Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא רשם 88,000 ק"מ

 

אמנם שמעתי על כמה בעלי מאזדה 3 שהגיר לא מתפקד כראוי בתחילת נסיעה לפני שהשמן מתחמם אך חייב להגיד שמאוד מפתיע אותי גיר כזה שמחליק בק"מ כזה נמוך יחסית

שלומי

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז לאחר בדיקה של שלומי,



השמן גיר שצריך במאזדה הוא:

Motocraft Mercon-MV ולא V כמו שרשמתי,

המלצות למקומות במרכז שיכול להיות שיש להם את זה במלאי? (את החמש ליטר)

מחר אני אנסה להתקשר לכמה מקומות.

 

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

מנסיון עם הגיר הזה נוזל ממסרה valvoline maxlife עושה עבודה נהדרת, ניתן לרכוש אצל אבי ברחובות

יום טוב גם לך

פורסם

מי היה הבעלים הקודמים של הרכב? חברת ליסינג או השכרה אולי?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מנסיון עם הגיר הזה נוזל ממסרה valvoline maxlife עושה עבודה נהדרת, ניתן לרכוש אצל אבי ברחובות

 

בטוח שהשמן הזה טוב ?

במפרט של valvoline maxlife לא כתוב שזה תואם MV.

 

מי היה הבעלים הקודמים של הרכב? חברת ליסינג או השכרה אולי?

הבעלים הקודם היה פרטי,

איך אפשר לדעת אם הבעלים הראשון היה חברת ליסינג או השכרה?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
הוא רשם 88,000 ק"מ

 

אמנם שמעתי על כמה בעלי מאזדה 3 שהגיר לא מתפקד כראוי בתחילת נסיעה לפני שהשמן מתחמם אך חייב להגיד שמאוד מפתיע אותי גיר כזה שמחליק בק"מ כזה נמוך יחסית

ככה זה שנוסעים בלי שמן גיר הגיר נדפק.

פותח האשכול יש בורג ריקון מתחת לרכב בקרטר שמן גיר, שים לב טוב טוב, שלא תרוקן שמן מנוע בטעות.

תבדוק כמה ליטר הוצאת(תעזר בבקבוק) ואז תדע כמה להשלים.

בשום רכב וגם במאזדה שמן גיר לא נעלם, יש נזילות נקודה. אם נזילה קטנה ופעם ב... מוסיפים שמן לא נורא חייב לעקוב.

פורסם

אוקיי אני בבעיה,

לפי המפרט אני צריך את השמן M-V,

לפי כמה חנויות חלפים ולפי המוסך המורשה של מאזדה בארץ:

Mercon - V ו - Mazda M-V הם אותו דבר,

לפי בדיקה באינטרנט הם שני שמנים שונים:

לינק 1

לינק 2 (רשום הערות ב Note באתר)

לינק 3

 

לפי מה שהבנתי המק"ט של ה M-V הוא:

0000-77-112E-01

במפרט רשום את המק"ט הזה:

8#K020W0047E

 

והמק"ט של ה V הוא:

0000-77-120E-05

 

לפי מה שמוסך מורשה אמר שאם אני מחליף חצי שמן גיר, הגיר יעשה בעיות בעתיד,

יכול להיות שבגלל שמוסך מורשה שמים V במקום M-V אז הגיר הולך אחרי כמה זמן?

או שאני באמת טועה ושני השמנים אותו דבר.

יש מצב לתשובה ברורה ?

כרגע אני מתלבט אם לקנות מהמורשה את השמן שהוא אומר או להזמין בדיוק את ה M-V מאמזון ויעלה לי בסביבות ה 230 שקל לליטר אם אני רוצה שזה יגיע מהר (לינק למוצר מאמזון )

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

שמני מוטוקראפט לא יקרים והזמינות שלהם בארץ יחסית גבוהה עם קצת רצון תוכל מצוא במחיר סביר אני השתמשתי עם שמן של ולוליין שלא הרס את גיר על רכב ישן(שנת 97).

הנה לך מישהו שפתח שאלה בנושא דומה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?489959-%D7%90%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%90-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%96%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-Mercon-LV

פורסם

לפי השרשור ששלחת אני יכול להשתמש בשמן גיר הזה:

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-Valvoline-MaxLife-ATF-3-78L.html

הוא באיכות טובה? יש חברות אחרות יותר טובות או שזה לא משנה?

אני מעדיף מקורי אבל אם אין ברירה אז ניקח אותו.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

תראה איזה נוזל תמסורת מוצע לך במרכזי ותעשה את החישובים הכלכלים שלך.

בכללי כשמדובר בגיר עדיף מקורי,אבל לדעתי במרכזי שמים מוטוקראפט.

החברה הזאת ספציפית איכותית,תמיד יש חברות יקרות יותר השאלה איפה את שם את הגבול מבחינת כלכלית.

אצלי זה 200 ש"ח או 50 ש"ח לילטר זה המגבלה כשמדובר בחברה טובה.

פורסם (נערך)

הכסף לא העניין פה אני לא שם הגבלה לזה, העניין זה שאם במוסך המרכזי שמים שמן מתאים, כי הם אמרו לי שיש להם V והם אמרו לי שזה אותו דבר כמו M-V , ושלחתי למעלה כמה לינקים למה נראה לי זה לא אותו דבר,

בגלל זה אני לא בטוח אם לקנות שם מקורי או להביא מאמזון אחד שבפירוש רשום עליו M-V.

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם (נערך)

אח שלי נסע היום לאוטוסטור וקנה את השמן של Valvoline-MaxLife-ATF-3,

הוא אראה למוכר את התמונה שיש באוטוסטור ואמר שאת זה הוא צריך,

אמרו לו שם שיש לזה אריזה חדשה אבל השמן אותו דבר,

עכשיו בגב של השמן אני לא רואה שרשום Mazda M-V,

תמונה:

aCvyXpC.jpg

 

רשום שם להסתכל באתר לרשימה המלאה,

נכנסתי לאתר וזה הוביל אותי לקישור הזה: כאן

וגם בקישור אני לא רואה Mazda M-V,

אפשר להשתמש בשמן הזה או לא ?

זה השמן שהביאו לי באוטוסטור:

u2quCFw.jpg

זה השמן שמופיע באתר:

3672420-7321.jpg

 

 

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אני שמתי את זה:

http://store.zhapalang.com.my/product_info.php?products_id=1696

כמו שנתת בקישור, במאזדה שהייתה לי לפני שנתיים, וזה ממוסך מאזדה, לא היה אכפת לי שזה יקר, למה זה גיר, 90 שקל לליטר, היו נקישות, ומההחלפה הגיר היה חלק. אבל לא היו לי החלקות כמו אצלך, תנסה תן לשמן לעבוד, מקווה שלא תזדקק לשיפוץ.

פורסם

איפה קנית את זה? אף אחד לא מוכר את זה בארץ...

במוסך מאזדה הביאו לי V ולא M-V .

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual


×
×
  • תוכן חדש...