Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לסידרת PRO TECNO 3.0 של חברת REMSA.

 

האתר באנגלית נראה מושקע מאוד ומפורט - וככל הידוע לי, מדובר ברפידות תחליפיות ברמה גבוה יותר מהמקובל.

 

מה שידוע לי הוא שהרפידות עומדות בתקן חדש שנקרא R90 המחייב אותן לעמוד בסטנדרטים שהאיחוד האירופאי קבע (בינהם, עד כמה שזכור לי, גם מרחקי בלימה). בנוסף, למיטב ידיעתי, רפידות תחליפיות של KENTEX למשל אינן עומדות בתקן זה וייתכן שבקרוב לא נראה אותן יותר איתנו.

 

אם למישהו יש ניסיון איתם, אשמח לשמוע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היו לי רפידות כאלו על התמא. הצלחתי לסבול את הבלימה הגרועה שבועיים עד שהחלפתי אותן במקוריות של לנצ'יה, מה ששיפר את הבלימה בצורה משמעותית.

 

אני חייב לסייג את דברי כיוון ששמעתי מבעל חנות חלפים שבהחלט מבין עניין שמדובר ברפידות טובות מאוד.

 

אם רפידות תחליפיות, לפני שבועיים החלפתי את הרפידות במונדיאו לבנדיקס דגם B (קיים גם דגם X שנחות מה-B, לדבריו). יכולת הבלימה נותרה באותה רמה מצויינת של הרפידות המקוריות (שמיוצרות עבור פורד ע"י TEXTAR, מסתבר).

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

חשבתי על זה קצת ויש לי הסתייגות מן ההסתייגות: בהחלט יתכן שכאשר שאלתי את בעל חנות החלפים, דיברנו על ראיקאם ולא על רמסה. השם מאוד דומה וכך גם עיצוב האריזות הכסוף והלוגו של שתי החברות.

 

הרפידות שהיו מותקנות אצלי הן בוודאות רמסה מן הדגם המדובר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
חשבתי על זה קצת ויש לי הסתייגות מן ההסתייגות: בהחלט יתכן שכאשר שאלתי את בעל חנות החלפים, דיברנו על ראיקאם ולא על רמסה. השם מאוד דומה וכך גם עיצוב האריזות הכסוף והלוגו של שתי החברות.

 

הרפידות שהיו מותקנות אצלי הן בוודאות רמסה מן הדגם המדובר.

 

שי

 

אצלי שמתי רפידות של פרודו, והיה רעש נוראי בכל בלימה עדינה. אחרי פחות משבוע עברתי לראיקאם והכל הסתדר, עוצמת הבלימה היתה זהה בערך.

יובל.

פורסם
חשבתי על זה קצת ויש לי הסתייגות מן ההסתייגות: בהחלט יתכן שכאשר שאלתי את בעל חנות החלפים, דיברנו על ראיקאם ולא על רמסה. השם מאוד דומה וכך גם עיצוב האריזות הכסוף והלוגו של שתי החברות.

 

הרפידות שהיו מותקנות אצלי הן בוודאות רמסה מן הדגם המדובר.

 

שי

 

אצלי שמתי רפידות של פרודו, והיה רעש נוראי בכל בלימה עדינה. אחרי פחות משבוע עברתי לראיקאם והכל הסתדר, עוצמת הבלימה היתה זהה בערך.

 

רעש זה לא כזה רע. עם רפידות SILA שלי עם תרכובת מירוצית יש רעש בבלימה מדי פעם.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
חשבתי על זה קצת ויש לי הסתייגות מן ההסתייגות: בהחלט יתכן שכאשר שאלתי את בעל חנות החלפים, דיברנו על ראיקאם ולא על רמסה. השם מאוד דומה וכך גם עיצוב האריזות הכסוף והלוגו של שתי החברות.

 

הרפידות שהיו מותקנות אצלי הן בוודאות רמסה מן הדגם המדובר.

 

שי

 

אצלי שמתי רפידות של פרודו, והיה רעש נוראי בכל בלימה עדינה. אחרי פחות משבוע עברתי לראיקאם והכל הסתדר, עוצמת הבלימה היתה זהה בערך.

 

רעש זה לא כזה רע. עם רפידות SILA שלי עם תרכובת מירוצית יש רעש בבלימה מדי פעם.

 

זה כן כזה רע כשאתה כשזה רכב משפחתי, בייחוד שאתה מנסה למכור אותו. (הרעש היה נוראי).

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...