Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מאיפה אתה מביא את זה יבגני? אף אחד פה לא כתב שמהירות מותרת זה הדבר הכי חשוב בעולם ומציל חיים ושאר חוקי התנועה זה המלצה שולית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רפרף בשרשור. כבר כמה עמודים מתעסק באלו שמסנוורים אחרים בזמן שהם עוקפים.

אף אחד לא כתב שזה הדבבר הכי חשוב בעולם. אף אחד גם לא התלונן בערך על שום דבר אחר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל זה לא מעיד שאותם אנשים שמתעצבנים מסינוורים שמים ז' על שאר החוקים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אפשר גם וגם.

 

זה מה אורוול הגדיר ב1984 כdoublethink

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
רפרף בשרשור. כבר כמה עמודים מתעסק באלו שמסנוורים אחרים בזמן שהם עוקפים.

אף אחד לא כתב שזה הדבבר הכי חשוב בעולם. אף אחד גם לא התלונן בערך על שום דבר אחר.

 

לא נראה לי שהבנת.

 

הבעיה היא לא המהירות שלהם אלא בעובדה שהם מפריעים לשאר האנשים.

 

אנחנו מדברים פה על זה שיש אנשים שהם בריונים ובלי קשר לזה שהם נוסעים מהר (שזה לא מפריע), הם גם חותכים באלימות ומתנהגים כבריונים כדי שאנשים אחרים יעופו להם מהדרך (וזה כן מפריע).

 

הם לא הרוב.

הם אפילו לא 10% מהאוכלוסיה.

אבל מרגישים אותם טוב טוב כל יום כי הם גם מסכנים את כולם וגם פועלים באלימות כלפי אחרים.

 

וסליחה אבל הרוב המוחלט עוצר באדום והרוב המוחלט עוצר בעצור.

במקומות שזה לא קורה וזה מסכן אנשים יש לרוב שוטר.

 

אני רק מזכיר לך שאני עסקתי תקופה בתיעוד עבריינים כאלה אז אני יודע על מה אני מדבר.

 

פורסם
CheneGuy85

נכון, כי בחול אנשים לא עובדים בעבודות לחוצות ולא גרים בפרברי שינה.

חלאס אם הפרופוגנדה החסרת משמעות הזאת. המצב על הכבישים הוא זוועה כי זה החינוך שירשאל ישראלי מקבל. וזה לא משנה אם הוא עובד בתור מנכ"ל אפריקה ישראל או בתור שומר בסופר.

מספיק להעיף מבט על תחומים אחרים, כמו אי יכולת לעמוד בתור כי כולם "אני רק שאלה" או "אבל הייתי פה לפני זה וההיא משם שלחה אותי", או חוסר התחשבות כללית בכל הסובבים את ישראל ישראלי, כי הרי הוא, ישראל ישראלי, מרכז העולם.

 

אנשים בחו"ל לא חיים בסיר לחץ שמתבשל בחום 40 מעלות ומוקף אוייבים. החיים בישראל יותר לחוצים מרוב המקומות בעולם ואת התוצאות רואים בחיי היומיום. ההתנהגות בתחומים אחרים נובעת מאותם סימפטומים - חום, לחץ, צפיפות, עייפות ועוד.

 

רוב האנשים בעולם לא אוהבים לנהוג, לא רוצים לנהוג ולא רוצים לדעת לנהוג. אנשים נוהגים כי הם חייבים. רוב האנשים רואים בנהיגה מטלה כמו להוריד את הזבל או לתלות כביסה. בחלק מהמקומות בעולם התפתחה תרבות נהיגה יותר טובה מישראל ובחלק מהמקומות הרבה יותר גרועה מישראל. אבל בשורה התחתונה כמעט אף אחד לא רוצה לנהוג.

