Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האמת עכשיו מתחבר לי.

לא בא לשפוט או להביע דעה, רק מציג מקרה ובסוף שואל שאלה את יובל אורן.

חיפשתי חניה באזור של כיכר המדינה. באחד הרחובות, שאני לא זוכר את שמו, ראיתי גברת שנכנסת לרכב, מניעה אותו, מסובבת את הגלגלים ימינה ומסתכלת במראה. עצרתי מבלי להדליק איתות וסימנתי לה עם היד "סעי גברת, סעי". היא הסתכלה שנייה בטלפון, התחילה לנסוע [אני בינתיים הדלקתי איתות] ואיך שהיא ראתה את האיתות עצרה וחזרה ברוורס. בינתיים מאחוריי רכב.

הסתכלתי עליה במבט של מה נסגר אחי, משהו כזה:

d6f.jpg

 

ראיתי שהיא צועקת משהו ומסמנת לי עם הידיים ולא ממש הבנתי. היא פתחה את החלון לצעוק לי משהו, אז יצאתי מהרכב, ביקשתי סליחה מהבחור מאחוריי שהיה קצת בהלם, לא יודע מה הוא חשב. בינתיים הגיע רכב נוסף מאחוריו [איביזה שחורה אאל"ט] עם איתות שמאלה והבהובי אורות [לא חשדתי בכלום, אני איטי מחשבה]. ניגשתי אליה ולפני ששאלתי אותה אם היא יוצאת או לא הבחור הגיע והתחיל לצעוק: "אתה מעכב את כל הכביש, סע כפרה וזה". הוא לא אמר כפרה אבל זה התאים לתנועות ידיים בתוך הראש שלי. סליחה.

אמרתי "סליחה, פשוט היא באה לצאת מהחניה ואז חזרה, אז אני רוצה לוודא מה נסגר כי אני מחפש חניה כבר הרבה זמן". לפני שהיא אמרה משהו הוא בא ואומר היא לא יוצאת עכשיו מהחניה. הוא, אומר שהיא לא יוצאת מהחניה. פה הבנתי שהוא תר אחר החניה, אבל לא היה מושג שזה מתוכנן. חשבתי אולי בעלה, אולי קרוב משפחה. בכל מקרה התעלמתי ממנו ושאלתי אותה את יוצאת או לא? היא אמרה שלא כי צץ לה איזה משהו.

אמרתי סבבה ונסעתי הלאה.

במראה ראיתי כמובן איך היא יוצאת מהחניה והוא נכנס. זה הכעיס אותי אבל לא היה לי זמן לבזבז אז המשכתי. גם בטח שלא הייתי חוסם את כל הרחוב ויוצר פקק בגלל מעשה כזה או אחר של שני אנשים, אז גם לא היה ממש מה לעשות. שקלתי לעצור בצד ולשאול אותה מה נסגר בהמשך הכביש, אבל תכל'ס זה לא ממש עניין אותי אז.

עכשיו כשקראתי את השרשור אני מצליח לחבר 1+1 ולהבין מה היה שם. אני עוד לא יודע מה אני חושב על זה.

 

אחרי הסיפור המרגש, יש לי שאלה ליובל אורן: מה קורה אם אתה במצב של הנהגת ואני ממתין לחניה כי ראיתי שאתה יוצא? היית מפנה לי או שהיית ממתין ללירון [סתם צוחק, לכל אחד מהקבוצה]. ראיתי שאין לך בעיה להיות כן, אז אשמח לתשובה כנה גם כן.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמיד תחסום את הרחוב ניקו זה לוקח את הלחץ ממך,

מגדיל אותו אקספוננציאלית ומטיל אותו על הגב' הזאת

[או על כל מי שהחלטת בראש שעליו הלחץ]. ותמיד

תשתתף גם בצפירות ובצעקות.

 

הדוגמא הזאת לא טובה...

... ישבת באחד כזה עם הילד

גם דוגמא לא משהו,

CHILDFREE BY CHOICE !

