Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

קודם כל הרכב הוא:

מאזדה 3 , 2006 מנוע 1.6L האצבק,

הרכב נסע 88,000 ק"מ,

אתמול במהלך נסיעה במהירות נמוכה נתתי גז והטורים עלו למעלה כאילו אני בניוטרל ורק אחרי כמה שניות האוטו התקדם,

היום זה שוב קרה, גם במהירות נמוכה נתתי גז ואותו דבר,

ואם זה משנה יש לי את הדפיקה שיש בהרבה מאזדות בין הילוך ראשון לשני,

רציתי להחליף השבוע חצי שמן גיר בגלל הדפיקה ופתאום הבעיה שרשמתי למעלה התחילה,

הגיר מתחיל לשבוק חיים ? אם אני אנסה להחליף חצי שמן גיר זה יפתור את זה?

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי מה שאתה אומר הגיר מחליק.

לפני הכל תבדוק שלא חסר שמן גיר.(בודקים שהרכב חם אחרי נסיעה)

מה הצבע של השמן גיר אדום בהיר או כהה שחור?

ידוע מתי נעשתה החלפה?

נדלקת מנורה בלוח שעונים שזה קורה?

מתחילים מהחלפת שמן גיר, אף אחד לא יכול להבטיח לך שזה יעבור, או יהיה יותר גרוע אני הייתי מנסה.

גש לאבחון גם במכון גירים.

פורסם

בדקתי שמן גיר ונראה לי שחסר,

אני לא ממש מבין אבל שאני מוציא את המדיד כל המדיד מרוח שמן אבל רק למטה בקצה רואים ממש את השמן,

(קשה לראות בתמונה אבל כל המדיד מרוח שמן וכמו שרשמתי רק בקצה רואים ממש שמן)

מדיד.jpg

 

לגבי הצבע:

8px0muh.png

 

לא ידוע אם נעשתה החלפה (אין היסטוריה),

לא ראיתי שנדלקת מנורה בלוח שעונים אבל יכול להיות גם שלא שמתי לב ונדלקה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם (נערך)
צבע אמור להיות אדום. בטוח שזה לא שמן ברקס?

איך שמן ברקס? לשמן ברקס אין מדיד חיצוני כזה. רואים על המיכל לפי הסימון.

לפותח האשכול אחרי נסיעה שהרכב חם, הגיע לטמפרטורת עבודה ונסיעה מחוץ לעיר. עצור בצד שהרכב מונע, שלב לכל אחד מהמצבים לכ-5 שניות, ואז שלב ניוטרל. תנקה טוב טוב את המדיד, ואז תבדוק. הוא צריך להראות בין המינימום למקסימום במצב החם. חשוב שלא יהיה מתחת.

חוסר שמן גיר יכול לגרום לבעיה שאתה מתאר.

 

עריכה:צריך להיות רשום לך על המדיד ATF M\V

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם

זה בדיוק מה שעשיתי, כמו שרשמתי למעלה רואים קצת שמן בקצה וכל המדיד מרוח שמן.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אתה לא בודק נכון או שהמדיד קצת עקום, אז הכל נמרח לך, תנקה טוב טוב את המדיד, תכניס עד הסוף ותוציא עד שתראה בדיוק לאן מגיע.

צריך להיות רשום לך על המדיד ATF M\V

פורסם

לפי מה שהבנתי אני בודק בדיוק איך שצריך...

וכן רשום עליו ATF, בתגובה למעלה התבלבלתי,

ניקתי ועדיין רק למטה רואים קצת שמן,

אני אנסה להוסיף מחר שמן גיר,

מישהו יודע איפה אפשר לקנות במחיר נורמאלי שמן גיר Motocraft Mercon-V את ה5 ליטר,

באזור המרכז, תודה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אל תוסיף תעשה כבר החלפה חלקית. מומלץ רק שמן גיר מקורי. לא הבקבוק האדום שדוחפים לאנשים. עולה בחברה 90שקל לליטר. שחיטה אבל ראש שקט.

תברר כמה ליטר אתה צריך להחלפה חלקית.

ובכללי עם חסר שמן גיר, אולי יש נזילה, כי שמן גיר לא נעלם מעצמו.

אם באמת חסר הרבה שמן, יכול להיות שכבר עשית נזק לגיר, מקווה שלא.

פורסם

אני צריך 3.5 ליטר להחלפה חלקית,

אבי ברחובות מוכר 5 ליטר ב 200, וראיתי באשדוד מוכרים ב 170 אבל זה רחוק,

אם אני אחליף חצי איך אני אדע אם חסר?

כמו שאמרתי במדיד רואים ממש את השמן רק בקצה למטה.

 

איך אפשר לבדוק אם יש נזילה?

מתחת לרכב לא רואים שמן או רטיבות,

וגם לאחותי יש מאזדה 3 2006 2.0 ולפני איזה חצי שנה הגיר אצלה היה דופק ממש ובדיקה במוסך מורשה מראה שהיה חסר הרבה שמן גיר,

ולא נמצאו נזילות.

יכול להיות ששמן גיר נאכל במאזדה?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

לבנתיים אני לא מזיז את הרכב מהחניה,

אני רוצה לשים טיפה שמן לראות אם המדיד משתנה,

יש מצב להסבר קצרצר איך להוסיף את השמן גיר?

משהו שצריך להיזהר או לשים לב?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual


×
×
  • תוכן חדש...