Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה מה שעשיתי.

היום בדקתי שוב, הפעלתי והסלולרי כתב "Tethered" אבל לא היה חיבור לאינטרנט :?

מוזר, בנקסוס 7 זה עובד מצויין.

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא קבל, זו הגדרה של המערכת.

אפשר לשנות את הזמן הזה. אצלי מוגדר 30 שניות.

נכון שזה אחרי שנה מהפוסט אבל אולי הכותב עדיין רואה איפה ההגדרה הזו נמצאת?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

תכנס להגדרות, תבחר ב Extra Settings (אייקון של רכב עם גלגל שיניים).

האפשרות הראשונה בתפריט היא ׳Shutdown delay when ACC OFF׳ תלחץ על זה ותבחר זמן בין 30 שניות לשעתיים.

בהצלחה8)

פורסם
תכנס להגדרות, תבחר ב Extra Settings (אייקון של רכב עם גלגל שיניים).

האפשרות הראשונה בתפריט היא ׳Shutdown delay when ACC OFF׳ תלחץ על זה ותבחר זמן בין 30 שניות לשעתיים.

בהצלחה8)

ננסה תודה.מה עם המערכת עדיין מותקנת?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

זה נראה שונה מאצלי.

לדעתי כדאי לנסות להעביר את המערכת לאנגלית ולראות אם ההגדרה הזו מופיעה.

אם זה לא מופיע, תוכל להוסיף ממסר עם השהיה (TDR) על חוט ACC שנכנס למערכת כדי להשיג את אותה תוצאה.

פורסם
המערכת שלך היא 1GB RAM כמו בלינק ? היא לא איטית לך ?

האם קורים לך מצבים של קריסות או ניתוק BT ?

אתה שואל אותי?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם
המערכת שלך היא 1GB RAM כמו בלינק ? היא לא איטית לך ?

האם קורים לך מצבים של קריסות או ניתוק BT ?

 

המערכת שלי מעט שונה (המוכר משנה את המערכת בלינק הזה) המעבד אצלי זה RK3188 ועל המערכת מותקנת Android 4.4.4. המערכת הנוכחית היא Android 6.0 ומותקן בה מעבד Intel SoFIA 3GR שהוא אומנם יותר חדיש אבל אני לא יודע אם יש הבדל משמעותי מבחינת כוח עיבוד.

במערכת אצלי יש 1G RAM. זה מעט אם תרצה לשחק קצת עם המערכת ולהתקין הרבה אפליקציות.

משמשת בעיקר ל-waze ודיבורית. לשימושים האלה אני לא מרגיש איטיות.

קריסות: חיפוש קולי רוב הזמן קורס. צריך לנסות פעמיים-שלוש כדי לגרום לו לעבוד. אני מניח/מקווה שזו בעיה שטופלה בגירסאות החדשות. חוץ מזה המערכת יציבה מאוד (קרו כמה קריסות אבל לא משהו שדורש התייחסות מיוחדת).

לא זכור לי שחוויתי ניתוק ב-BT מאז שהתקנתי אותה.

אם אתה מתלבט לפני קניה, אני ממליץ לך לבדוק על Ownice C500. לא מזמן ראיתי אותה ב-gearbest בפחות מ-200$.

היתרון בה שלא תצטרך לקנות מודם בנוסף (שלא בטוח שיעבוד על המערכות החדשות) ויש עליה ביקורות טובות.


×
×
  • תוכן חדש...