ומעולם לא אוכל לאפה, זה מין שטיחון בצק לבן מעייף כזה

 

וגם,

*אם אני כבר בחנות בגדים* [!] סימן שאני מסייע לחברה לבחור משהו

ותוחב את ראשי מדי פעם בתא כדי להביט בה בחזייה

אני מאוד פעיל בסטיילינג *אם אני כבר בחנות בגדים*

The first one to get angry loses

פורסם (נערך)

יובל , ואם יגיע נכה צה"ל, כזה עם רכב.

שנלחם ונפצע למען שתבנו חברה טובה בת"א ובישראל - האם תאפשרו לו לחנות בחנייה שמורה.

או החניות שמורות רק לנכים שלכם. (מה רשום בתקנון)

 

ראה משפט דברי חוכמה של עמנואל קאנט -

" עשה מעשיך רק על פי אותו הכלל המעשי אשר, בקבלך אותו, תוכל לרצות גם כן כי יהיה לחוק כללי "

אומר: המעשה שאתה עושה , יהיה נחלת הכלל וגם לאחרים תהיה זכות לעשות זאת לך.

 

ובפועל, זה נקרא הקש - אתם מאשרים לי ולאחרים להתאגד ולמנוע מאחרים (בדרך זו או אחרת)

משימוש במשאב חופשי כגון בחוף הים. - .

 

מתוך אישור לקבוצה א' לבצע התארגנות המתאימה לאינטרס שלה,

ולמנוע מאחרים משאב ציבורי.

גם לקבוצה ב' מותר ויש אישור לבצע דבר המתאים לאינטרס שלה.

מאחר ואתה נתלה בעוד קבוצות המונעות מאחרים להשתמש ב משאב ציבורי .

זו הבעיה והסיכון, אם הייתם רק אתם היינו אומרים זוטות הדברים.(ראה יוליאן)

אבל זה יהפוך לנחלת כלל החברה, וגם קבוצות אחרות ימנעו משאבים מאחרים.

יקחו זאת כי אפשר / מותר לנו.

 

אפשר בעצימת עין לבצע תרגילי שמירה קטנים, בקטנה, כ שימוש עצמי אחת ל..

כאשר זה הופך לנורמה ויש התארגנות ותכנון מראש, לביצוע השמירה ומניעת אחרים מהזכות לשימוש

במשאבים ציבוריים חופשיים - זו בעיה.

ומחר אנשים ילכו בדיזנגוף עם רצועה ללא כלב - לאן הגענו. (הגשש)

 

בחברה יש נורמות וחוקים, פנו לעיריה שכנעו, לא הצלחתם כנראה אין לכם זכות לכך.

ואתם מבצעים בפועל ,, פעולה עבריינית.

הצלחתם - אבל יש בעיית אכיפה - לחצו על העיריה שישלחו פקחים.

לכל אזור יש אחראי פיקוח דברו ותאמו איתו - הם גם נותנים מס' פלאפון אישיים.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תל אביב זו עיר שאנשים שונאים שם אחד את השני חד משמעית !!! בעיקר ערסים אשכזים אנטיפטים

בירושלים זה אחרת אבל קיימים כל מני ערסים שלאחר ויכוח הופכים להיות אחים שלך ונרגעים.

פורסם

ליין מן צודק וזה אכן מצטייר בעיני שוב כסוג של התנהלות "עבריינית",

ניצול של טכנולוגיה מתקדמת כדי להשתלט על משאב ציבורי שלא כדין.

לא כל עבריינות מלווה באלימות פיזית, יש הונאות מתוחכמות

שנשענות בדומה לכאן על תשתית תקשורת מתקדמת.

קאנט סיבך את 'ואהבת לרעך כמוך'.

קאנט :)

The first one to get angry loses

פורסם

ליובל קל להגן על הסדר שהוא נהנה ממנו. מעניין מה היה יובל אומר *בפועל* לו הוא היה במצב של ניקו... נניח בשכונה בה גרים הוריו והוא בא לבקר.

