Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובב מותג - פיג'ו -208 דיזל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2932 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נהגי המוניות קונים את ה 301 דיזל, שמציעה מרחב פנימי גדול ותא מטען ענק.

תא המטען של ה 208 קטן מידי עבור מונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ מאוד קשה לומר.

יש את ה- GTI עם 1.6 ליטר טורבו וגיר ידני, ויש את ה 208 1.2 פיורטק, טורבו, אוטומטית.

כל אחת מהן בעלת קסם משלה.

בדיזל הסיפור הוא המומנט וצריכת הדלק.

ב 1.2 פיורטק אוטומטית זה השימושיות של האוטומטית עם ביצועים חביבים ופוטנציאל לביצועים יותר חביבים עם שינוי תוכנה קטן.

ה GTI היא הוט האצ' אמיתית.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך המזגן ? סוחב ?

ולגבי קהל היעד של הרכב - כל מי שצריך לפרוק בבוקר ילד או שניים בגן ולהמשיך לעבודתו לבד מחוץ לעיר יהנה מהנוחות והחיסכון . וגם נהנה מגיר ידני . כמוני למשל ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מענין מאוד. צריכת דלק פנטסטית. מי שנסע הרבה, בשבילו זה מציאה במחיר כזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נהדר, אך לא בטוח כמה הוא שווה את ההפרש מהידנית הרגילה למי שלא נוסע מעל לממוצע.

וד"א שכחת לציין שחוץ מהGTI זו הגרסה המאובזרת ביותר של ה208 בארץ, יש הגה עור עם כרום וחיישני רוורס מקוריים ואולי עוד משהו ששכחתי לעומת האחרות.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח שחוץ מהחיסכון,המנוע פה חזק יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זביק,

בהשוואה ל 208 הידנית הפשוטה - אי אפשר להשוות. זה ממש רכב שונה.

את הפשוטה לא הייתי קונה. אני משווה אותה לריו שלי, ואולי למעט נוחות נסיעה, היא נחותה ממנה בכל פרמטר (אבל גם שולה ממנה בכ - 15,000 שקל).

לגבי מרווח פנים ותא מטען - הריו לוקחת את ה 208 במרחב פנימי בענק. האמת שאחרי ההשוואה ל 208, ל 308 וגם לפוקוס החדשה - אני מאוד מעריך את מרחב הפנים של הריו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד וההעדפה שלו. אני אישית ממש לא התעייפתי מנהיגה עם תיבה ידנית.

האופציה הידנית תמיד תהיה זולה יותר לרכישה, אחזקה, ועם צריכת דלק\סולר עדיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זביק,

בהשוואה ל 208 הידנית הפשוטה - אי אפשר להשוות. זה ממש רכב שונה.

את הפשוטה לא הייתי קונה. אני משווה אותה לריו שלי, ואולי למעט נוחות נסיעה, היא נחותה ממנה בכל פרמטר (אבל גם שולה ממנה בכ - 15,000 שקל).

לגבי מרווח פנים ותא מטען - הריו לוקחת את ה 208 במרחב פנימי בענק.

ה208 אקטיב ידנית נחותה מהריו?

חוץ מהמרווח שגם ב208 הוא לא רע בכלל , אני לא רואה איך ה208 נחותה .

הביצועים יותר טובים מהריו ( כן , גם עם ה1.2 האטמוספרי), צריכת הדלק טובה יותר , הנוחות עדיפה כפי שציינת , האבזור גם הוא עדיף וכל זה בנוסף למחיר הזול יותר בכמה אלפים.

לגבי הדיזל בהשוואה לידנית בנזין , למרות ההפרש בביצועים אני לא חושב שהיא שווה את ההפרש במחיר למי שלא נוסע הרבה , האחזקה שלה תהיה יקרה יותר בנוסף למחיר הרכישה, ואני בספק שזה שווה את הפער בביצועים.

מצד שני , הדיזל עם 120 כ"ס כבר נשמעת מעניינת יותר ביצועית , אך זה בא על חשבון צריכת הדלק.

 

 

 

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,

נחותה מהריו.

ההבדל הגדול הוא במנוע ובתחושות שהוא מעביר. 3 צילינדרים ב 208 לעומת 4 בריו. ההבדל עצום.

תעשה סיבוב על שתיהן. זה באמת סובייקטיבי.

הריו גם יותר מרווח לנוסעים מאחור, וגם מרגיש ככה ליושבים מקדימה.

תוסיף 7 שנות אחריות.

ההפרש כאמור הוא משמעותי במחיר - כ 15,000 שקל לרעת הריו וזה לא הולך ברגל. זה אחוזים ניכרים מהעיסקה כולה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי 208 אקטיב ידנית , ויצא לי לנהוג גם על ריו .

לריו יש חיסרון גדול לטעמי בראות לכל הכיוונים שפחות טובה מה ה208 , הקו הגבוה של החלונות ומראות הצד הקטנות הפריעו לי.

לגבי ההבדל בין 4 ל3 צילינדרים, לי אישית זה לא משמעותי במיוחד, נהפוכו, אני מחבב מאוד את המנוע של הפיג'ו עם הצליל הנעים שלו והמשיכה המצויינת שהוא מציע כבר מסלד נמוך ביחס למנוע אטמוספרי, ובמיוחד מול זה של הקיה שדורש לחיצות בריאות על הדוושה .

ולגבי האחריות, לי יש 5 שנות אחריות ל208, חבל שלובינסקי ויתרו על זה.

 

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2932 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...