Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קורולה גיר רובוטי:

 

 

לאחר שהמצבר נגמר ונאלצנו להתניע עם כבלים (מצלמת הדשבורד נפלה בדיוק על הלחצן של האיתות חירום - מרפי במיטבו) ,

סלד בעמידה נמוך במעט - באיזור ה500,

בתחילת נסיעה (ללא גז, רק עזיבת הברקס) סלד נופל לרגע וניכר שהרכב מכניס את הקלאצ כדי לא להכבות.

הפיתרון הוא התחלת נסיעה עם גז.

זה כבר קרה לנו פעם אחת לפני כשנה שנשכחו אורות ובמוסך אם אני זוכר נכון ניקו מצערת (לדעתי עם חומר) וכיוונו משהו במחשב.

 

 

לדעתי כרגע לא מדובר במצערת כי מאז שניקו לנו אותה עברו רק 7000 קמ לערך.

 

 

מה דעתכם? יש דרך להחזיר את הרכב לעצמו או שאין מנוס מביקור במוסך לאחר כל פעם שנגמר מצבר?

האם לדעתם יכול להיגרם נזק לרכב אם משאירים את זה בנתיים ככה אז שיהיה זמן להתעסק עם זה?

 

 

תודה!

פורסם

מזעזע, כל פעם שהמצבר מתרוקן צריכים לעשות את התהליך הזה של נסיעה למוסך יבואן ?

האם לדעתך יכול להיגרם נזק אם משאירים את זה בנתיים ככה?

 

תודה!!

פורסם

מנסיון שלי עם טויוטה אוריס שהייתה בבעלותי, לאחר פירוק מצבר לוקח לרכב כמה נסיעות טובות עד שהטורים מסתדרים (כנראה לוקח למחשב זמן ללמוד ולאזן את העניין)

פורסם (נערך)

קרה לי משהו דומה, בעל קורולה 08' ושנגמר המצבר ולאחר הנעה עם כבלים נדלקה לי נורת מנוע והייתי צריך לנקות מצערת.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

שוחחתי עם איש טכני ממוסך טויוטה והוא המליץ לי להחזיק את הרכב על 1500 סל"ד בN למשך 20 דקות ואולי זה יסתדר.

במידה ולא הוא המליץ להגיע.

 

מה דעתכם? מישהו עשה את זה פעם?

פורסם

קרה לי מקרה דומה.

במקרה שלי, לאחר כמה ימים שהמנוע היה נכבה כשהרכב היה בעמידה, במוסך המורשה אמרו לי להתניע ולכבות את הרכב מספר רב של פעמים וזה באמת עזר.

פורסם (נערך)

אין שום סיבה לקחת למוסך ,זה קורה ברכב הזה ברגע שאתה מנתק מצבר...

אין קשר לניקוי מצערת, צריך לעשות לימוד מחדש.

 

מתחת למכסה מנוע יש פיוז ECU (קופסא שחורה בצד ימין) המיפוי נמצא מתחת למכסה.

תנתק ותניע את הרכב, (תידלק נורה של הגיר).

 

תכבה תחזיר פיוז,ותניע מחדש

סע כמה דקות והכל יחזור לקדמותו..

עריכה אחרונה על ידי poratnir
×
×
  • תוכן חדש...