או נניח, שהוריו גרים בניין בו יש חניית אורחים, אבל בעל דירה מסוימת מחנה בחניית האורחים כדי לשמור את חנייתו הפרטית לאורחיו, זה אפילו יותר חוקי ממה שיובל עושה ורק קשור לתרבות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

* ההוא מהחניית אורחים התקזז עם אורחיו אז זה בסדר.

 

בר נניח שיש כנס ואני עוזב ואתה מגיע ואני אומר לך לבוא לחנות במקומי,

מה, לא תחנה ? ואם זה לא כנס אלא אנחנו מתחלפים קבוע במשמרות ?

ואם זה לא משמרות אלא אני רואה אותך ברחוב ומזמין אותך לחנות במקומי ?

 

- מה שכן אל תנסה לעשות לי "לירון" כי אני לא ממתין. רוצה - אז עכשיו.

** אבל אם היית מטטל את תינוקך וזה אז תכל'ס הייתי ממתין.

 

הקיצר, גמישות

The first one to get angry loses

פורסם
האמת עכשיו מתחבר לי.

לא בא לשפוט או להביע דעה, רק מציג מקרה ובסוף שואל שאלה את יובל אורן.

חיפשתי חניה באזור של כיכר המדינה. באחד הרחובות, שאני לא זוכר את שמו, ראיתי גברת שנכנסת לרכב, מניעה אותו, מסובבת את הגלגלים ימינה ומסתכלת במראה. עצרתי מבלי להדליק איתות וסימנתי לה עם היד "סעי גברת, סעי". היא הסתכלה שנייה בטלפון, התחילה לנסוע [אני בינתיים הדלקתי איתות] ואיך שהיא ראתה את האיתות עצרה וחזרה ברוורס. בינתיים מאחוריי רכב.

הסתכלתי עליה במבט של מה נסגר אחי, משהו כזה:

[ATTACH=CONFIG]447669[/ATTACH]

 

ראיתי שהיא צועקת משהו ומסמנת לי עם הידיים ולא ממש הבנתי. היא פתחה את החלון לצעוק לי משהו, אז יצאתי מהרכב, ביקשתי סליחה מהבחור מאחוריי שהיה קצת בהלם, לא יודע מה הוא חשב. בינתיים הגיע רכב נוסף מאחוריו [איביזה שחורה אאל"ט] עם איתות שמאלה והבהובי אורות [לא חשדתי בכלום, אני איטי מחשבה]. ניגשתי אליה ולפני ששאלתי אותה אם היא יוצאת או לא הבחור הגיע והתחיל לצעוק: "אתה מעכב את כל הכביש, סע כפרה וזה". הוא לא אמר כפרה אבל זה התאים לתנועות ידיים בתוך הראש שלי. סליחה.

אמרתי "סליחה, פשוט היא באה לצאת מהחניה ואז חזרה, אז אני רוצה לוודא מה נסגר כי אני מחפש חניה כבר הרבה זמן". לפני שהיא אמרה משהו הוא בא ואומר היא לא יוצאת עכשיו מהחניה. הוא, אומר שהיא לא יוצאת מהחניה. פה הבנתי שהוא תר אחר החניה, אבל לא היה מושג שזה מתוכנן. חשבתי אולי בעלה, אולי קרוב משפחה. בכל מקרה התעלמתי ממנו ושאלתי אותה את יוצאת או לא? היא אמרה שלא כי צץ לה איזה משהו.

אמרתי סבבה ונסעתי הלאה.

במראה ראיתי כמובן איך היא יוצאת מהחניה והוא נכנס. זה הכעיס אותי אבל לא היה לי זמן לבזבז אז המשכתי. גם בטח שלא הייתי חוסם את כל הרחוב ויוצר פקק בגלל מעשה כזה או אחר של שני אנשים, אז גם לא היה ממש מה לעשות. שקלתי לעצור בצד ולשאול אותה מה נסגר בהמשך הכביש, אבל תכל'ס זה לא ממש עניין אותי אז.

