Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלקסי 4 I9505 מכבה את עצמו רנדומלית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים,

כמו בכותרת,המכשיר פתאום התחיל להתכבות רנדומלית,כל כמה דקות,כל כמה שעות.

עשיתי איפוס הגדרות יצרן,התופעה ממשיכה.

הגרסא היא 4.3.

חלק טוענים שהסוללה גורמת לכך וחלק טוענים שהלוח נדפק.:roll:

מישהו נתקל? מה מומלץ לעשות?

איזה גרסא כדאי להתקין כדי לשלול בעיית גרסא?

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בלי קשר הייתי ממליץ לעדכן לגרסא חדשה יותר.

אצלי גם היה נכבה, לפעמים סתם ככה ולפעמים כי הסוללה הייתה חלשה. (לא החלפתי 3 שנים) השבוע החלפתי סוללה והיא גם מחזיקה יותר זמן.

יכול להיות גם שיש אפליקציה מסויימת שגורמת לעומס על המכשיר.

 

פורסם

לאשתי זה קרה בגלקסי 5 של העבודה. 3 פעמים הוא היה

בבדיקות ועדכונים, לא מצאו כלום. בסוף עלה לי רעיון שזה

המגעים של הסוללה. שמתי חתיכת נייר עבה בין הסוללה

לדופן, ככה שהיא תידחף חזק יותר כלפי הקונקטור שלה,

ולא תוכל לזוז, ואכן מאז טפו טפו אין בעיה של כיבוי לא יזום.

פורסם

oshri הקטע הזה עובד לי מצוין עם מוטורולה V150 גם כן.

בגלקסי S4 שלי יש קטע, שברגע שהוא מגיע ל50 אחוז מהסוללה ואני מכבה אותו למחרת

הסוללה מרוקנת לגמרי ודורשת טעינה מה זה יכול להיות?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
oshri הקטע הזה עובד לי מצוין עם מוטורולה V150 גם כן.

בגלקסי S4 שלי יש קטע, שברגע שהוא מגיע ל50 אחוז מהסוללה ואני מכבה אותו למחרת

הסוללה מרוקנת לגמרי ודורשת טעינה מה זה יכול להיות?

סוללה שעבר זמנה לדעתי.

 

פורסם

לפני הכל תעדכן גרסא, ג'לי בין כבר מזמן passé

 

ביום-יום יוצא לי לראות הרבה אנשים עם מכשירי גלקסי לדורותיהם עם בעיות דומות, לרוב מדובר על סוללה נפוחה\ישנה והחלפתה פותרת את הבעיה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

האם החלפת סוללה אי פעם? היה על זה ריקול בזמנו. תבדוק שהסוללה לא נפוחה.

 

בלי שום קשר לתקלה, ממליץ לשדרג לגרסה 5.0.1. עולם אחר לחלוטין. פרסמתי בעבר לינק לגרסה מקורית של סמסונג, אבל אני כבר לא מוצא אותו.

פורסם

בזמנו עבדתי בפרטנר כשהחלו לשווק את ה"דורו" - המכשיר למבוגרים.

לאט לאט החלו לחזור לקוחות עם בעיית כיבוי רנדומלית של המכשיר.

התקלה הייתה בסה"כ שהיה מרווח בתושבת שבו הסוללה יושבת.

הפיתרון פשוט מאוד - התקנת "מרווחון", חתיכת ספוג שמתלבשת על הפס התחתון של הסוללה.

נסה לעשות בבית משהו דומה, דחף את הסוללה כלפי מעלה (הלבש במקום והפעל לחץ שהיא תילחץ כלפי הפינים), אם יש מרווח קטן בחלקה התחתון (מסיום הסוללה עד לסוף ה"בית" שבו יושבת הסוללה, התקן מרווחון או אפילו חתיכת נייר שתיצור לחץ.

 

כמובן שגם מקרה של סוללה לא תקינה יכול לגרום לכיבוי רנדומלי.

 

מומלץ לעדכן בלי קשר גירסה לגירסת האנדרואיד העדכנית שקיימת למכשיר.

פורסם

המכשיר כבר עם סוללה "חדשה" כשנתיים לאחר שהמקורית כמובן התנפחה.

לדעתי זאת לא בעיית מגעים(ניסיתי להוסיף איזה חוצץ שידחוף את הסוללה פנימה והוא עדיין מתכבה).

עשיתי למכשיר WIPE דרך הרקברי מוד שלו,כרגע עובד כבר חצי יום בלי אף כיבוי.

משום מה לא מצליח לעדכן גרסא דרך המכשיר,מקבל שגיאה "ההתקן שונה,אין עדכוני תוכנה זמינים".

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

נסיונות הfactory reset נעשו דרך מסך ההגדרות במכשיר?

יכול להיות שגירסת הבסיס שיושבת על המכשיר תקולה.

 

הייתי ממליץ (אם אנחנו כבר בנקודה שאין בעיה לאפס את המכשיר שוב מפאת גיבוי נתונים וכו),

להוריד מהרשת את הגירסה העדכנית למכשיר ולצרוב אותו דרך odin

(חפש מדריכים ברשת, ממש לא מסובך. להפעיל את התוכנה ולטעון את קבצי ההתקנה של הגירסה, להכניס את המכשיר למצב צריבה - מקש כיבוי, ווליום תחתון ומקש בית לחוצים באותה העת כשהמכשיר כבוי, וצריבה שלוקחת כ5-7 דקות.

 

פה אתה בעצם מתקין את מערכת ההפעלה באופן נקי מגורם שלישי - לצורך העניין מהמחשב ולא ממה שכבר יושב באחסון המכשיר.

פורסם

ביצעתי ריסט דרך מצב ה-RECOVERY.

איך אדע מה הגרסא הרשמית האחרונה ביותר למכשיר?

אני מבין שיש המון תוכנות קאסטום ברשת.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

שטויות. לא כל סוללה שנמצאת בשימוש שנתיים דורשת החלפה.

אם מדובר בשימוש נבון בסוללה (ללא הטענה כל הלילה, לא להשאיר את המכשיר מחובר למטען כל הזמן..) לא צריכים להחליף סוללה גם אחרי 3 שנים.

 

לעניין הגירסה, ממליץ להוריד את גירסת הסטוק של המכשיר (רום נקי של סמסונג) ולהתקינו. לא מערכת הפעלה מקוסטמת.

חיפוש באינטרנט ייתן לך את כל התשובות כולל מדריכים (אני דרך הנייד אז קצת קשה לי לעזור בזה כרגע).

פורסם

מצאתי רשימה של רומים אך הם כולם עבור מדינות אחרות.

של איזה מדינה הכי יתאים לי?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...