Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטג' 1600 GT


Niki_85
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה התלבטויות והתיעצויות גם עם הפורום, הזמנתי את הספורטאג' 1.6 GT. הרכב הגיע לפני כעשרה ימים והסה"כ בהחלט תואם את הציפיות למעט ההאצה בתחילת הנסיעה. הרכב מרגיש כבד ומתקשה להאיץ. הוא מעלה הילוכים מהר מאד וזה כנראה משפיע על מהירות ההאצה בהתחלה. מעבר למצב "ספורט" משפר את המצב אבל כנראה גם מגביר את צריכת הדלק.

נאמר לי שזה אמור להשתפר אחרי כמה מאות ק"מ של נסיעה. למישהו יש נסיון?

פורסם (נערך)

אני מתלבט לגבי הרכב ועומד בפני רכישה... בסה"כ לאחר הקנייה, האם מומלץ?

 

שאלה נוספת, איך מערכת המולטימדיה ומצלמת הרוורס? כמו של יונדאי? יש WAZE ו PANGO?

עריכה אחרונה על ידי רון_רון
פורסם

בסה"כ לאחר קנייה ולמעט מה שציינתי - אכן מומלץ. צריך לקחת בחשבון גם את צריכת הדלק אבל זה היה ידוע גם קודם.

מצלמת הרוורס טובה עם שדה ראייה טוב ויש אפשרות ל WAZE או IGO.

×
×
  • תוכן חדש...