Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ערב טוב

רציתי לשאול בנוגע למידת ראצ'ט לצורך החלפת פלגים

 

יש לי כרגע בוקסה 21MM וראצ'ט עם מאריך קטן

 

12549080_1212278468801175_4262628085745950204_n.jpg

 

נראה לי שאצלי הפלגים צריכות בוקסה 16MM קורולה 2001

יש לי מפתח T קטן

 

 

12540738_1212280458800976_2427434606176919004_n.jpg

 

הזמנתי את המתאמים הללו מאיביי כדי לחבר את הבוקסה למפתח T

 

 

s-l1600.jpg

 

 

אני רוצה לקנות גם מאריך לראצ'ט, כי נראה לי המאריך שיש ברשותי קצר מדי

 

האם המאריך הזה יתאים לי ?..

 

http://www.ebay.com/itm/1PC-1-4-150mm-Elastic-Flexible-Extension-Bar-Shaft-Screw-Nut-Wrench-Connection-/321864866373?hash=item4af0a41a45:g:WgsAAOSwQTVV9neT

 

אני חושב שעם הראצ'ט יהיה לי יותר קל ונוח להוציא את הפלגים מאשר עם המפתח T

כששאלתי בחנות חלפים לגבי המחיר לבוקסה 16MM אמרו לי חמישים שקל

דיי יקר אני אבדוק אם יש את הבוקסה באיביי.

פורסם

מאיפה אתה בארץ ? יש לך את ל.כ ברמלה, תקנה שם כל מה שאתה צריך. מאריך ובוקסה מגנטית.

 

הרוב המוחץ של הפלאגים הוא 16 מ"מ וכנ"ל גם במקרה שלך.

Stay Dirty

פורסם

אני מרמלה

בדקתי אצל אלקרם חנות חלפים בהרצל

והעסק ממש לא זול

 

אני צריך רק מאריך ואת הבוקסה עצמה , לטויוטה שלי, ולמאזדה 3 אקטיב 2008 , שנראלי במאזדה זה 21MM ויש לי את הבוקסה

פורסם
יש לי בוקסה פלאגים 5/8 אני מלוד אם בא לך לבוא לשאול

 

 

רציתי שיהיה לי אחד כזה בארגז

אני אבדוק כמה זה עולה בל.כ או באיביי

מקסימום אשאיל ממך

תודה :)

 

האם המאריך בקישור יתאים לי?

פורסם

 

אסף תודה

השאלה כמה כל זה יעלה לי

פורסם

 

 

תודה ,אבל מעדיף ראצ'ט

אני אברר מחר מה המחיר, לא ידעתי על המקום הזה

תודה לכם.

פורסם

לגור ברמלה ולא להכיר את ל.כ זה כמו לגור בפריז בלי לשמוע על האייפל.

 

לך לשם מחר על הבוקר ! אבל עם מזומן, ראה הוזהרת. אשראי מסוכן במקום כזה.

Stay Dirty

פורסם

המחיר שהציעו לי ב ל.כ זה 40 ש"ח על בוקסה מגנטית

ו80 שקל על המאריך

 

הזמנתי מאליאקספרס בוקסה 16MM לא מגנטית ב 5 דולר = 20 ש"ח

ואת המאריך ה15 דולר 40 ש"ח סה"כ 60 שקל

אני לא צריך מגנטית כי אין לי מוסך , לא בעיה להוציא אותם עם הכוייל עצמו

 

http://he.aliexpress.com/item/BESTIR-taiwan-original-L-250MM-long-10MM-3-8-Dr-extension-bar-chromium-vanadium-steel-NO/2047840619.html

 

http://he.aliexpress.com/item/BESTIR-Taiwan-made-10MM-3-8-Dr-Spark-plug-socket-size-16mm-mirro-surface-L-65MM/611272050.html

פורסם

עם הקוייל עצמו ניתן לשלוף אבל אם אתה מיתכוון להחזיר עם הקוייל אתה לא תצליח ואז אתה עלול להיתפתות לזרוק את הפלאג מלמעלה לחור שלו...אל תעשה זאת. קנה לך אנטנת מגנט קטנה ב 20 שח וזה ייפתור לך גם את בעיית ההוצאה וגם ההכנסה של הפלאג!

פורסם
עם הקוייל עצמו ניתן לשלוף אבל אם אתה מיתכוון להחזיר עם הקוייל אתה לא תצליח ואז אתה עלול להיתפתות לזרוק את הפלאג מלמעלה לחור שלו...אל תעשה זאת. קנה לך אנטנת מגנט קטנה ב 20 שח וזה ייפתור לך גם את בעיית ההוצאה וגם ההכנסה של הפלאג!

 

מאור תודה על העצה הזמנתי גם את זה מאיביי ב7 שקל :)

 

http://www.ebay.com/itm/261971794241?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

×
×
  • תוכן חדש...