Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

דובר על זה הרבה בפורום אודיו ומולטימדיה.

 

בגדול - בטויוטה יש MIRRORLINK בגרסה מיושנת 1.0 כך שניתן רשמית לחבר רק 2 דגמים טלפונים שתומכים: גלקסי S3 וגלקסי נוט 2.

טכנית אפשרי גם לחבר גלקסי S4 ע"י התקנה ידנית של אפליקציית DRIVE LINK.

 

כל היתר - לא מתחברים.

פורסם

לא יקרה

מערכת יצאה בשנת 2013 ועבדה עם S3 בלעדית!

היום שהטלפון הזה מיושן עדיין השיקוף תואם בלעדית את הדגם הזה אין שום עדכון תוכנה באופק

מכל טלפון אחר תוכל להשתמש בדיבורית בלבד ללא שום אופציה מורחבת.

פורסם

כדי שהעסק יעבוד צריך להתקין את אפליקצייית DRIVELINK שייעודית לסמסונג על הטלפון.

https://play.google.com/store/apps/details?id=app.scm&hl=en

 

האפליקציה הזאת עובדת רק על אנדרואיד 4.1-4.3. מה שמשאיר רק S3 ונוט 2. או S4 שלא עודכן ל- 4.4 ומעלה.

אגב, אותו סיפור כנראה, גם במערכות שמגיעות עם דגמי סובארו מ- 2015.

פורסם

מניסיון עם קורולה 2014 וגלקסי 5+3:

עם ה3 עבד יופי.

עם ה5 לא הצלחתי למרות לא מעט ניסיונות ידניים.

פורסם
האפליקציה הזאת עובדת רק על אנדרואיד 4.1-4.3. מה שמשאיר רק S3 ונוט 2. או S4 שלא עודכן ל- 4.4 ומעלה.

אגב, אותו סיפור כנראה, גם במערכות שמגיעות עם דגמי סובארו מ- 2015.

 

בקיצור, זה מחזיר אותנו לפתרון שהבחור הבא מצא כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?586720

פורסם

תודה על התשובות.

מעצבן וקצת מגוחך העניין הזה, אנחנו בשנת 2016 לא נשארו הרבה s3 ונוט 2.....

כל יצרן מולטימדיה סיני מצליח להשאר מעודכן יותר מאשר טויוטה?!

מאכזב.

כנראה ככה מתנהג מי שלא צריך להתאמץ יותר מדי (ככה גם הרגשתי כשקניתי את הרכב)

×
×
  • תוכן חדש...