Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים ,

אשמח שתעזרו לי ,

אני מתחיל לקבץ את המערכת הסופית שלי לרכב, המערכת תכלול ברובה focal

קומפוננט:KRX3,3 way

קומפוננט אחורי עוד לא הוחלט

מגברים: 4 ערוצים FPS 4160

זוג מונו FPS 3000

סאב: זוג KICKR L7 12

השאלה חברים ,על איזה סוגי חיווט ללכת ,חברות,חומרים (ידוע שזהב האיכותי ביותר ,אשמח להסבר על שאר החומרים)

היכן להשיג וסדרי גודל של המחירים ,

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

אתה תוציא המון כסף וזה ישמע גרוע.

אני מציע לך לשקול שנית את המערכת הזאת.

 

מה שאתה לא לוקח בחשבון זה שמערכת כזו גם דורשת שידרוג של מערכת החשמל

המקורית של הרכב ,מעבר לכבלים מתאימים וזה יעלה עוד הרבה מאוד כסף.

 

בנוגע לשאלה שלך.

אתה תצתרך לפחות הרצה אחת של כבל 0 עשוי OFC עם מפצלים כולל כמובן פיוז ובית פיוז ANL

חיווט רב גידי 2.5 ממ לרמקולים ולסאבים עשוי OFC ,וכבלי RCA איכותיים כמו

למשל סטינגר סידרה 8000 או כבלים אחרים ברמתם.

 

קח בחשבון שיש עוד הוצאות על התקנה ראויה לסטאפ כזה.

כמו שימוש בחומרי אקוסטיקה ובידוד ,התקנה נכונה של הסט הקידמי עם בניות אם צריך

והתקנה אצל מתקין שמכבד את עצמו.

פורסם

מה המטרה של כל המערכת הזו?

 

זוג L7 למטרות SPL לא מסתדר לי עם סט 3WAY טוב של פוקל שנועד יותר לSQ.

 

מה יחידת הראש? יש לך פרוססור כלשהוא?

 

נשמע כמו רכישת מערכת על ידי עיניים גדולות ללא יותר מידי שיקולים של מטרות אמיתיות עד עכשיו, מסכים עם קודמיי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מסכים אם חלק מהדברים שנאמרו ,

L7 כי ממש אהבתי את הבאסים כנ״ל השלוש אלמנטים של פוקל אבל יכול באמת להיות שלא משתלב יחדיו לא שמעתי אותם יחד ,מגברים לא סגור אבל הבנתי מהרבה חברים בתחום שהם אחלה באשר ליחידת ראש מתלבט עדיין כנראה דאבל של אלפיין לא יודע דגם עדיין וגם עניין המעבד נלקח בחשבון ,אשמח לתגובות ונימוקים באשר לדברים שנאמרו כגון שמיעה גרועה וכו

×
×
  • תוכן חדש...