Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היונדאי שלי הגיעה ל90K ק"מ.

כשרכשתי אותה מכלמוביל קיבלתי שובר על סך 500 ש"ח לטיפול ראשון במוסך.

 

היום יצרתי קשר עם המוסך המרכזי של יונדאי בפתח תקווה לקבלת הצעת טיפול.

מסתבר שהרכב צריך לעבור טיפול כל 20K ק"מ (ולא כל 15K לטענתם) או שנה (שזה לא משנה לי כי השנה מגיעה תמיד קודם).

הצעת המחיר שלהם הפתיעה אותי:

החלפת שמן מנוע+מסנן

החלפת טבעת אגן שמן

החלפה חלקית של נוזל הקירור (חצי ליטר), לטענתם עלות נוזל הקירור 200 ש"ח כולל מע"מ (יונדאי שופ/אבי חלקי חילוף, איפה אתם?) :lol:

סה"כ 989 ש"ח למע"מ ועבודה :shock:

אחרי השובר יצא לי לשלם 489 ש"ח.

המחיר פשוט מופלץ שכמעט צחקתי לו בטלפון. שאלתי אותו האם אפשר להביא את שמן המנוע אליהם-אמר שלא.

כשאמרתי להם שיש לי נוזל קירור משלי שקניתי במוסך מורשה אחר של יונדאי עם קבלה-הנציג סירב ואמר שמבחינתם הם לא לוקחים אחריות על מה שנקנהבמוסכים אחרים של היבואן ורק מה שנכנס למוסך שלהם הוא קביל. הם גם מסרבים למכור חלקים כלשהם ללקוח הפרטי.

איזה הבדל בהשוואה למוסכי היבואן בטויוטה, ששם הסכימו שאביא שמן משלי ליאריס, ומכרו לי חלפים ללא שום בעיה ובלי שאלות.

תודה כלמוביל, עוד סיבה מדוע לא לטפל אצלכם, ותודה לכנופיית הטיפולים ולאסף השפיץ במיוחד.

עריכה אחרונה על ידי matanfr
פורסם

קודם כל 989 ש"ח במוסך מורשה מרכז/יבואן זה איכשהו סביר. המחירים בארץ מנופחים (וידוע לכולם)

אמנם זה טיפול לא גדול, אבל יש לי תהיות: מדוע צריך להחליף טבעת אגן שמן? בשביל מה הם צריכים להחליף חלקיק את נוזל הקירור? יש נזילה?

זכותך (ואפילו חובתך) לדעת את הסיבות להחלפת החלקים.

 

בנוסף, יש מוסכים מורשים שיתנו לך מחיר יותר זול עם אותה איכות עבודה.

 

בהצלחה בהמשך.

פורסם

באמת יקר.

בפורד לדוגמא יש הבדלים בין מוסכי היבואן, במוסך אחד לא נתנו לי להביא שמן, במוסך אחר אמרו לי תביא בכיף, ואפילו ציינו שהשמן שאני הבאתי עדיף על מה שהם מוכרים.

ויותר חשוב לא החתימו אותי על שום דבר, פשוט מצוין בקבלה שהשמן סופק על ידי.

גם יש הבדלי מחירים בין מוסך למוסך (תהרוג אותי אני לא יודע למה)

להבא עדיף לבדוק עם כמה מוסכים.

וסתם לצורך העניין טיפול קטן אצלי בפיאסטה עלה 480 כולל שמן שאני רכשתי.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

1000 שקל לטיפול קטן מאוד של החלפת שמן מנוע+מסנן+חצי ליטר נוזל קירור? אין פלאגים, אין מסנן מזגן או מסנן אוויר.

השמן מחביות שהתיישנו באלפים ונמזג לבקבוקים על ידי בתולות צחות מראה? :lol:

פורסם

אני עדין מאמין שחלפים של יונדאי יותר זולים.

אמנם מחיר המכוניות החדשות יקרות, אבל זו הכוונה של היבואן. בגלל זה כדאי למתן ללכת למוסך מורשה אחר, שיתן לו הצעת מחיר נוראמלי, ויסגור את העניין.

