Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעייתי לי המיקום,

אני אלך להחזיר לאוטוסטור את ה Valvoline ואני אקנה את :

Castrol ATF Multivehicle 1L

לפי האתר של Castrol רשום שזה מתאים ל Mazda M-V , אני אעדכן שאני אקנה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

קניתי 3 ליטר

Castrol ATF Multivehicle 1L,



שמתי 250 מל בפנים,

עשיתי נסיעה בכביש בין עירוני ובתוך העיר,

עמדתי על רצפה ישרה, העברתי כל הילוך חמש שניות ובסוף השארתי על ניוטרל,

בדקתי את המדיד ואותו דבר כמו בהתחלה רואים קצת שמן למטה ושמן מרוח על כל המד,

יכול להיות שאני לא יודע לבדוק? או שלא שמתי מספיק שמן ? אין לי מושג איך להמשיך.

 

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

בגלל זה שאלתי, לא היה לי מושג כמה לשים, כמה מל צריך כדי לראות שינוי במדיד? אני מפחד שאני אמלא יותר מידי.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אם אתה יודע בוודאות, שאתה צריך להחלפה חלקית 3.5 ליטר, אז תרוקן את השמן מהקרטר, תמלא 3 ליטר מהמדיד ואז תבדוק מה המצב.

תבדוק גם כמה ליטר יצא בריקון.

תבדוק גם במצב קר בבוקר לפני שאתה מניע, תוציא את המדיד בלי לנקות, תראה אם אתה רואה על מה הוא נמצא, אם רואים משהו.

זה נשמע שאתה לא הכי יודע מה אתה עושה, אולי תיעזר בחברי הכנופיה?

מאיפה אתה?

פורסם

אני מאזור המרכז,

אני לא מבין ממש גדול אבל עשיתי לפי כל ההסברים שראיתי בפורום,

אני אנסה לדבר איתם.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

גילוי נאות... דילגתי על חלק מהתגובות אז יתכן שכתבו לך כבר את מה שאני אכתוב

לגבי הדפיקה בגיר- ישנו עדכון גרסה למחשב שעושים במוסכי יבואן שמעלים את התופעה הזאת

בעבר היה לי אותה עם המאזדה שהייתה לי.

כמו כן, הייתה לי תופעה זהה אך שונה משלך עם המאזדה שהייתה לי. (אוסיף את הלינק של השרשור ההוא)

בגדול, במהירות 100 קמ"ש הסלד היה מתחיל להשתולל והרכב לא היה מאיץ, במילים אחרות הייתה החלקה.

הרכב שלי היה שנת 2004 מנוע 2000 עם סביבות ה178 אלף ק"מ .

עשיתי החלפה חלקית של השמן גיר, והוא החזיק לי עד 210 אלף ק"מ כשמכרתי את הרכב ואני מאמין שהוא עובד עד היום .

הלינק מהשרשור ההוא לגבי סוג השמן-

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?513334-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%A8&highlight=mazda3s

 

מקווה שיעזור לך.

פורסם

עדכון קטן:

אני משרת דרך הצבא במוסך מורשה של טויוטה אז בדקו לי שם את השמן גיר,

אפילו שם אמרו שבקושי רואים עם המדד אז כנראה שלא טעיתי ובדקתי נכון,

אמרו שחסר והוסיפו את השמן שהבאתי עד שראו במדיד שזה תקין.

לבנתיים הגיר לא החליק לי אני אעדכן אם יהיה שינוי,

אני מחכה שיהיה בחנות עוד שמן במלאי ואני אעשה החלפה חלקית של השמן כדי להעלים את הדפיקות.

 

mazda3s -

הייתי במוסך מורשה לפני כמעט חודש אמרו שאין עדכון תוכנה לרכב.

יכול להיות שיש רק למנוע 2.0 ולא ל 1.6 ?

וראיתי שהגבת בשרשור שלך שיצא לך שמן זהב כהה,

כרגע במדיד הצבע גם אצלי זהב כהה ואני שמתי צבע אדום.

אני מקווה שזה לא מזיק.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

עוד עדכון:

שוב טעיתי בשמן , הקובץ PDF שהסתכלתי הוא לא תואם לשמן שקניתי,

והשמן שקניתי לא בתקן M-V,

כבר שמתי 750ML זה נורא?

מחר בערב אני אבצע החלפה של חצי שמן גיר עם השמן הזה:

שמן גיר Royal Purple ATF 0.946L

מישהו מכיר את החברה ? איך היא ?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

הרגת את רבי.

אתה סתם גולש לשמנים יקרים שלא יתנו לך תמורת מיוחדת לכסף שלך.

כמו שנאמר המקסלייף של ולוליין עושה עבודה נהדרת ועומד בתקן(תיכנס לאתר של ולוליין).

הכי זול היהי לקנות או מטוקראפט או דלק סיננטי או למצוא של חברת דלק.

כל שיקוץ שיעלה מעל 70 ש"ח לליטר שהוא לא שמן מקורי של מאזדה זה לשפוך כסף סתם.

פורסם

כן גם אני כבר התחרפנתי מזה,

המקסלייף לפי האתר שלהם לא עומד בתקן:

http://content.valvoline.com/pdf/maxlife_atf.pdf

מוטורקראפט גם לא עומד בתקן.

 

מה אתה אומר לגבי זה:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-BG-Synthetic-ATF-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D

עומד בתקן וגם יותר זול.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

במקום כל הסיפור שהיה לך פה, הייתי הולך במקומך למוסך מאזדה מבקש שיבדקו שמן, ועל הדרך רואה איך הם בודקים ,

 

ובמידת הצורך מוסיף\מחליף לפי מה שיגידו ולפי התקציב שעומד לרשותי,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ESTK כמו שאמרתי במוסך מורשה שמים את השמן Motorcraft Mercon V, לפי הבנתי לא מתאים ל M-V.

 

עדכון :

רכשתי היום 4 ליטר של השמן הזה:

space שמן גיר BG Synthetic ATF אדום 0.946L

 

עליתי על מדרכה ורוקנתי את השמן גיר שקיים,

נשפך לי בערך ליטר על הרצפה ועוד 2 ליטר וחצי לתוך מיכל,

שמתי כשלוש ליטר ורואים במדיד שזה עומד בין שני הקווים.

מיד לאחר ההחלפה ביצעתי נסיעה והדפיקות בין הילוך ראשון ושני נעלמו כמעט לחלוטין,

גם שעומדים עם הרכב ומעבירים בין P, N , D ... לא מרגישים כלום, לפני זה היה דפיקה,

לפני שהתחלתי להחליף ראיתי את זה :

Screenshot_3.jpg

 

זה נזילה ?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual


×
×
  • תוכן חדש...