Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה כל אחד אומר פה משהו אחר ... לא יודע מה באמת הכי נכון לרכב שלי בתמורה הכי טובה לכסף ...

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תיעלב אבל אם זה באמת מעניין אותך תקדיש קצת זמן מעבר לכתיבה בפורום כי כנראה אף אחד לא באמת יגיד כאן מה הכי טוב בשבילך, תקפוץ לסדנא או שתיים ותראה מה יש להם להציע. ברור שלכתוב כאן הכי קל אבל כנראה לא יוביל אותך רחוק. יותר מזה קשה לי להאמין שמישהו התנסה עם המנוע הספציפי הזה ובטח ובטח שלא עם מגוון האפשרויות. אתה גם יכול לערוך חיפוש באנגלית ואולי יהיה מעט יותר מידע.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אשמח להעמיק את הידע שלי דרך סדנא אבל לא ידעתי שיש בכלל סנדאות בנושא הזה. מי מעביר את הסדנא מה הרקע שלו איפה זה וכמה זה יעלה לי ?

פורסם

הכוונה היא לסדנת שיפורים שעוסקת בשיפור רכבים ולא סדנא שמעבירים.

בכל מקרה לא חסר אבל בחלק הזה כבר אין לי ממש ידע, רק כמה שמות שזכורים לי כגון: pit stop, top rpm, max tuning ועוד, חלקם גם כותבים בפורום ואולי יגיבו כאן, בכל מקרה חיפוש קצר פה או בגוגל יתן לך יותר שמות ממני.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לא הבנתי בדיוק מה ואת מי אני צריך לחפש כאן ובגוגל ?

איך אני מקבל יותר ידע על סדנת שיפורים שעוסקת בשיפור רכבים ?

יש קבוצות (פעילות) בפייסבוק על הנושא הזה ?

יש פה אנשים שאפשר לשלוח להם הודעה פרטית שיכולים לשפוך לי יותר אור על הנושא הזה ?

פורסם

בישראל, כיאה לישראל, דגמי הפלואנס (לאגונה) קיבלו את הגרסה הכי "פחות טובה/מתאימה לשיפור" של ה-1.5 DCI מבחינת ECU וגרסת תוכנה, SID301 במקום 305/307 או ה-DELPHI DCM 3.4, לא הייתי ממליץ (במיוחד בישראל,עם אזורי אקלים ולחץ ברומטרי משתנים) על קופסא חיצונית שמתעלקת על סיגנל יוצא למזרקים או חיישנים למינהם ללא תקשרות ועיבוד נתונים חוזר, הקופסא תעשה את העבודה, כמה טוב? קשה להגיד, מנסיון שלי עם כמה רכבי DACIA ו-RENAULT עם מנועים דומים/זהים, קופסא חיצונית היא לא הבחירה הנכונה, במיוחד למנועים אלו.

AUTOTECH

Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

פורסם
בישראל, כיאה לישראל, דגמי הפלואנס (לאגונה) קיבלו את הגרסה הכי "פחות טובה/מתאימה לשיפור" של ה-1.5 DCI מבחינת ECU וגרסת תוכנה, SID301 במקום 305/307 או ה-DELPHI DCM 3.4, לא הייתי ממליץ (במיוחד בישראל,עם אזורי אקלים ולחץ ברומטרי משתנים) על קופסא חיצונית שמתעלקת על סיגנל יוצא למזרקים או חיישנים למינהם ללא תקשרות ועיבוד נתונים חוזר, הקופסא תעשה את העבודה, כמה טוב? קשה להגיד, מנסיון שלי עם כמה רכבי DACIA ו-RENAULT עם מנועים דומים/זהים, קופסא חיצונית היא לא הבחירה הנכונה, במיוחד למנועים אלו.

 

 

יש משהו אחר מומלץ?

פורסם

אני ממליץ על BLUEFIN, תוכנה שמתקינים לבד באמצעות מכשיר צריבה ששולחים לך מאנגליה. ייצא לך משהו כמו 2500 ש"ח כולל משלוח ומיסים בארץ. אפשר להחליף לבד בין מקורי למשופר תוך כמה דקות בלי הגבלה.

יש גם 7 ימים להתנסות מיום ההתקנה - לא מרוצה ? תקבל החזר מלא. אני התקנתי ברכב שלי ומאד מרוצה.

ברכב שלך תקבל תוספת של 20 כ"ס ו4 קג"מ בערך.

 

http://www.superchips.co.uk/search?make=29&fueltype=2&model=116&variant=2369

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אגב ישנה אפשרות של צריבת תוכנה של אפסולות, לא יודע מה העלות וגם אני מברר. הספק הם e&a.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני עם דאצ'יה דאסטר דיזל 2015 עם מנוע זהה לפלואנס שלך

עשיתי תוכנה אצל AUTOTECH האוטו נוסע מצוין ומאיץ הרבה יותר טוב ממקודם.

מרגיש חי ונושם ולא כבד כמו שהיה. זה רכב עבודה שלי ואני טוחן מלא קילומטרז' איתו. השיפור באמת מורגש.

והאמינות בינתיים מפגינה 0 תקלות.

בהחלט שווה את ה1900 ששילמתי לו.

אני ממליץ בחום!

 

​בהצלחה!


×
×
  • תוכן חדש...