Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת מולטימדיה אדרואיד סינית.


abcd12
שימו לב! השרשור הזה בן 2306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חוץ מהתשלום לאתר pumpkin על המערכת, שילמתי עוד מע"מ, מכס ועמלות שחרור/שקר כלשהו בסך 250-300₪ סה"כ

 

שלומי תודה על התשובה

 

שאלה נוספת יש לי פזו 5008 2012 האם המערכת הנל תתאים לי.

 

ומהו בערך החיסכון מול קניה בארץ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אצלי במערכת, בהנעת הרכב היא נדלקת וחוזרת למצב שהיתה בו כשכובתה (אפליקציה שפעלה וכו').

 

אצלך, השעון והתחנות מתאפסים לכן לדעתי אין לך חיבור תקין של מתח 12v קבוע, כנראה שהחיבורים לא מותקנים נכון.

 

אמרת שלמערכת יש זיכרון חוץ מ2 דברים-שעון ותחנות רדיו. לדעתי 2 הדברים האלה לא נשמרים בזיכרון הפנימי של המערכת אלא חייבים מתח קבוע גם כשהרכב כבוי.

 

אילו היה חיבור תקין, המערכת היתה חוזרת למצב שבו כובתה, אם הרדיו נדלק ישר בהפעלה לדעתי זה "הפעלה חדשה" בכל פעם.

הבנתי הפעלה מחדש, והבנתי שזה קשור לזיכרון ולא ידעתי אם אפשר להשאיר לו מתח קבוע, כי נגיד הרקע וכו' כן נשמרים. אני לא מצליח להבין את הרעיון שהם בזיכרון משלהם (אולי בעצם הרקעים בכרטיס או משהו), השאלה האם אני יכול לפרק ולסדר בעצמי או שזה משהו מובנה במערכת לדעתך?

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין הזכרונות שאתה מדבר עליהם.

 

האפליקציות/רקע/שירים וכו' נשמרים על הזיכרון הפנימי של המכשיר ולא נמחקים גם אם תנתק אותה מהחשמל (בדיוק כמו הסרטים והקבצים במחשב שלך).

 

בנוסף, יש את תחנות הרדיו/שעון, ההגדרות שלהם נשמרות בזיכרון "נדיף" כך שבכל פעם של ניתוק מהחשמל, הזיכרון נמחק ומתאפס.

 

לכן, בגב של המערכת יש 2 חוטים של 12V:

אחד צהוב שמחובר ישירות למצבר, מחובר קבוע, מה שגורם לכך שהמערכת "זוכרת" את תחנות הרדיו/שעון.

ואחד אדום, שמחובר למתח אחרי סוויצ', כלומר מקבל מתח רק כשאתה פותח סוויצ'/מניה ואז המערכת נדלקת.

 

שים לב שבחלק מהמערכות מחליפים בין האדום לצהוב, ככה שהתפקידים הפוכים לפעמים.

 

לכן לדעתי, חיברו הפוך את האדום והצהוב, או שחיברו רק את האדום (סוויצ') והשאירו את הצהוב מנותק. מה שגורם לכך שהמערכת נדלקת ועובדת רק כשיש סוויצ', וכשאתה מנתק את הסוויצ' המערכת לא מקבלת מתח ומתאפסת (במקום להשאיר ולקבל מתח קבוע מהמצבר).

 

אם בא לך, תציץ בחיבורים מאחורי המערכת ותראה אם האדום/צהוב מחוברים ולאיפה

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, ממש תודה על העזרה אני לא יודע למה לא שאלתי מישהו עד עכשיו. אבדוק בהקדם.

עוד שאלה - כשהמערכת דולקת והרכב מונע, ואתה סוגר סוויץ', ואתה פותח (מיד), המסך נכבה הכל משתתק וחוזר למקום שממנו הפסיק, כלומר לשנייה כמו נפילת מתח יש לו זיכרון כלשהו, זה חוזר כאילו לא נכבה מעולם, ללא "מסך עליה".

כשאתה מכבה ומדליק אחרי דקה, המערכת עולה כרגיל (מסך עליה - לוגו סיטרואן ואז לוגו אנדרואיד) אבל כן זוכרת, ללא הרדיו וכו'. יותר מדקה יש את מה שתיארתי. יכול להיות שככה הרכב? שהמתח הקבוע של המערכת המקורית שלו (כאמור - יש רק מתאם, Plug&Play) מתנתק אחרי כדקה?

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי תודה על התשובה

 

שאלה נוספת יש לי פזו 5008 2012 האם המערכת הנל תתאים לי.

 

ומהו בערך החיסכון מול קניה בארץ?

 

תודה

 

שלומי אשמח לתשובה.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי תודה על התשובה

 

שאלה נוספת יש לי פזו 5008 2012 האם המערכת הנל תתאים לי.

 

ומהו בערך החיסכון מול קניה בארץ?

 

תודה

 

לדעתי אצלך ברכב אין מקום לדאבל דין רגיל, אלא תצטרך להוציא את הרדיו הקיים, ולהתקין מסגרת (מתאם) ייעודית שתיכנס שם ורק לאחר מכן להרכיב דאבל דין כלשהו (כמו המערכת הזו).

