Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שכולנו יודעים היבואן בארץ מפסיק עם ייבוא ליין המוצרים של אופטימום,

יש מקומות אחרים שניתן להשיג אותם במחיר שפוי? באמזון לדוגמא ניסיתי להזמין גלון, המחיר יותר לא פחות מ 400 ש"ח כולל המשלוח. יקר מאוד.

מה האלטרנטיבות?

Opel Adam S 2017

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השתמשתי בו תקופה והתוצאות היו זהות לonr

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לא יודע מה אתכם, אני משתמש ב- ONR כחול וגם בירוק ולא מבין ממה כולם מתלהבים. רכשתי בעקבות ההמלצות פה בפורום אבל לא יודע, אולי זה רק אני אבל באמת לא ראיתי שהוא עושה משהו מיוחד, אני משתמש בכחול כדי לנגב את הרכב מידי כמה ימים כשלא צריך שטיפה כללית ובירוק משתמש בשטיפה האחרונה של הרכב אחרי שהוא כבר נקי כדי לקבל קצת את אפקט הווקס. האם ראיתי בעקבות השימושים הללו תוצאות יוצאות דופן? לא ממש. לא נראה לי שלאחר שייגמר לי ה- ONR אז שאקנה חדש, אולי אחפש אלטרנטיבה מומלצת אחרת.

פורסם

זו תהיה מכה לא פשוטה למי שמכור לחומר...

 

לא מזמן מכרתי כמה בקבוקים במחיר מבצע שהיה (מחיר בדיחה למוצר כזה)

בדיעבד. מצטער שלא שמרתי אותם. אין לו תחליף מבחינתי.

פורסם (נערך)

יש לי את ה LAST TOUCH (גלון ממנו האמת), אני משתמש בו בדילול מעורבב עם חומרים אחרים בתור קוויק דיטיילר כי הוא נראה יותר מתאים לזה, לא ניסיתי איתו ניקוי יבש הוא נראה יותר סמיך אבל אולי אנסה את זה גם.

אני שוטף את הרכב עם ONR, מרסס 60 מ"ל בליטר וחצי מים מזוקקים ועובר פאנל פאנל ברכב עם 2-3 מגבות קטנות.

 

לא מוצא לזה תחליף מלבד ה ECOSMART של כימיקל וגם הוא יקר בצורה מוגזמת לצערי.

ONR טוב לניקוי יבש ואולי במצב שיש מים קשים לשים כמה טיפות בדלי.

יוגב אם לך אין תשובה המצב לא טוב, וזכור לי לפני שנה קניתי ממך ליטר.. יש לי בערך 2 ליטרים אחרונים

 

טל - תודה רבה אבל הבקבוק קטן ולא יעזור לי יותר מדי, אני מחפש ליטרים.

אעשה סיבוב באוטוסטור אולי נשאר לו בקבוק או 2.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

זה לא כאב ראש לעבוד ככה?

 

מה רע בלקחת 4 ליטר, להכניס 2 פקקים של החומר, לשפוך על הרכב ולשפשף בעדינות עם מטלית רכה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

כן מכרתי לך בסיבוב הקודם. לאחר מכן קניתי במבצע 2 ליטר במחיר בדיחה

ועוד היה לי חצי או רבע גלון. הגיע בחור נחמד לקנות אופטי בונד או סונקס ( נדמה לי שזה שמנקה ריפודי רכב) בנדיבות הוצאתי את הבקבוק ומכרתי לו -לבריאות כמובן.

 

אני לא מצליח להבין למה לא יעבירו את הנציגות למישהו אחר? לא חסרים כאן דיטיילירים מקצועיים

שהיו שמחים להכניס את המוצרים של אופטימום למכירה בחנות/או העסק. אולי משה

מאוטוסטור ירים את הכפפה?

פורסם

עכשיו באמת שמתי לב, לאייפקס יש את הגלון של ONR הירוק ב289 שזה מחיר טוב אפילו אחרי משלוח(35) עדיין שווה מאשר תסביך קניה מאמזון/איביי

 

באסה שלא מוכרים את הכחול בגלון

פורסם
במקום שאני אכתוב לך הרבה שטויות, עיין כאן בשביל ההבדלים

 

אתה יודע מה הכי מצחיק פה בכל הסיפור?

 

שאני הוא זה שהכיר לכל חברי הפורום את החומר הזה, כשאף אחד לא שמע עליו וחלק מהחברים צחקו עלי.

 

ועכשיו עושים לי טובה שמסבירים לי איך משתמשים בו... :lol:

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...