הבעיה, איפה אתה רואה את הפתרון (או שפשוט תגיע לעבודה כל יום רק ל 3 שעות או שירחיבו לך את העבודה למה שהובטח במקור או כל רעיון אחר שיש לך) ורואה מה תגובתם.

 

ספר להם בשיחה שאתה משועמם, מתוסכל ואוהב מאוד את העבודה, רק פשוט יש מעט מידי ממנה.

 

פתח פתח להבנה שעם השיעמומון הזה אתה לא תחזיק עוד הרבה זמן.

 

לך תדע, אולי תקבל את התפקיד של הבוס שלך שלא משתף.

 

לא הייתי עוזב בלי השיחה הזו.

 

רק דחילק, תעבור למשהוא עם גבינות כי תכננתי לבוא בראש השנה :-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכסף מעניין לי את הביצה...מת לעבוד בעבודה באיזי ,גם אם השכר יהיה 20 אחוז פחות משהשכר הנוכחי כיום...אח..חלומות מתוקים.

 

Sent from my K6000 Pro using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

בגירה, היה לנו Audits חיצוני שבאו לבדוק את ניהול החברה ואת המצב הכלל

במקרה הם נחתנו אצלי במשרד והם רצו לראות מה אני עושה וכו', הם שאלו אותי מהיכן הנסיון שיש לי, אז הסברתי להם מאיזה חברה אני מגיע (Transgourmet) ומה היה התפקיד שלי וכו', וכמובן במהלך השיחה מתברר שאנחנו מכירים את אותם אנשים, ואז שאלו אותי למה אני בתפקיד כזה, ולא בתפקיד שיכול לתרום לחברה או ליעל את צורת העבודה,

למה אני רושם את זה?

כי באותה שיחה היה אחד המנהלים הוותיקים פלוס המנהל שלי ועוד אחד מQM, כשהסברתי להם מה מפריע לי ולמה אני מצפה,

קיבלתי מבטים שעברתי את הגבול, ואתמול המנהל שלי קרא לי לשיחה והבהיר לי שאני כאן רק בשביל העבודה שאני מבצע כרגע ולא יותר (ואני לא היחיד), ואמר בכלליות שמי שלא טוב לא יודע היכן הדלת.

כנראה שטוב להם היכן שהם, והם לא רוצים לשנות יותר מדי, לא הם ולא המנהל שלי (שתבין שהרווחים של החברה בקושי מגרדים את היעד שהם הציבו לעצמם מלפני 5 שנים).

הכסף כן משחק היכן שהו תפקיד, בכל זאת יש בית להחזיק, ילדה בת 9 חודשים, אז נכון אישתי יכולה לעבוד יותר (היא עובדת רק 30 אחוז משרה), אבל זה לא העניין.

בשבילנו או בשבילה חשוב להקדיש זמן לילדה, אז הילדה נמצאת פעם עד פעמיים במעון (מ7 בבוקר עד 17:00) ושאר הזמן איתנו.

פורסם

צ'מע

 

אתה מפברואר 2004 בפורום עם 352 הודעות.

 

מה אתה עושה כאן בכלל? זה הודעה 1 ליום.

 

ועכשיו 4 ביום אחד . לך לנוח בפקודה .

 

תתחיל למלא פה דפים.

 

ככה הם החיים

 

זה לא מרוצה כי אין לו עבודה , האחר לא מרוצה כי הוא נופל מהרגליים.

 

תרחיב ידע בתחום שלך , תרחיב ידע בתחום הקרוב לשלך.

 

מה עושה מישהו בשוויץ שסיים לימודי מקצוע. איך הוא רוכש נסיון אם התנאי הוא ניסיון.

 

כנראה שיש מעסיקים , שמוכנים לקחת עובדים גם ללא ניסיון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כי באותה שיחה היה אחד המנהלים הוותיקים פלוס המנהל שלי ועוד אחד מQM, כשהסברתי להם מה מפריע לי ולמה אני מצפה,

קיבלתי מבטים שעברתי את הגבול, ואתמול המנהל שלי קרא לי לשיחה והבהיר לי שאני כאן רק בשביל העבודה שאני מבצע כרגע ולא יותר (ואני לא היחיד), ואמר בכלליות שמי שלא טוב לא יודע היכן הדלת.

כנראה שטוב להם היכן שהם, והם לא רוצים לשנות יותר מדי, לא הם ולא המנהל שלי (שתבין שהרווחים של החברה בקושי מגרדים את היעד שהם הציבו לעצמם מלפני 5 שנים).

 

אפשר את העבודה שלך?

 

נשמע כמו סבבה של מקום לעבוד בו. תוך שלוש שעות אתה מסיים את המטלות שלך, ומצידם של המנהלים אתה יכול לשחק פוקימון גו עד 17:00, במשרד ענקי שכלב לא עובר בו.

 

כל זה עם בוס שלא ממש מעניין אותו מה הולך בחברה, ובדיוק כמוך נמצא שם בשביל הראשון לחודש (או מתי שהמשכורת נכנסת אצלכם לחשבון).

 

כל זה בשכר מעל הממוצע (מתאר לעצמי שפי כמה מהממוצע בישראל).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

* ישה מ2004 ועד נובמבר 2006 עבדתי (ניהול מחסן של יונדאי) וחשבתי על מה אני רוצה לעשות בחיים,

נשברתי, וקניתי כרטיס טיסה לאוסטרליה לשנה, כעבור 5 חודשים פגשתי משהיא מדהימה וטיולנו ביחד עוד 3 חודשים, מ2007 עד 2009 היתי בטיסות הלוך ושוב משוויץ לארץ (3 חודשים עובד במקום העבודה הישן, וטס בחזרה), החל מספטמבר 2009 בניתי את עצמי מ0 כולל כמעט שנה ללא עבודה, אחרי שקיבלתי עבודה עם שכר של 500 פרנק לחודש, נתתי גז בכל מה שקשור בלבנות את עצמי ולהוציא 100 אחוז ממני, בגלל זה לא היה לי יותר מדי זמן לרשום כאן בפורום.

בקשר ללימודים ונסיון, לצערי זה המצב בשוק מנסיון, גם ניהול פרוייקטים ללא נסיון של 5 שנים ומעלה, התעודה לא תיהיה שווה כלום, הרוב לומדים כבר מגיל 18 מקצוע ומשתלבים כפרקטיקה במהלך הלמודים וזה נחשב כצבירת נסיון, ואז יוצאים ללימודים גבוהים במהלך עבודתם על ידי המעסיק (אינטרס מובהק של המעסיק).

 

*Fat- אתה יותר ממוזמן לקחת את העבודה שלי, לבוס שלי כן איכפת, אבל עדין הוא מעדיף לעשות הכל לבד

 

* Shapin - מה אני לך שאני עושה :lol:, לרוב אני לוקח איתי נייד בשביל סרטים וספרים.


×
×
  • תוכן חדש...