Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב מסחטות אומגה ,HUROM,DAVO אותה הגברת בשינוי אדרת.

ראה ערך ברוולי.

לא ככ ממליץ לקנות מוצרי חשמל מ US עניין של תאימות ושנאים.

חפש את המסחטות של Kuvings מעולות.

פורסם

הייתי רוצה קובינגס, הבעיה שהן יקרות משמעותית...

 

באמת לא חשבתי על עניין המתח השונה ב-US, איך בעצם אני מוודא שהמכונה מתאימה גם לכאן? (לא מבחינת השקע כמובן, מבחינת הוולטג׳).

 

לגבי המיסים - אז בדוגמא שלי, יתכן שאצטרך לשלם עוד מיסים כשהמכונה תגיע לארץ? למרות שאמאזון מטפלים במשלוח (למרות שהם לא המוכר, הם כאמור משמשים כמחסן לוגיסטי)?

פורסם
אייל,

לגבי target - האם מבצעים משלוח לישראל או שצריך מתווך? האם תשלום המס מראש?

ורק אצלי האתר חסום או לכלל יושבי ארץ הקודש?

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

יש מבצע על ה דוקאטי

סופרלג'רה רוצה, ינעל העולם איזה בהמה 600K בארץ.



סורי הייתי חייב.

טרגט בדיוק כמו אמזון.

בטרגט ישנה חברה ישראלית (אם אני זוכר נכון) בשם borderfree שהם מבצעים את עמילות המכס עבור כל מיני אתרים ,טרגט ביניהם.

נקה עוגיות מהדפדפן הוא אמור לזהות אותך שאתה גולש מישראל.

אופס האתר חסום משום מה WTF? גם עם VPN.

פורסם (נערך)

אז אין להם משהו רק נגדי [emoji15]

 

לגבי הלג'רה, אולי ישתתף ב1+1 בksp...

300 אני 300 אתה?

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

 

אגב לגבי החזרי המס מאמאזון, בדיוק עכשיו הגיע החזר מלא על מעמ של mx master שהוזמן (תחזיקו חזק) באפריל!

יותר מזה, בגלל בעיה במגעים של הunifying receiver הם מיד שלחו לי עכבר נוסף, למרות שהוסבר בשיחה לבחורה הגרמניה הנחמדה שהם מוכרים גם את הרסיבר לבד ורק אותו אני צריך.

עריכה אחרונה על ידי pedelt

Aprilia Shiver 750

פורסם

איילי,

 

בקשה הכי לא גברית שיש, יש דילים על משאבת חלב של medela freestyle?

 

היא עולה באמאזון כ290 דולר ואינה נשלחת ישירות לארץ. מצד שני, יש מי שיביא לי אותה מארה"ב וידוע לי על מבצע בעבר שבו היא נמכרה ב160 דולר.

 

יש דרך לאתר מבצע עליה ביום הדין בצורה נוחה (מנוע חיפוש מחירים כלשהו)?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
רק אם המוכר הוא אמזון מובטח שלא תשלם יותר.

אם מוכר אחר, ייתכנו עוד הפתעות בארץ

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

לא בהכרח. גם אם המוכר אינו אמאזון אך הוא נשלח מאמאזון ומשלוח הוא AmazonGlobal הוא לא ישלם דבר נוסף.

פורסם
איילי,

 

בקשה הכי לא גברית שיש, יש דילים על משאבת חלב של medela freestyle?

 

היא עולה באמאזון כ290 דולר ואינה נשלחת ישירות לארץ. מצד שני, יש מי שיביא לי אותה מארה"ב וידוע לי על מבצע בעבר שבו היא נמכרה ב160 דולר.

 

יש דרך לאתר מבצע עליה ביום הדין בצורה נוחה (מנוע חיפוש מחירים כלשהו)?

יש לך החזרים מקופות החולים, עלות של 300 ש"ח לערך

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם
איילי,

 

בקשה הכי לא גברית שיש, יש דילים על משאבת חלב של medela freestyle?

 

היא עולה באמאזון כ290 דולר ואינה נשלחת ישירות לארץ. מצד שני, יש מי שיביא לי אותה מארה"ב וידוע לי על מבצע בעבר שבו היא נמכרה ב160 דולר.

 

יש דרך לאתר מבצע עליה ביום הדין בצורה נוחה (מנוע חיפוש מחירים כלשהו)?

סליחה ,מה לא גברי במה שביקשת?

תן לי בבקשה דגם מדוייק .

איך לקבל התראת על ירידת מחיר פשוט מאוד, תירשם לגמל גמל גמל camelcamelcamel . אם עדיין צריך את עזרה תן סימן.

פורסם

לא כתבתי שאם לא אמזון אזי ישלם בטוח תוספת בארץ אלא שרק אם המוכר הוא אמזון עם השילוח שלהם מובטח שלא ישלם.

זה מה ששאל ועל כך קיבל תשובה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...