 

בנוגע לחיסכון, בחו"ל המערכת הזו עולה 900-1300₪, בארץ אני בספק אם תמצא מערכת כזו בפחות מ2500-3000 ש"ח

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, ממש תודה על העזרה אני לא יודע למה לא שאלתי מישהו עד עכשיו. אבדוק בהקדם.

עוד שאלה - כשהמערכת דולקת והרכב מונע, ואתה סוגר סוויץ', ואתה פותח (מיד), המסך נכבה הכל משתתק וחוזר למקום שממנו הפסיק, כלומר לשנייה כמו נפילת מתח יש לו זיכרון כלשהו, זה חוזר כאילו לא נכבה מעולם, ללא "מסך עליה".

כשאתה מכבה ומדליק אחרי דקה, המערכת עולה כרגיל (מסך עליה - לוגו סיטרואן ואז לוגו אנדרואיד) אבל כן זוכרת, ללא הרדיו וכו'. יותר מדקה יש את מה שתיארתי. יכול להיות שככה הרכב? שהמתח הקבוע של המערכת המקורית שלו (כאמור - יש רק מתאם, Plug&Play) מתנתק אחרי כדקה?

 

גם אצלי זה ככה, כשאני מכסה את הסוויץ המסך כבה, ואם אני מחזיר סוויץ במהירות היא נדלקת מהר (כמו בטלפון שמכבים רק מסך). ואם מחכים דקה-שתיים אז ההדלקה הופכת להדלקה רגילה.

 

לדעתי יש למערכת איזשהו קבל שנותן לך ליהנות מעוד כמה שניות או שכל עוד ולא הוצאת את המפתח לגמרי מהסוויצ' ממצב 0 (ולא ממצב 1..) עדיין יש מתח 12v אחרי הסוויצ'.

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותקן בטויוטה קאמרי. המכשיר נראה כך.

 

כפתורי הצד נדלקים ומגיבים. ניתן לשמוע רדיו וגם שיחות באמצעות בלוטות ניתן לקבל (מענה בטלפון כמובן). המסך שחור לגמרי. כלל לא נדלק.

 

תודה!

 

אשמח לעצה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קבל, זו הגדרה של המערכת.

אפשר לשנות את הזמן הזה. אצלי מוגדר 30 שניות.

 

ז"א שהיא עדיין מקבלת 12v מהסוויצ'? או מה12v הקבוע?

 

ואיך היא יודעת לכבות את המסך? הרי אם יש לה 12v קבוע היא אמורה להמשיך לעבוד כרגיל?

 

חייבת להיות כאן איזו פקודה שהיא מקבלת לכבות מסך כתוצאה מכיבוי הסוויצ'/מעבר למצב 1

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכבל הצהוב נותן מתח כל הזמן. גם שהרכב כבוי.

 

הכבל האדום - ACC (סוויצ') נותן מתח כשהרכב דלוק. וזה הכבל שנותן את הפקודה להידלק.

 

כלומר, המערכת מקבלת כל הזמן מתח (וצורכת זרם קטן מאוד כשהרכב כבוי כדי לשמור חלק מההגדרות + שעון) אבל נדלקת באופן מלא רק כאשר ACC נותן מתח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אצלך ברכב אין מקום לדאבל דין רגיל, אלא תצטרך להוציא את הרדיו הקיים, ולהתקין מסגרת (מתאם) ייעודית שתיכנס שם ורק לאחר מכן להרכיב דאבל דין כלשהו (כמו המערכת הזו).

 

בנוגע לחיסכון, בחו"ל המערכת הזו עולה 900-1300₪, בארץ אני בספק אם תמצא מערכת כזו בפחות מ2500-3000 ש"ח

 

שלומי תודה על התשובה

אז ללכת על הדגם הזה או שאתה ממליץ על דגם אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך למה שכתבתי, העובדה שהמערכת מקבלת מתח כל הזמן מאפשרת לה את הפונקציה הזו של ההשהיה עד כיבוי מלא.

 

אז אם גם אצלו (אצל LPG) יש את ההשהיה הזאת כנראה שה+ הקבוע כן מחובר אצלו..

לא ברור למה הגדרות הרדיו והשעון מתאפסות

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח בזה אבל אני חושב שאחרי הסוויץ יש מתח אולי לעוד כבל מסוים? כמו שהצג של הק"מ באוטו עדיין מואר כמה שניות אחרי כיבוי הרכב, ומתעורר כשפותחים את הרכב עם השלט.

הגדרה שאני יכול לשנות כנראה זה לא, חרשתי בכל ההגדרות של המערכת, ותוכנתית באנדרואיד לא התעסקתי אף פעם. אפילו ניסיתי לראות בעזרת אפליקציות חיצוניות איך לבטל את הרדיו שעולה עם ההדלקה, לא מופיע שם משהו שקשור אליו.

תודה לכם, אני מתחיל להיות בטוח בעצמי יותר לגעת בחוטים שם אך לא אעשה זאת עד שאדע שזה נכון. אם אחבר את הכבל הצהוב למתח קבוע אחר כלשהו?

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...