Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שואל בשביל חבר.

הרכב הוזמן בנובמבר 2015.

נאמר בחתימת ההסכם שהרכב יגיע במרץ 2016.

כעת היבואן טוען שיש בעיית ייצור והרכב יגיע רק עוד חודשיים וכל שאר המשלוחים נדחים בהתאם.

יש פה עוד מישהו שהזמין ג'אז בחודשים האחרונים וקיבל הודעה כזו? או שקיבל את הרכב בזמן האחרון ויכול להגיב?

זו כולה ג'אז אוטומטית, לא סופרב L&K סופר מאובזרת.

יש פעולות נוספות שאפשר לנקוט? פיצוי שאפשר לדרוש?

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
שואל בשביל חבר.

הרכב הוזמן בנובמבר 2015.

נאמר בחתימת ההסכם שהרכב יגיע במרץ 2016.

כעת היבואן טוען שיש בעיית ייצור והרכב יגיע רק עוד חודשיים וכל שאר המשלוחים נדחים בהתאם.

יש פה עוד מישהו שהזמין ג'אז בחודשים האחרונים וקיבל הודעה כזו? או שקיבל את הרכב בזמן האחרון ויכול להגיב?

זו כולה ג'אז אוטומטית, לא סופרב L&K סופר מאובזרת.

יש פעולות נוספות שאפשר לנקוט? פיצוי שאפשר לדרוש?

 

מאיפה שמעתם את זה? אני גם הזמנתי ג'אז אוטומטית, אמרו לי שהאספקה תהיה בתחילת מרץ. לפני שבוע דיברתי עם איש המכירות והוא טען שהרכב יגיע בעוד שבועיים לארץ וכעבור שבועיים נוספים אלי.

אם מה ששמעת נכון מחר אני מתקשר לבטל - משום שאני משלם כל חודש על רכב שכור ודי נמאס לי לשלם ולחכות.

פורסם (נערך)

כן, הרכב הרי לא הגיע בכלל והוא שילם רק מקדמה.

אם אתה יכול , אחרי שאתה מברר מחר להגיד מה נאמר לך (אפילו בהודעה פרטית אם פרסום המידע נוגד את חוקי הפורום, אני לא בטוח אם כן או לא)

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
אני ארשום...לא נראה לי שיש בעיה...

מבאס לאללה...לא יודע מה לקנות עכשיו :-(

וואו, איזה אסון...

חסר מה לקנות, נכון?

לחכות 9 חודשים לרכב? מה נסגר אתכם?

פורסם
וואו, איזה אסון...

חסר מה לקנות, נכון?

לחכות 9 חודשים לרכב? מה נסגר אתכם?

לא מחכים , אני מבטל מחר.

שמתי עין על הסיד דיזל סטיישן באותו מחיר כמו הג'אז

מליסינג 0 ק"מ.

פורסם
הסוכנות בישרה לו את הבשורה המרה היום.

 

עאלק בשורה מרה - קצת פרופורציות.

יש מספיק אופציות חליפיות מבלי להמתין כ"כ הרבה זמן.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

השרשור הזה נפתח כי זמן המסירה הזה אינו נורמלי.

כמובן לקחת בפרופורציה אבל עדיין.

בבקשה, בוא תציעו אופציות חלופיות למי שמחפש רכב עם הדגשים הבאים.

הצ'בק 5 דלתות עם דגשים על בטיחות, אמינות, ומרווח פנימי, וללא גיר רובוטי כלשהוא.

באזור המחירים של הג'אז המאובזרת. (106 אלף).

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

ניסאן נוט החדשה? טויוטה ספייס ורסו? שתיהן גיר רציף, את הניסאן אני לא מכיר מספיק אבל הטויוטה די ותיקה ומוכחת, לפי מבט על מפרט טכני הניסאן אמורה להיות מעט יותר חסכונית, מציע לעשות נסיעת מבחן ולהתרשם.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
×
×
  • תוכן חדש...