עכשיו כשקראתי את השרשור אני מצליח לחבר 1+1 ולהבין מה היה שם. אני עוד לא יודע מה אני חושב על זה.

 

אחרי הסיפור המרגש, יש לי שאלה ליובל אורן: מה קורה אם אתה במצב של הנהגת ואני ממתין לחניה כי ראיתי שאתה יוצא? היית מפנה לי או שהיית ממתין ללירון [סתם צוחק, לכל אחד מהקבוצה]. ראיתי שאין לך בעיה להיות כן, אז אשמח לתשובה כנה גם כן.

 

לשאלתך - ממתין ללא אורות בלי שתהיה לך דרך לדעת שאני יושב ברכב בכלל, אלא אם אתה ממש מציץ מכונית מכונית. כשהשכן שממתין לחניה מגיע - הוא כותב לי, ורק אז אדליק אורות ואצא. אם קרתה טעות ויצאתי לפני הזמן ומישהו אחר הרוויח מההפקר - לא אצא מניאק ואחזור חזרה, כי בניגוד לאיך שמציירים אותי פה אני לא דון קורליאונה ואין לי מניות באוטוסטרדת הדמעות באיטליה.

זאת מכיכר המדינה סתם יצאה מניאקית איתך.

 

ומי שכתב שהוא לא מכיר קבוצות כאלה - תתחיל לדבר עם השכנים שלך במקום להיות מיזנטרופ ותכיר את המקום שאתה חי בו. קהילתיות ושיתופיות הם דברים מבורכים, אולי אם תגיד שלום לאנשים בחדר מדרגות תוכלו לחיות בהרמוניה גדולה יותר ולהיות באמת ערבים זה לזה. מלבד הקבוצה שלי אני מכיר עוד חמש קבוצות כאלה בבלוקים סביבי, ועוד לפחות חמש בחלקים צפוניים יותר של העיר (איזור ירמיהו-נורדאו)

 

אתם יכולים להמשיך לגדף, זה משעשע אותי מאד.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

לא התקזז ולא כלום. כי אורחים אחרים לא יכולים לנות שם ואם אין להם סידור יובל, הם בצרות. מה יעשו? יחנו בחיפה? בסך הכל רצו לבוא ליום ההולדת של אח של יובל...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לגור בירמיהו בלי חניה זה עונש אמיתי. אבל, קהילתיות ושיתופיות זה כאשר אתם מגדלים ביחד גזרים וסוחרים בהם כנגד תפוחים. למנוע מאחרים משאב ציבורי זה לא קהילתיות, זה ההיפך. אבל, ממך כבר לא תצא תורה או הבנה של זה, עד שזה לא יתנקם בך במקום אחר. אז זה בסדר, למזלי, אני יכול להרשות לעצמי חניון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זו לא גמישות חד-פעמית - זו התארגנות מודעת מראש - זה צינור קשיח עם פלומבה בקצה.

 

כאשר אני מנסה להסביר ל עז קשה קצת דעת.

תמיד אני מצרף את הוריו המבוגרים ואחותו לסיפור. (החוליות החלשות אצלו)

כ עז צעיר עשיתה את המעשה,, חשוב כעת האם היה מתאים לך שאת אשר עשיתה

עזיז אחר יעשה בדיוק את דבר המעשה, להורייך או לאחותך - זה מתאים לך.

אנו חיים בחברה - קבעתה נורמה מסויימת, לקחתה ומנעתה מאחרים.

פתחתה תיבת פנדורה, מחר אחרים יאמצו את הנורמה שלך ויפגעו בדרך זו החלשים אצלך.

