Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וודאי, אך השאלה באיזה רכב מדובר.

אם זה יונדאי למשל אז אתה לא באמת צריך את האחריות.

אם זה וואג לא אטמוספרית ולא ידנית אז אל תעשה את זה.

Stay Dirty

פורסם

מעולה, קיה = יונדאי.

תטפל בכיף. יש לך את יונדאי שופ בתל אביב, תקנה ממנו חלפים מקוריים לטיפול.

 

אם גם תרשום לי דגם מנוע, אתן לך את כל המידע מאוטודאטה.

Stay Dirty

פורסם
וודאי, אך השאלה באיזה רכב מדובר.

אם זה יונדאי למשל אז אתה לא באמת צריך את האחריות.

אם זה וואג לא אטמוספרית ולא ידנית אז אל תעשה את זה.

זה שאין הרבה מקרים של צורך במימוש אחריות בינדאי וקיה, לא אומר שאין בכלל.

 

מנגד יש לו אחריות של 7 שנים וחבל להפסיד אותה בשביל לחסוך כמה מאות שקלים+קושי למכור את הרכב ללא הסטוריית טיפולים וללא האחריות המורחבת.

 

 

כשאני בא לקנטת נגיד קיה פיקנטו בת 5 שנים, רואה שתי מכוניות כשלאחת מהן יש עוד שנתיים אחריות ולשניה לא - אהיה מוכן לשלם איזה 1500 או 2000 שקל יותר על אוטו עם אחריות.

 

 

פורסם

לא נראה לי שזה פוגע באחריות יצרן אבל תמיד אפשר לבדוק מה מגיע באחריות , לדעתי אחריות זה משהו שחשוב לרכב ונותן בטוחה ושקט ..אם רכב הוא תחת האחריות שלו עדיין כאשר אני קונה אותו מה טוב ..קיה נותנים 7 שנים זה לא צחוק ...

פורסם

רכב באחריות מטפלים בצורה מסודרת עם רישומים וקבלות! אני אישית לא הייתי מיתעסק כל עוד הרכב באחריות כי ברגע שייקרה משהו לרכב ותיאלץ להפעיל אחריות ואין רישומים מדוייקים המוסך פשוט ייתנער מלטפל בך וישמח לראות אותך אוכל את הנקניק ובוכה.

פורסם (נערך)

או שיש לך אופצייה שלישית והיא לבצע את הטיפולים בצורה מסודרת ומיד לאחר מכן לרוקן את השמן שמילאו לך ולמלא שמן איכותי יותר שתרכוש בעצמך.

עולה קצת יותר אבל ראש שקט עד הסוף במידה ואתה פדנט.

 

לדוגמא - כשרכשתי את הYRV קיבלתי שובר לטיפול קטן במתנה במוסך דייהטסו,הלכתי וביצעתי את הטיפול שכלל פילטר שמן מקורי + פילטר אוויר ושמן של "פז" :?

שעה אחרי היה במנוע שמן LM אך לפחות נהנתי מפילטר שמן מקורי חינם ופילטר אוויר טרי.

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

קל למוסך להתחמק מאחריות כשלא ביצעת טיפולים סדירים במורשה או במורשה יבואן משרד התחבורה. אמנם לרכבך מוניטין אמינות טוב, אבל זה לא אומר שלא יכול לקרות כשל שידרוש אחריות.

ממליץ לטפל במוסך עד סוף האחריות, ולא חייב מורשה יבואן.

Miata ND2

 

פורסם
או שיש לך אופצייה שלישית והיא לבצע את הטיפולים בצורה מסודרת ומיד לאחר מכן לרוקן את השמן שמילאו לך ולמלא שמן איכותי יותר שתרכוש בעצמך.

עולה קצת יותר אבל ראש שקט עד הסוף במידה ואתה פדנט.

 

לדוגמא - כשרכשתי את הYRV קיבלתי שובר לטיפול קטן במתנה במוסך דייהטסו,הלכתי וביצעתי את הטיפול שכלל פילטר שמן מקורי + פילטר אוויר ושמן של "פז" :?

שעה אחרי היה במנוע שמן LM אך לפחות נהנתי מפילטר שמן מקורי חינם ופילטר אוויר טרי.

 

תומר

עדיף לתרום את הכסף לנזקקים.

 

כל הפעולות האלה מיותרות לחלוטין כאשר התוצאה היחידה שלהן היא בזבוז זמן וכסף.

 

עד שאני לא רואה מבחן של גוף רציני שקובע חד משמעית כי מנוע יחזיק יותר זמן ויתבלה פחות עם שמן של ליקווי מולי לעומת שמן של פז או שלי יצרן מקומי אחר - אני אשאר בדעה הזאת.

 

 

פורסם

כל שמן מתוצרת יצרן שניתן לזהות אותו (קרי - לא יצרן מדבקה) שמציג אישורי תקינה של יצרן הרכב ו/או אישור מכון תקינה מאושר על ידי יצרן הרכב - מתאים למנוע שלכם.

פז, דלקול וסונול הם יצרני שמנים מוכרים גם ברמה עולמית ומוצריהם נושאים אישורי תקינה של יצרני רכב רבים ומכוני תקינה בינלאומיים.

לא כל דבר שמיוצר בישראל זה זבל ורמאות.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

פז, דלקול וסונול הם יצרני שמנים מוכרים גם ברמה עולמית ומוצריהם נושאים אישורי תקינה של יצרני רכב רבים ומכוני תקינה בינלאומיים.

לא כל דבר שמיוצר בישראל זה זבל ורמאות.

ההפך - כמעט כל דבר שמיוצר בארץ מפגין איכויות גבוהות מאד, ובכל בתחומים.

יש לנו תעשייה נהדרת, מהטובות בעולם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חברים,

 

אני מכבד את דעתכם אך נשאר בשלי.

אם ההפרש הוא כמה גרושים והשקעה של שעה,הרכב שלי ילגום נוזל גרמני.

 

מצב היפוטתי:

אתם רוכשים רכב חדש(משומש) מאדם אמין והוא יאמר לכם :

1.הרכב קיבל רק שמן גרמני מהאיכות הטובה ביותר כל חייו.

2.הרכב קיבל רק שמן תוצרת הארץ מהאיכות הטובה ביותר כל חייו.

 

עם יד על הלב - ההרגשה שלכם תהיה זהה בשתי המקרים?

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...