Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעניין לקנות רכב מסוג ביואיק לה קרוס הדגם המפואר CXL 2012/2013 מנוע 3.6

הבנתי שבשנת 2012 החליפו את המנוע ועשו עוד כמה שינויים ברכב.

אמרו לי שזה מנוע של קדילאק מותקן ברכבים אלה, האם זה נכון ?

 

מישהו מכיר את הרכב הזה ויכול לתת חוות דעת,

-אמינות

-נוחות

-טיפולים

 

הגעתי להחלטה לקנות את הרכב הזה מכמה סיבות ,

חיפשתי רכב מנהלים גדול בממדים שלו , מפואר (עור,גג,מפתח חכם,מנוע גדול, מפואר מבפנים)

בשנים של 2012/2014 בתקציב גבולי של 100/120 אלף שקל .

והבנתי שרכבים אמריקאים נותנים את התמורה במחירים האלה . כמובן יש למשהו המלצה על רכב אחר אשמח לדעת,

תודה מראש על העזרה.

פורסם

למיטב הבנתי מותקן בו מנוע ה GM הוותיק שיושב בעוד הרבה רכבים מהקונצרן והוא מאוד מוצלח. לגבי שאר המכלולים אני לא יודע

פורסם

אני מכיר מקרוב את הדגם המצוייד במנוע ה-3.0 ליטר - המכונית מבוססת על שלדת האינסיגניה ומציעה התנהגות כביש טובה ובטוחה. נוחות הנסיעה טובה מאד והמכונית מאובזרת בכל טוב (בגרסת ה-CXL). איכות הגימור לא עקבית ואפשר למצוא פלסטיקים פשוטים בתא הנוסעים לצד חומרים איכותיים יותר. איכות הבנייה בתא הנוסעים מצויינת והרכב שאני מכיר (שנת 2010 שעבר 150K ק״מ) הכל מרגיש יצוק היטב ללא צקצוקים. המושבים נוחים מאד אך חסרי תמיכת צד. המרווח מאחור מצויין.

בגזרה המכאנית האמינות לא מושלמת - משאבת המים הוחלפה פעמיים, האלטרנטור הוחלף אף הוא. מיכל העיבוי נסדק לאחר 5 שנים וגרם לאיבוד נוזל קירור. מדחס המזגן הוחלף אף הוא.

צריכת הדלק כ-7.8 ק״מ/ל׳ בנסיעה משולבת 50%\50% עירוני\בין-עירוני, כך שהתחזוקה שלה לא זולה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...