Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מאמין שאחרי סופ"ש עמוס במבה ובייגלה הרכב היה עובר ניקיון יסודי לפני שהוא חוזר ללקוחה.

 

"רצו לפנק את אחד הפועלים עם רכב חדש לסופש" נו באמת, מי ישמע נתנו את הרכב לצוות הניקיון

 

סתם מגזימה כי היא רוצה כסף בחזרה וזו הדרך היחידה בערך

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אפשר הסבר בקצרה, למי שלא רוצה לצפות בוידיאו (בין היתר בגלל כותרת קליקבייט "אתם לא תאמינו מה קרה")?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ממה שאני זוכר מהכתבה אתמול, הלקוחה דאגה מאיזושהיא סיבה לרכב שלה כאשר הוא היה במוסך, ביקשה מאיתוראן את המיקום שלו וגילתה שהוא לא במוסך.

הלכה באחת בלילה ולקחה את הרכב מהחנייה של העובד וגילתה שנסעו 400 ק"מ עם הרכב, ויש פרורים ולכלוך במושב האחורי.

המוסך טען שזה נוהל תקין ובנוסף שהלקוחה גנבה להם מכשיר אבחון.

פורסם

היא טענה שהיתה לה אינטואיציה לגבי הרכב ולכן בדקה עם איתוראן והמשטרה.

אבל לא יודע, רק לי תמוהה האינטואיציה הזו? במיוחד נשים שלא כל כך מתעניינות ברכב, בטח לא התקלות שיש ומה עושים איתו.

היא הרי היתה יכולה לנסוע עם הרכב והוא היה מקליט הכל והיתה חוזרת למוסך אחרי יומיים.

מצד שני, גם אני לא הייתי רוצה שרכב 2016 יהיה אצל עובד מוסך במשך כל הסופ"ש.

פורסם

^ ראית את הסרטון עד הסוף ? זה לא היה "סתם" עובד, לא הבחור שהביאו למוסך לפני חודש כדי שיעשה טיפולים קטנים, זה היה "ה"בוחן שלהם.

 

אם הוא לא יראה את התקלה במשך סופ"ש שלם, מי כן?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני מאמין שאחרי סופ"ש עמוס במבה ובייגלה הרכב היה עובר ניקיון יסודי לפני שהוא חוזר ללקוחה.

 

"רצו לפנק את אחד הפועלים עם רכב חדש לסופש" נו באמת, מי ישמע נתנו את הרכב לצוות הניקיון

 

סתם מגזימה כי היא רוצה כסף בחזרה וזו הדרך היחידה בערך

 

מודה שלא צפיתי בכתבה, אבל לא מובן לי על איזה "כסף בחזרה" רשמת, הרכב הרי באחריות.

 

אם הייתי מגלה שמוסך נתן את הרכב שלי לעובד לסוף שבוע ללא רשותי, הייתי מתפוצץ מעצבים.

 

קרה לי פעם אחת בלבד בחיי, שמוסך ביקש לצורך אבחון תקלה לנסוע עם הרכב בערב הביתה ולחזור איתו בבוקר.

המוסך ביקש את רשותי לפני לקיחת הרכב, הסביר היכן גר, כיצד יאכסן את הרכב וכמה ק"מ צפוי לעשות.

מי שלקח את הרכב בפועל היה בעל המוסך ולא אחד העובדים.

 

בושה וחרפה והמוסך צריך לפטר את העובד במיידית.

העובד לקחת את הרכב לסופ"ש באישור המוסך? היבואן צריך לשלול למוסך את הייתר ה"מורשה" לאלתר.

פורסם

בתגובה שלהם הוסבר לה שיצטרכו לנסוע על הרכב על מנת לאבחן את התקלה מן הסתם שהיא הסכימה לזה.

ממתי ללקוח שאין לא מושג במכונאות מחליט ש20ק"מ מספיק על מנת לאבחן תקלה?

פורסם

סתם מגזימה כי היא רוצה כסף בחזרה וזו הדרך היחידה בערך

 

אין שום הצדקה לבצע שימוש פרטי ברכב שנשלח לתיקון. אי אפשר לזלזל ברכושו של אחר ולא לתת את

פורסם

נו באמת, הרי ברור שהבחור בוחן/מומחה/אינסטלטור או כל מי שהוא לא היה, הוא לא השתמש ברכב רק כדי לבדוק אותו.

וברור שנעשה שימוש למטרות הפרטיות של הבוחן, אז לבוא ולטעון שאין הצדקה לתלונות שלה?

 

אם זה היה הרכב שלי, רק המחשבה שאני רכשתי רכב חדש ואני צריך לנסוע באוטובוסים ומוניות בזמן שה"בוחן" בודק לי את הרכב כשהוא מסיע את הילדים שלו לטיול. זה לבד כבר היה שורף לי פיוז.

טסלה 3 2022

פורסם

זה שחלק מהמוסכניקים "מסתובבים" עם הרכבים- זה ידוע. חלק מזה נובע מהצורך לבחון את הרכב, וחלק, סתם כי בא להם. בין זה לבין תפיסה משטרתית באמצע הלילה ורצון לסיים את הקשר עם יונדאי המרחק ניכר. נראה כאילו התובעת מנסה ליצור כותרת ועילת תביעה בכוח.

פורסם

אני קצת מופתע מהתגובות פה.

400 ק״מ זה סביר על מנת לעלות על בעיה?? זה הזוי.

ואין שום הצדקה הקטנה שבקטנות שהעובד ינצל את הרכב לשימושו הפרטי, ויסיע בני משפחה.

פורסם
מודה שלא צפיתי בכתבה, אבל לא מובן לי על איזה "כסף בחזרה" רשמת, הרכב הרי באחריות.

 

בכתבה היא אמרה בפירוש שהיא רוצה לבטל את העסקה.. זה הכסף שמדובר עליו

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...