Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ו החיבור באה לחבר בין החלק הראשון של התמרור לבין החלק השני בו ולא מדובר בשני מצבים שונים.

 

אילו היו רוצים שרכב כבד לא יוכל לבצע פנית פרסה בכל שעות היממה כך היה נכתב.

 

אז אפשר היה לקבל את הפירוש שלכם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם כך בשביל מה יש צורך בוו החיבור.

יכלו לכתוב במפורש: (התמרור- אסורה פניית פרסה) מ 7:00 עד 19:00 לרכב שמשקלו מעל 4 טון.

בשביל מה לסבך ולכתוב ו..לרכב.

פורסם

כי ללא ו' החיבור ניתן לפרש כאילו אסורה הפניה לכל רכב בין השעות המסומנות , ולרכב מעל 4 טון בכל שעות היממה.

 

שום נהג רכב מעל 4 טון , לא יבין זאת. סתםםםם.

 

ההגיון אומר שאם אתה רוצה שיחול על כלי רכב מסוג אחד בשעות מסויימות , ועל סוג אחר בכל שעות היממה , שכך ייכתב בתמרור.

 

מסכים איתך שאפשר גם היה לכתוב ללא ו' החיבור , אבל זה עדיין לא משנה את המסקנה, שהתמרור התחתון בא להבהיר לנהג הרכב הכבד מה מותר ומה אסור , ולמעשה מוציא את התחולה שלו על כלי רכב פרטיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נהג לא אמור להתקשר לחבר טלפוני לפני הפניה על מנת להתייעץ על משמעות ו' החיבור בתמרור דו משמעי. אם יש פרשנות סבירה לפיה הפניה מותרת - הנהג לא אשם בהפרת הוראות התמרור.

 

תקנה א44 שצוטטה, לעומת זאת, מבהירה שבכל זאת הפונה אשם בתאונה שקרתה.

פורסם

אישית, אני חושב שצריך לבטל את השימוש בשלט (כן, אמשיך לקרוא לזה שלט למרות שיש לו מספר כתמרור) שמסייג תמרור אחר, זה עוול, זה חוטא למטרת שפת הסימנים הוויזואלים של הכביש, נהג לא צריך להיות אנטרפטר תוך כדי נסיעה ולהתחיל לקרוא שלטים, זו דרישה לא הגיונית. ועוד היום בעידן הדיגיטלי, בנקל היה ניתן לשים שלט שסימונו מתחלף על פי השעות.

 

ובשביל הסטטיסטיקה, ישה אני לא איתך, גם לדעתי די ברור שהכוונה שלרכב עד 4 טון מותרת הפרסה מחוץ לשעות הנקובות, ורכבים כבדים יותר אסורה בכל שעה.

 

על כל פנים, וכפי שצוין לעיל, אין לזה השלכה מבחינת האשמה שבתאונה, במקרה דנן אם מותרת הפרסה או לאו האשמה היא באופן מוחלט על זה שביצע אותה.

פורסם

ובשביל הסטטיסטיקה, ישה אני לא איתך, גם לדעתי די ברור שהכוונה שלרכב עד 4 טון מותרת הפרסה מחוץ לשעות הנקובות, ורכבים כבדים יותר אסורה בכל שעה.

 

על כל פנים, וכפי שצוין לעיל, אין לזה השלכה מבחינת האשמה שבתאונה, במקרה דנן אם מותרת הפרסה או לאו האשמה היא באופן מוחלט על זה שביצע אותה.

 

חבר טוב שלי שלא ידע לשחות טבע בנהר שעומקו הממוצע חצי מטר.

 

תשע נשים בחדר , אחת מהן בחודש התשיעי, בממוצע יש לך 9 נשים בהריון של חודש אחד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

:) ישה ישה ישה, חחח איכשהו אתה מרגיז וחביב בו זמנית ;)

סטטיסטיקה זה לא רק ממוצעים...

לא מתעמת עם איך שהבנת את השלט, זה פחות חשוב, זה רק מחזק את הגישה שלי - עד כמה אסור להשתמש בתמרורים הטקסטואלים הללו שמעבר לכך שהם מסוכנים מכיוון שמושכים יותר מידי את תשומת ליבו של הנהג, הם גם לא חד משמעיים לעיתים די קרובות.

סופ"ש מהנה

פורסם

לפעמים אין ברירה ויש תמרור ראשי אבל לא רוצין להחיל אותו על כל סוגי כלי הרכב למשל , אז צריכים לכתוב על מי חל התמרור, או באיזה שעות יש הגבלה.

 

לכן הוא יישאר עימנו עוד שנים רבות.

 

בעתיד יכניסו את ההוראות לאוי וייז

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...