פורסם

החלפים ביונדאי קצת יותר זולים מאחרים לא בהרבה. היונדאי שלי עם 180000 ק"מ (I20).

אני מטפל בד"כ ב"רמי שירותי רכב" ברחוב תושיה 4 בתל אביב הוא מומחה יונדאי לא מורשה יבואן ומשתמש רק בחלקים מקוריים.

אני לא הולך למוסך מורשה יונדאי בגלל שהמחירים שלהם גבוהים.

פורסם

ומנסיון שלך אצל "רמי שירותי רכב", מה מחיר טיפול קטן וטיפול גדול ל I20? יכול להיות ששווה לי לשקול בטיפול הבא של היונדאי של זוגתי ללכת לרמי, אם יש הבדל משמעותי במחיר.

פורסם

לדעתי יונדאי נהיו חוצפנים בכל הקשור לחברה, מה האינטרס שלי לקנות יונדאי, בוא ניקח לדוגמא i25 ב120 אלף ש"ח שתאבד ערך במהירות, לעומת טיוטה קורולה או הונדה סיויק שעולות קצת יותר (ועם כל הכבוד טיוטה והונדה זה לא יונדאי) פעם כשיונדאי אקסנט עלתה חדשה 85 אלף ש"ח והונדה עלתה 120 היה אינטרס לקנות יונדאי, גם פעם ביונדאי הייתה משלם במורשה יבואן בחדרה על טיפול ענק שכולל שמן +מסנן+שמן גיר+מסנן אוויר+טיימינג+פלאגים 2500 שח - אז היה אינטרס להחזיק יונדאי...

היום כיונדאי דפקו תג מחיר של רכב יפני אני אפילו לא מסתכל לכיוון הסוכנות.. אבל שוב זאת דעתי.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

מסרק הגה לקיה ריו מק"ט 565001E500 מתומכר במחירון טלקאר יבואן קיה

810.60 ש"ח

אותו חלק עם אותו מק"ט מופיע במחירון כלמוביל יבואן יונדאי

במחיר 3,624 ש"ח

יש למישהו הסבר ?

פורסם

http://www.carsforum.co.il/cars/site/colmobile#model_5

 

אם היית אומר שאתה חבר פורום הטיפול ככל הנראה היה עולה ₪811 לפני השובר

 

אבסולוטית זה יקר, ביחס למחירי טיפולים במורשים זה לא חריג

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לדעתי יונדאי נהיו חוצפנים בכל הקשור לחברה, מה האינטרס שלי לקנות יונדאי, בוא ניקח לדוגמא i25 ב120 אלף ש"ח שתאבד ערך במהירות, לעומת טיוטה קורולה או הונדה סיויק שעולות קצת יותר (ועם כל הכבוד טיוטה והונדה זה לא יונדאי) פעם כשיונדאי אקסנט עלתה חדשה 85 אלף ש"ח והונדה עלתה 120 היה אינטרס לקנות יונדאי, גם פעם ביונדאי הייתה משלם במורשה יבואן בחדרה על טיפול ענק שכולל שמן +מסנן+שמן גיר+מסנן אוויר+טיימינג+פלאגים 2500 שח - אז היה אינטרס להחזיק יונדאי...

היום כיונדאי דפקו תג מחיר של רכב יפני אני אפילו לא מסתכל לכיוון הסוכנות.. אבל שוב זאת דעתי.

למה אתה משווה i25 לקורולה וסיוויק? תשווה אלנטרה לקורולה וסיוויק.

פורסם
http://www.carsforum.co.il/cars/site/colmobile#model_5

 

אם היית אומר שאתה חבר פורום הטיפול ככל הנראה היה עולה ₪811 לפני השובר

 

אבסולוטית זה יקר, ביחס למחירי טיפולים במורשים זה לא חריג

 

גם 811₪ לפני השובר זה יקר מאוד לטיפול שכולל החלפת שמן+מסנן בלבד (בוא נהיה גלויים-חצי ליטר זו שאיבה של נוזל קירור ממיכל העודפים). שלא לדבר על כך שלא נכנסו פה מסננים כגון מסנן אוויר ומזגן או פלאגים.

×
×
  • תוכן חדש...