Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלקסי 4 I9505 מכבה את עצמו רנדומלית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שטויות. לא כל סוללה שנמצאת בשימוש שנתיים דורשת החלפה.

אם מדובר בשימוש נבון בסוללה (ללא הטענה כל הלילה, לא להשאיר את המכשיר מחובר למטען כל הזמן..) לא צריכים להחליף סוללה גם אחרי 3 שנים.

 

לעניין הגירסה, ממליץ להוריד את גירסת הסטוק של המכשיר (רום נקי של סמסונג) ולהתקינו. לא מערכת הפעלה מקוסטמת.

חיפוש באינטרנט ייתן לך את כל התשובות כולל מדריכים (אני דרך הנייד אז קצת קשה לי לעזור בזה כרגע).

 

יש לנו גלקסי 4 בן שנתיים עם סוללה מקורית. לפני כמה חודשים מ50% הוא פשוט היה מת, החלפתי סוללה הסתדר.

השימוש במכשיר הוא רגיל, טעינה כל לילה ל100%.

 

דני לפני שאתה מוחק את המכשיר ומתחיל להחליף רומים תנסה סוללה אחרת.

פורסם

הפוך גוטה.

הבן אדם אומר שכבר פירמט את המכשיר לאחרונה מס' פעמים, אז דבר לשלוח אותו לרכוש סוללה במקום לנסות פיתרון חינמי כצריבת תוכנה בבית? למה?

 

כנגד דוגמתך אני יכול לציין לך מכשירים שהיו אצלי או של לקוחות שיצא לי לתקן שעבדו ללא דופי לאחר 3 שנים. אז כל מקרה לגופו.

 

הייתי מנסה (שוב, אם אין בעיה עם מחיקת הנתונים) לצרוב גירסה מאפס. החלפת סוללה מבחינתי אמורה להיות הפיתרון האחרון כיוון שמדובר במוצר שעולה כסף.

 

פות"ש, מה מצב שקע הטעינה? לעיתים שקע טעינה תקול (ולרוב זה קורה במכשירי אנדרואיד) יכול לגרום לחיווי לא נכון של הסוללה. האם הטעינה איטית מהרגיל? אחוזים עולים לאט?

פורסם
מצאתי רשימה של רומים אך הם כולם עבור מדינות אחרות.

של איזה מדינה הכי יתאים לי?

רום אירופאי יהיה טוב.

שמעתי גם שבגלקסי לרוב הגירסאות של הונג קונג וסינגפור הן טובות, אך בחיים לא צרבתי אותן.

זכור לי שהתקנתי רום של גרמניה והוא היה טוב.

פורסם

דווקא שקע הטעינה בסדר גמור.

רום אירופאי זה כללי מדי,אשמח להמלצה למדינה ספציפית.

כעיקרון הטלפון הגיע נקנה מגרמניה סים פרי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אז הייתי ממליץ ללכת כפי שרשמתי בהודעה הקודמת על רום מקורי מגרמניה.

 

שוב, לא שולל בעיה בסוללה (וידוע לכולנו את הבעיות שיש עם סוללות של סמסונג לרוב), אך אם אין שום מניעה ממחיקת נתונים הייתי מנסה קודם את הפיתרון החינמי.

 

90₪ זה 10% מערך המכשיר.. לא הייתי ממהר להוציא אותם אם זה לא הכרחי.

פורסם

אז התקנתי 5.0.1 גרמני על המכשיר,עובד כמו חדש.

עניין הסוללה גם יטופל,יש לי עדיין 2 סוללות שמחכות להחלפה מהריקול שהיה.

 

תודה רבה!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...