לדעתי היא תוכל לקבל את מבוקשה בג'יפונים נמוכים יותר מבחינה כספית , אני חושב שה X500 בכלל לא פונקציה לרכב , תתמקד יותר בויטרה , ספורטז' יונדאי שמה תוכל לקבל יותר בעד הכסף שלך ומה רע עם חסכת 13K ויותר , תעשה מבחני נסיעה זה הפתרון הכי טוב , אבל מבחינת זמן זה לא יעיל , יש הרבה כתבות עכשיו לסיום שנה , עכשיו ניתן להעריך דברים מחדש עם מידע מוחשי עדכני יותר