Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין באחד מהרכבים הנ"ל בדגם האוטומטי.

האם עלות האחזקה שלו יקרה כמו למשל של הפולו? או שהוא מתקרב איכשהו לעלות אחזקה וחלקים של רכב יפני?

אם אני מחפש אמינות אפשר לסמוך על האיביזות מהשנתונים האלה או להתרחק וללכת ליפניות?

פורסם (נערך)

עלויות דומות לפולו וגם לפאביה עקב העובדה שיש להן את אותו מנוע ואותו גיר.

הפולו עולה על האיביזה באיכות ובמקום מאחורה.

יש לבדוק שתיבת ההילוכים תקינה ומתפקדת כראוי. (מתייחס לדגמי 1.2 TSI.

יש לבדוק שהוחלף לקיט טיימינג משודרג ושהרכב עבר את כל הריקולים.

לפולו יש גרסה עם מנוע 1.4 אטמוספרי שיותר אמין מה1.2 TSI אבל גם פחות חזק.

לאיביזה יש גרסה עם מנוע 1.6 שגם הוא אטמוספרי ויותר אמין מהTSI.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

בקיצור (ולדעתי), כמעט כל שילוב מהשנתון הזה מבחינת אמינות יהיה לא מאוד מוצלח. מוזמן להריץ חיפוש שכולל משהו כמו TSI+DSG. התוצאות לא ייאחרו לבוא.

ובנוגע לפולו, המנוע 1.4 אמנם אמין, אבל הבעייה היותר גדולה היא הDSG7 שמחובר אליו. דווקא המנוע 1.2 בשנתונים היותר מאוחרים של הפולו יותר אמינים.

×
×
  • תוכן חדש...