Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם פניית פרסה מותרת לפי השלט הזה ?

נניח בשעה 10:00 בבוקר לרכב פרטי .

לא ממש ברור לי - ולא קיבלתי דוח - פשוט רכב שפגע בי ביצע פניית פרסה שם.

 

IMG_20160314_102046.jpg

פורסם (נערך)

מ- 07:00 עד 19:00 ולרכב שמשקלו מעל 4 טון.

שאלה- הכוונה שאסור לרכב פרטי לבצע פרסה ולרכב מעל 4 טון.

או שרק רכב מעל 4 טון אסור לו פרסה בשעות הנקובות בשלט?

 

**מי שלא הבין החלק באדום זה האות ו'

עריכה אחרונה על ידי eliran769
מי שלא הבין החלק באדום זה האות ו
פורסם

גם לי מפריע משמעות האות "ו" כאן במשפט.

אך לשאלת הפות"ש זה לא משנה, מי שביצע את הפרסה הוא זה שחייב בזהירות והאשמה או לפחות מרביתה כנראה בו, תלוי כמובן מי פגע במי והיכן אזורי הפגיעה בשני הרכבים.

פורסם

אני נסעתי ישר - הוא ביצע פרסה. אני עצרתי לפני מעבר חצייה והלוחית רישוי שלו היתה תקועה לי בתוך הדלת של הנהג

 

 

IMG_20160314_102026.jpg

 

הנהג ממש ממש מבוגר וגם בקושי מדבר (לוחץ על כפתור בשביל לדבר)

פורסם

אני מפרש כך

 

אסורה פנית פרסה בין השעות הנקובות בתמרור התחתון ולגבי כלי רכב מעל 4 טון.

 

כלומר לרכב פרטי פנית פרסה מותרת.

 

עדיין חובת הזהירות של הנהג המבצע פרסה גבוהה משלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבנת הנקרא ברמה של פסיכומטרי. :-P

אני הייתי עונה- לרכב פרטי מותר לעשות פרסה אחרי 19:00 ולפני 7:00. לרכב מעל 4 טון, אסור בשום מקרה.

כנראה שהתמרור הוצב שם בדיוק כדי למנוע תאונות כמו זו שקרתה לך.

 

בכל מקרה, גם אם התמרור לזכותו, תקנה 44א' קובעת:

44(א) לא יפנה נוהג את רכבו כדי להסתובב ולנסוע בכיוון הנגדי (להלן - פניית פרסה), אלא בנסיבות שאין בהן הפרעה לתנועה או סיכון לעוברי דרך, ולא יפנה כאמור כשהוא מתקרב לעקומה או לפסגה תלולה או במקום שרכבו אינו נראה לעיני נוהג רכב אחר המתקרב מכל צד שהוא.

 

בטח לא שאתה היית צריך לצפות את מעשיו או לתת לו ז"ק.

 

עריכה: כתבתי יחד עם ישה. סליחה על ההדהוד.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הבנת הנקרא ברמה של פסיכומטרי. :-P

אני הייתי עונה- לרכב פרטי מותר לעשות פרסה אחרי 19:00 ולפני 7:00. לרכב מעל 4 טון, אסור בשום מקרה.

כנראה שהתמרור הוצב שם בדיוק כדי למנוע תאונות כמו זו שקרתה לך.

 

בכל מקרה, גם אם התמרור לזכותו, תקנה 44א' קובעת:

 

 

בטח לא שאתה היית צריך לצפות את מעשיו או לתת לו ז"ק.

 

עריכה: כתבתי יחד עם ישה. סליחה על ההדהוד.

 

האם שאני לא מבין איך זה חוקי בכלל שם פרסה

לדעתי באף שלב זה לא חוקי מבחינת הגיון תנועה.

פורסם

ההגיון הוא הגיון והתמרורים הם תמרורים.

 

התמרור העליון אוסר פנית פרסה, אבל אז בא התמרור התחתון ואומר

 

מתי אסורה ? בין השעות האלה והאלה, ולמי אסורה ? לרכב מעל 4 טון.

 

לכן לרכב פרטי מותר לבצע שם פניית פרסה כל הזמן ולרכב מעל 4 טון מחוץ לשעות המופיעות בתמרור התחתון.

 

היכן זירת הפשע?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מבין שונה מישה, בין השעות הנקובות אסור לשום רכב, בשאר השעות מותר לכל רכב להוציא רכב מעל 4 טון.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

גם להבנתי מדובר בשני מקרים:

כל רכב מ-07:00 עד 19:00

מעל 4 טון בכל שעות היממה.

ו' החיבור מבהירה כי מדובר בצרוף שני מקרים שונים.

אילו הכונה היתה לרכב כבד בלבד בשעות היום הניסוח היה "לרכב מעל 4 טון מ-07:00 עד 19:00"

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ישה, יש שם את ו החיבור.

בין השעות 07 עד 19 - לכל כלי הרכב אסור לבצע פניית פרסה.

ובשאר שעות היממה - רק לכלי רכב שמשקלו מעל 4 טון - אסור לבצע פניית פרסה (שאר כלי הרכב, שמשקלם מתחת ל-4 טון - רשאים לבצע פניית פרסה בשעות אלו).

×
×
  • תוכן חדש...