 

גמישות ועצימת עין אפשרית, יובל וחבריו מעבר לזאת כבר, הוא גאה במעשייהם - הם קיבוץ סיצילייני

הם קבעו נורמה קשיחה, כי לנו קבוצת אנשים מותר לשמור ולמנוע מאחרים, שימוש חופשי בחניות.

ובפועל משתלטים על איזור חניה , זו לא גמישות זו השתלטות מודעת על מרחב ציבורי

(בדרך זו או אחרת)

 

וכאשר מעירים לו כי זו נורמה פסולה המאפשרת גם לקבוצות אחרות גמישות מחשבתית.

להשתלט על משאבי ציבור חופשיים, ולמנוע אחרים משימוש חופשי בהם , הוא מאשים אותנו ברדיפה..

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אתם יכולים להמשיך לגדף, זה משעשע אותי מאד.

בוודאי שזה משעשע אותך. שוב, כל דבר בעולם שהוא לא הבעיה שלך באותה הרגע, הוא, הרי, לא באמת בעיה, נכון?

ומי שכתב שהוא לא מכיר קבוצות כאלה - תתחיל לדבר עם השכנים שלך במקום להיות מיזנטרופ ותכיר את המקום שאתה חי בו.

במקרה לגמרי גם חלק מחברי הטובים וגם חלק מחבריו הטובים של השותף שלי גרים בריבוע די קטן סביבנו. מצוקת החניה רבה. אני לא מכיר אף אחד שחבר בקבוצה הזו. עם השכנים, מזנטרופ שכמוני, לא מדבר. גם לא עם בעל הדירה, למרות שהוא גר בבניין ממול. כנראה שגם לא עם החברים מהצד השני של הרחוב, פחות או יותר. וגם לא עם עמיתים לעבודה, שגרים עוד רחוב ליד.

קהילתיות ושיתופיות הם דברים מבורכים

ומכבסת מילים שנועדה לייפות התנהגות אלימה והשתלטות על המרחב הציבורי זה לא.

80 אנשים זו לא "קהילתיות ושיתופיות". גם לא חמש קבוצות של 80. גם לא 20 קבוצות של 80, כשמדובר בעיר של 400,000 תושבים ואלוהים יודע כמה מאות אלפים שנכנסים אליה ויוצאים ממנה בכל יום. חלקם לפעמים אפילו קרובים משפחה או חברים של נבחרי הקהילתיות שלך.

זאת מכיכר המדינה סתם יצאה מניאקית איתך.

למה מניאקית? היא פעלה במסגרת המוסכמות שלה נראות כהולמות את מה שאתה מכנה "קהילתיות ושיתופוית" (וכבר הציע לך מר סיוויק להשתמש במילון, אם אני זוכר נכון). או שאולי אתה נבחרת לסמכות העליונה בניהול קבוצות חניה?

אתה באמת עד כדי כך עיוור \ פלוץ (סליחה ממנהלי הפורום), שאתה לא רואה שהקבוצה שלך ושל חבריך מובילה בדיוק אבל בדיוק למקום הזה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

Yuval Oren

לא מעניין אותי לדבר עם שכנים, אבל גם לא ענית על השאלה שלי. האם אעבור לגור בשכונה שלך ולא אהיה חלק מה"כנופיה" שלכם (קריא לא שומר ולא מבקש לשמור חניה), האם יהיה לי חשש לחיי או לרכבי? והאם בכלל לדעתך, מגיעה לי חניה בשכונה שאני גר? כלומר למה אתה יכול לשמור לשכן שלך שגר בשכונה שלך, ואני לא יכול להחנות את רכבי באותה השכונה שאני גם במקרה גר בה, בגלל "השיתופיות" והאווחה שיש לכם בשכונה? אני מבחינתך אזרח סוג ז' בשכונה שלכם?

פורסם

תמצא חניה ותחנה,לא הייתי דואג שיובל ירביץ לך.

קצת פרופורציה.

ודוגרי? אם הייתי חיי במקום עם בעיות חניה הייתי שמח לשכנים כאלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...