Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וזאת אתה אומר על סמך נסיעת מבחן על המכונית?

 

פליקס

 

פליקס , די לעצבן ... נסגור את העניינים אח"כ :wink:

 

על סמך מה? משקל ומימדים ... נכון שעוד לא פירסמו נתון משקל מדוייק , אבל מכונית בסדר גודל כזה אמורה להיות כבד ולכן , אני מאמין שה-1.8 יהיה קטן עליה (הכל באופן יחסי).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני באמת לא מבין את האנשים שקונים BMW... :| הרי עדיף לקנות סיאט 1.8, לא?

כשתהיה לך BMW תבין.

עד אז, תמשיך לנהוג בסיאט 8).

מעוניין לרכוש 323 E46 משנתון מוקדם, מפוארת אורגינלית וחדשה עם ק"מ נמוך. כמו שקונים מזקן. בה"פ.

פורסם
כשתהיה לך BMW תבין.

עד אז, תמשיך לנהוג בסיאט 8).

אם אני לא טועה , ללורינסר יש במוו 745...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
פליקס , די לעצבן ... נסגור את העניינים אח"כ :wink:

 

על סמך מה? משקל ומימדים ... נכון שעוד לא פירסמו נתון משקל מדוייק , אבל מכונית בסדר גודל כזה אמורה להיות כבד ולכן , אני מאמין שה-1.8 יהיה קטן עליה (הכל באופן יחסי).

אמנם אני כמעט בטוח (לפחות המראה שלה מראה על כך) שהיא תהיה כבדה ומסיבית, אבל לך תדע אולי בשילוב המנוע 1.8 הנ"ל עם מומנט נורמלי וגיר קצר היא תניב תאוצות מכובדות. ככה שאל תשפוט על פי הקנקן אלא על פי מה שיש בתוכו, חאפר אחד.:-P

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

מה?!

לגיא יש בכלל צי רכבי ממשלה ושרים מן השורה הראשונה.

 

בנוגע לכרומה, היצע המנועים מעניין, והרכב לא אמור להרגיש כבד ואיטי. ולמי שכן, יש את הגרסת הדיזל עם 200 כ"ס.

משכנתא זה קל

פורסם
כשתהיה לך BMW תבין.

עד אז, תמשיך לנהוג בסיאט 8).

לכל משתתפי הפורום שלום,

 

הנידון: BMW

 

בקרוב יגיעו ימי האביב החמימים ואיתם תופעת הכוסיות עם המחשופים, מקווה שעד האביב תהיה לי BMW כדי שאוכל לעשות פוזות על כוסיות...

 

כזו למשל:

bmw-coupe.jpg

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

צהריים טובים ,

 

 

Continental Flying Spur.

תוצג בתערוכת ג'נבה הקרובה.

 

מנוע:

W12T , המספק 560 כ"ס ו-65 קג"מ מומנט.

 

ביצועים:

0 ל-100 , ב-5.1 שניות.

מהירות מירבית , 285 קמ"ש.

 

 

 

Cayman Coupe.

תוצג בפרנקפורט השנה.

 

מנוע:

3.2 6 ציל' , מספק 320 כ"ס (גרסת S).

 

מדובר בגרסת הקופה לבוקסטר.

Continental.jpg

continental 1.jpg

Continental 2.jpg

Continental 3.jpg

Continental 4.jpg

Continental 5.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

Cayman Coupe.

תוצג בפרנקפורט השנה.

 

מנוע:

3.2 6 ציל' , מספק 320 כ"ס (גרסת S).

 

מדובר בגרסת הקופה לבוקסטר.

האם זו פורשה? נראית קצת שונה ממה שהייתי רגיל לראות אותם... ולטובה.

 

כמו כן רכב חדש נוסף שברצוני להציג...

 

Hartge 645Ci מנוע V8 5.1 עם 420 כ"ס, 0-100 4.9 שניות, מהירות מירבית 290 קמ"ש וחישוקי 21" (!!).

645Ci_Hartge_1.jpg

645Ci_Hartge_2.jpg

645Ci_Hartge_3.jpg

645Ci_Hartge_4.jpg

פורסם
האם זו פורשה? נראית קצת שונה ממה שהייתי רגיל לראות אותם... ולטובה.

כן , זאת פורשה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

Cayman ? מה זה השם המטומטם הזה ?! (טריויה: Cayman זה סוג של תנין אמריקאי)

יכול להיות שזה השם קוד? לא נראה לי שיתנו שם חדשה לבוקסטר-קופה :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...