Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אז זנחתי את עניין החיישן שמש...

 

מה יכולה להיות הבעיה???

האם יכול להיות שבגלל מחסור כלשהוא בגז המדחס נכבה ונדלק בתדירות גבוה מאוד כאשר הרכב עמד בשמש כמה שעות?

כביכול האם יש למדחס מעין הגנה פנימית או התנהגות שונה עקב שני התנאים האלו?

 

כי נגיד עכשיו יצאתי בשעה 11 מהבית אחרי שהרכב עמד בצל, ובחוץ היה 33 מעלות ונסעתי מן הסתם בשמש אבל שמתי 22 מעלות והאוויר שיצא (אחרי זמן מסויים) ממש קר. לעומת זאת אתמול נכנסתי לרכב בשעה 3 וחצי בצהריים כאשר בחוץ הראה האוטו 35 מעלות ועד שעשיתי קדימה אחורה לצאת מהחניה שמעתי את המדחס נכבה ונדלק לפחות איזה 5 פעמים בחלון זמן של 20 שניות בערך כאשר הטמפ' במזגן הייתה 16, וגם לאחר מכן כל הנסיעה פשוט היה חם באוטו!

 

מזכיר כאשר אני מעלה טורים אני מרגיש את האוויר נהיה קר יותר...

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה לא תצא מזה...

מה שאני ממליץ לך זה לפנות למוסך מורשה סוזוקי המרכזי ולמרות שאני

מתעב מוסכים מורשי יבואן (שודדים עם פינת קפה).

במקרה שלך הייתי בולע את הצפרדע ונותן להם לטפל, עד שיצא עשן לבן.

קיץ בלי מזגן זה עניין של חיים ומוות.


×
×
  • תוכן חדש...