Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

אני מחפש שואב רובוט מיד2.

 

התקציב המקסימלי ליד2: כאלפייה.

 

הכיוון הוא לשואבים של iRobot, עקב אמינות ותחזוקה עצמית פשוטה, אם הבנתי נכון.

 

מאחר וכל הנסיון של המשפחה שלי הוא עם ניטו, אשמח להערות והארות באיך ומה לחפש ולבדוק שהמוצר תקין ולמה אני צריך לשים לב?

 

ואם יש דגם מומלץ במיוחד- גם אשמח לשמוע.

 

תודה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

היי,

אני מוכר שואב של ecovacs deebot d76 בן מספר חודשים(אחריות תקפה כמובן) שהופעל מספר מועט של פעמים.

לצערי אנחנו לא עושים בו שימוש כלל אך כשעשינו,עשה עבודה מצויינת.

מגיע עם ערכה מלאה וקירות וירטואליים שלא נפתחו מאריזתם.

אם מעניין,צור קשר בפרטי.

פורסם

ראיתי שקיבלת את המלצתי לחפש יד2 :-)

לי אישית ולבני משפחה, יש נסיון מצוין עם IROBOT. מאוד פשוט לאחזקה,

יש הרבה חלפים ברשת, והוא דיי אמין.

מה שבד"כ מחליפים זה את הסוללה, שמחזיקה שנתיים וחצי עד שלוש.

בוא נגיד שאם היא מחזיקה מעל 40 דקות היא נחשבת במצב טוב. זה לא

שמחיר סוללה הוא בשמיים, סיפור של כ 150 שקלים לסוללה חדשה.

אני הזמנתי מכאן כבר 3 סוללות, לי ולבני משפחה. סוללה מצויינת וזולה.

סט מברשות אתה יכול לרכוש חלופי, וגם זה נדיר שמחליפים. אני החלפתי

אחרי 5 שנים של שימוש, וגם לא היתה חובה, פשוט זה עלה 30 שקלים,

אז אמרתי יאללה נחליף. הזמנה מ BANGGOOD.

 

אם אתה רוכש את הדגם עם התכנות, תבדוק שהוא עובד. פשוט תכנת

זמן פעולה של עוד דקה, ותראה שהוא עובד. כמו כן תלחץ על כפתור DOCK

שיש עליו, לראות שהוא חוזר בצורה תקינה לעמדת הטעינה.

 

חוץ מזה פשוט תפעיל אותו לאיזה 10 דקות, תראה שהוא עובד טוב, ולא מסתובב

במעגלים תמידית, או מדליק נורת תקלה.

פורסם

תשים לב שגם אחרי עבודה של מספר דקות, בחזרה לנקודת הטעינה הוא מתחיל להטעין.

 

לי יש בעיה עכשיו עם ה 775, אני מפעיל אותו נניח ל 5-10 דקות, הוא חוזר לנקודת טעינה ונורת כיווי הטענה נשארת ירוקה (לא מטעין). רק אחרי שאני מרים אותו ומוריד בחזרה לנקודת טעינה פעמיים (מרים מוריד מרים מוריד) פתאום הנורה מתחילה להבהב שיש טעינה.

 

הוא עדיין באחראיות אצלי אז אקח אותו למעבדה שלהם, כדאי לך לבדוק את הנושא בכל מקרה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

לי יש בעיה עכשיו עם ה 775, אני מפעיל אותו נניח ל 5-10 דקות, הוא חוזר לנקודת טעינה ונורת כיווי הטענה נשארת ירוקה (לא מטעין). רק אחרי שאני מרים אותו ומוריד בחזרה לנקודת טעינה פעמיים (מרים מוריד מרים מוריד) פתאום הנורה מתחילה להבהב שיש טעינה.

נקה את מגעי הטעינה ברובוט ועמדת הטעינה עם סמרטוט טבול בכהל והבעיה תעלם.

חבל על הזמן שלך ללכת למעבדה

יום טוב גם לך

פורסם

המגעים נקיים.

 

הבעיה היא לא במגעים מכיוון שגם במידה ואני עושה RESTART לרובוט (לחיצה במשך 10 שניות על CLEAN), הנורה מהתחילה להבהב - ז"א גם בלי שום הזזה של הרובוט אלא רק הפעלה מחדש פתאום הטעינה מתחילה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

×
×
  • תוכן חדש...