 

הבעיות בכבישים לא יפתרו עד שלא יוציאו את הישראל מהרכב או יופיעו מכוניות אוטונומיות המוקדם מבין השניים. כל שאר הפתרונות זה פשוט בזבוז כסף של פוליטיקאים כדי להראות שהם עושים משהו נגד "הקטל בדרכים". לדעתי במקום לבזבז כסף על פרסומות והסברה המדינה צריכה להקים מרכז פיתוח למכונית אוטונומית. בהייטק אנחנו טובים ויש כאן כישרון מדהים.

פורסם

לא נראה לי שהבנת.

לא נראה לי שאתה הבנת.

 

נפתח כאן שרשור שני תוך שבוע, שלכאורה מתמקד בבריונות, אבל מהר מאוד גולש ל-"אלו שמסנוורים ומזגזגים".

 

כל הכבוד שתיעדת, באמת. אני לא מתעד, סתם נוהג כבר 14 שנה. כמעט אף נהג שאני רואה בכבישים בהם אני מתנייד (תא, גוש דן והשרון) לא עוצר ב"עצור". הנחמדים יותר נוסעים לאט יותר, השאר פשוט עוברים. משטרת ישראל, גם אם תרצה, לא מסוגלת להציב שוטר בכל מקום שזה קורה, מהסיבה שיש קצת יותר תמרורים ורחובות משוטרים.

 

גם הסטטיסטיקה לא לטובתכם. בישראל בהחלט יש בעיה מאוד חמורה של אי ציות לתמרורים ורמזורים, והתעלמות כמעט מוחלטת לעיתים מהולכי הרגל. לא במקרה, עפ"י חברי היקרים מאור ירוק, נפגעו, למשל, מחצית הראשונה של 2015 כ-1000 הולכי רגל בת"א. כמעט בכל פעם שאני עוצר ומאפשר למישהו לחצות כאן, באבן גבירול, אני מביט בחרדה במראה, כי כמעט תמיד הרכב בנתיב שלידי לא יעצור, גם אם אחכ ימשיך לנסוע ב-20-30 קמש.

 

שם נמצאת הבריונות האמיתית בכבישים בישראל. אבל היא לא מעניינת את רוב הנהגים בארץ. חבל שפעם אחר פעם מתגלה שזה המצב גם בפורום, שאני לא זוכר מתי ראיתי כאן בפעם האחרונה ויכוח על התנהגות בכביש שהיא לא קשורה למהירות הנסיעה בנתיב השמאלי, בכבישים הבינעירוניים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אנשים בחו"ל לא חיים בסיר לחץ שמתבשל בחום 40 מעלות ומוקף אוייבים. החיים בישראל יותר לחוצים מרוב המקומות בעולם ואת התוצאות רואים בחיי היומיום. ההתנהגות בתחומים אחרים נובעת מאותם סימפטומים - חום, לחץ, צפיפות, עייפות ועוד.

 

רוב האנשים בעולם לא אוהבים לנהוג, לא רוצים לנהוג ולא רוצים לדעת לנהוג. אנשים נוהגים כי הם חייבים. רוב האנשים רואים בנהיגה מטלה כמו להוריד את הזבל או לתלות כביסה. בחלק מהמקומות בעולם התפתחה תרבות נהיגה יותר טובה מישראל ובחלק מהמקומות הרבה יותר גרועה מישראל. אבל בשורה התחתונה כמעט אף אחד לא רוצה לנהוג.

 

הבעיות בכבישים לא יפתרו עד שלא יוציאו את הישראל מהרכב או יופיעו מכוניות אוטונומיות המוקדם מבין השניים. כל שאר הפתרונות זה פשוט בזבוז כסף של פוליטיקאים כדי להראות שהם עושים משהו נגד "הקטל בדרכים". לדעתי במקום לבזבז כסף על פרסומות והסברה המדינה צריכה להקים מרכז פיתוח למכונית אוטונומית. בהייטק אנחנו טובים ויש כאן כישרון מדהים.

