Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום לא הצלחתי לפתוח את הרכב עם השלט (הקשת 4 ספרות ולחצן אמצעי)

רק שאני מבצע את הפעולה שהשלט צמוד למכסה מנוע אז יש קליטה והרכב ניסגר/נפתח.

 

החלפתי בטריה בשלט - לא עזר

 

נתקתי את המינוס במצבר ולאחר מספר דקות חברתי -לא עזר

 

מה עוד אפשר לעשות שהשלט יעבוד גם שאני עומד ליד הדלת הנהג כבעבר?

פורסם

שלום,

 

מסתבר שהבעיה לא באזעקה .

 

היום נסעתי עם הרכב ובמקום אחר( שאינו בבנין שלי) הכל בסדר - כלומר השלט פותח את הרכב

מליד דלת תא הנהג. רק בבנין שלי אני חייב להקריב את השלט למכסה המנוע כדי שתהיה קליטה.

 

עכשיו בדיוק באותו זמן החלה בעיה דומה עם המחסום החשמלי של הבנין

דיירים דווחו ואף אצלי קרה שהשלט של המחסום לא מגיב אלא אם אני יוצא מהרכב ומקריב את השלט לאנטנה בעמוד המחסום.

 

להבנתי מדובר במשהו או מישהו שמשדר באותו תדר וגורם לשיבוש.

מה ניתן לעשות ?

פורסם

יש מצב של התנגשות תדרים. קרה לי פעם פעמיים בעבר. יכול להיות שהחלפת סוללה תסייע (בשלט של המחסום הפעם), ולחילופין באוטו לשפר את הקליטה של המערכת ע"י ניתוב שונה של האנטנה. אני מציע שתתייעץ עם קוברה ישראל ישירות ביגאל אלון ת"א, או בתחנת שירות שלהם. במקרה שלך יכול להיות שיש איזה משדר ליד הבית שמשבש את התדרים של השלט של האוטו והשלט של המחסום.

פורסם
יש מצב של התנגשות תדרים. קרה לי פעם פעמיים בעבר. יכול להיות שהחלפת סוללה תסייע (בשלט של המחסום הפעם), ולחילופין באוטו לשפר את הקליטה של המערכת ע"י ניתוב שונה של האנטנה. אני מציע שתתייעץ עם קוברה ישראל ישירות ביגאל אלון ת"א, או בתחנת שירות שלהם. במקרה שלך יכול להיות שיש איזה משדר ליד הבית שמשבש את התדרים של השלט של האוטו והשלט של המחסום.

 

 

עכשיו לפתע אין הפרעה בתדר והשלט עובד מעולה.

גם מחסום החניה חזר לפעולה תקינה.

 

יש לנו שכן עם משאית ומנוף שמחנה בחוץ. לא יודע האם יש קשר.

×
×
  • תוכן חדש...