אז תפסיק לקרוא YNET ותבין שהחיים לא כאלה לחוצים, גם כשאתה מוקף אוייבים או מתבשל בסיר של 40 מעלות.

הסיבה העיקרית לדפוס התנהגות לא מתחשב, מזלזל, "מגיע לי" וכו' - הוא חינוך. אך ורק חינוך.

אף פעם לא ניתקלתי בבן אדם שעוקף תור בסופר עם התירוצים "עזוב אותי, כל כך חם בחוץ שאיראן עוד מאט תפציץ אותנו". התירוץ היחיד שתשמע מבן אדם שעוקף תור בסופר, עוצר באדום לבן לקנות סיגריות, חותך בכביש וכדומה, זה - "למה מי אתה בכלל שתעיר לי?" כי זה החינוך שהוא קיבל. זה החינוך שהילדים מקבלים היום.

פורסם
לא נראה לי שאתה הבנת.

 

נפתח כאן שרשור שני תוך שבוע, שלכאורה מתמקד בבריונות, אבל מהר מאוד גולש ל-"אלו שמסנוורים ומזגזגים".

 

כל הכבוד שתיעדת, באמת. אני לא מתעד, סתם נוהג כבר 14 שנה. כמעט אף נהג שאני רואה בכבישים בהם אני מתנייד (תא, גוש דן והשרון) לא עוצר ב"עצור". הנחמדים יותר נוסעים לאט יותר, השאר פשוט עוברים. משטרת ישראל, גם אם תרצה, לא מסוגלת להציב שוטר בכל מקום שזה קורה, מהסיבה שיש קצת יותר תמרורים ורחובות משוטרים.

 

גם הסטטיסטיקה לא לטובתכם. בישראל בהחלט יש בעיה מאוד חמורה של אי ציות לתמרורים ורמזורים, והתעלמות כמעט מוחלטת לעיתים מהולכי הרגל. לא במקרה, עפ"י חברי היקרים מאור ירוק, נפגעו, למשל, מחצית הראשונה של 2015 כ-1000 הולכי רגל בת"א. כמעט בכל פעם שאני עוצר ומאפשר למישהו לחצות כאן, באבן גבירול, אני מביט בחרדה במראה, כי כמעט תמיד הרכב בנתיב שלידי לא יעצור, גם אם אחכ ימשיך לנסוע ב-20-30 קמש.

 

שם נמצאת הבריונות האמיתית בכבישים בישראל. אבל היא לא מעניינת את רוב הנהגים בארץ. חבל שפעם אחר פעם מתגלה שזה המצב גם בפורום, שאני לא זוכר מתי ראיתי כאן בפעם האחרונה ויכוח על התנהגות בכביש שהיא לא קשורה למהירות הנסיעה בנתיב השמאלי, בכבישים הבינעירוניים.

 

אותי זה מעניין אבל זה לא משהו שמשפיע עלי ביומיום כי אני לא הולך רגל אף פעם ולא נמצא בגוש דן.

 

אני גר בצפון בדיוק בגלל שלחיות במרכז זה סוג של גיהינום של אנשים שלא אכפת להם מאחרים.

יצא לי כבר שאנשים אומרים לי "אל תתעסק איתו, הוא עבריין".

 

באיזו מדינה אומרים דבר כזה?

למה שאני אפחד ממישהו שהוא עבריין? למה הוא לא בכלא או בעבודות שירות?

למה אזרח נורמטיבי צריך להתעסק עם שטויות כאלה?

 

וסליחה אבל יש בהחלט אפשרות להציב מצלמות בצמתים בעייתיים.

ביום אחד הם מכסים עם קנסות את העלות של המצלמה ושל הבן אדם שיושב לראות את הצילומים.

אם אף אחד לא עוצר בתמרור עצור אז אפשר להפיק תוך יום 100 קנסות של 1000 ש"ח לכל צומת.

 

אני ועוד הרבה אזרחים נברך על היום שבו זה יקרה ויפסיקו לאכוף את המהירות, שלא קשורה לנושא.

פורסם
אז תפסיק לקרוא YNET ותבין שהחיים לא כאלה לחוצים, גם כשאתה מוקף אוייבים או מתבשל בסיר של 40 מעלות.

הסיבה העיקרית לדפוס התנהגות לא מתחשב, מזלזל, "מגיע לי" וכו' - הוא חינוך. אך ורק חינוך.

אף פעם לא ניתקלתי בבן אדם שעוקף תור בסופר עם התירוצים "עזוב אותי, כל כך חם בחוץ שאיראן עוד מאט תפציץ אותנו". התירוץ היחיד שתשמע מבן אדם שעוקף תור בסופר, עוצר באדום לבן לקנות סיגריות, חותך בכביש וכדומה, זה - "למה מי אתה בכלל שתעיר לי?" כי זה החינוך שהוא קיבל. זה החינוך שהילדים מקבלים היום.

זה כי גדל פה דור שני של ערסים ופרחות, ש"התחנך" ע"י דור שקיבל את הרושם שחוסר חינוך זה בסדר, העיקר תשים כיפה ביום כיפור.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אכן יש בארץ בעיה שחלק מחוקי התנועה לא הוגנים\ריאלים\נכונים.

אבל מפה ועד לקחת את החוק לידיים יש הרבה הבדל.

 

אני לא מדברת רק על מהירות ובריונות.

יצא לי לא מעט להתקל בנהגים שלא איכפת להם מתמרור עצור, הרבה פעמים הם פשוט עוקפים אותי כי מה לעשות, הדרך לא פנויה עדיין ואני לא יכולה לנסוע.

לא מעט פעמים אני עוצרת במעבר חציה, ובנתיב שלידי הרכב ממשיך לנסוע וכמעט נוצרת תאונה מחרידה כלפי הולך רגל שרק חצה מעבר חצייה.

 

אז הבעיה היא בעיקר בעיקר בתרבות ובחינוך, וזה מה שהשרשור מנסה להעביר.

פורסם (נערך)

כשאני אומר שלפעמים לפנות לנהג ממהר מקום במיר נטישת עקיפה באמצע אני אומר זאת מנקודת מבט של נהיגה מגנתית.

 

כלומר, אני אישית מוכן לנטוש עקיפה באמצע אם ניתן לעשות זאת בבטחה כדי להוריד מישהו שממש יושב לי על הזנב.

 

אגב, גם לשמור על ימין אני שומר קודם כל מסיבה בטיחותית אישית, יותר מאשר בשביל התרבותיות בכביש. לא שיש סתירה ביי השניים אבל עדיין...

 

הממהרים הם מיעוט מאוד מצומצם בישראל.

 

הנה הנקודה החשובה שהממסד לדעתי מפספס: יש הבדל בין נהג מהיר (בנסיבות המאפשרות ובמידה המתאפשרת) לבין נהג ממהר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

90% מהזמן אני נוסע בנתיב הימני(בבין עירוני) פשוט כי זה הנתיב הכי פנוי. לדוגמא בכביש 6 שאני נוסע בו פעם בשבועיים, עד שאני לא מגיע למשאית אני בנתיב הימני כי אין בו רכבים(כמעט), כל הרכבים הפרטיים שנוסעים לאט יותר(90-110) פשוט נוסעים בנתיב האמצעי, וזה כשלעצמו גורם להרבה זיגזוגים וחיתוכים.

פורסם

mm1987

זה ידוע שבמדינת ישראל, להבדיל ממדינות אחרות שבהן יש תרבות נהיגה, בנתיב הכי מהיר הוא הימני ולא השמאלי.

המצב היחיד שבו אני עובר לשמאלי זה לצורך עקיפה או כשיש נתיב האצה, כי גם ידוע שישראלים לא יודעים להשתלב כמו שצריך.


×
×
  • תוכן חדש...