Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כפי שהכותרת מציינת, אני שוקל מעבר מ 16 ל17.

הגאנט המיועד הוא מקורי של שירוקו 2009

לרכב סיאט לאון 2012.

השאלה שלי היא מה האופסט הנוכחי שלי מול ההוא של השירוקו?

 

אני ממש לא מעונין בבליטה של הגאנט החוצה.

 

אשמח לתשובות,

תודה רבה ושבוע טוב.

כמה כוחות סוס זה מוסיף ביחס למדבקת No Fear?

 

Seat Leon 1.4 TSI

פורסם

תודה רבה תום,

מה המשמעות בפועל של ה8 לעומת ה7?

כמה כוחות סוס זה מוסיף ביחס למדבקת No Fear?

 

Seat Leon 1.4 TSI

פורסם

נסה להסיק את התשובה מהשרשור הזה למשל.

בגדול, רחב יותר (בגבול המומלץ) - טוב יותר בכל הנוגע למיקסום יכולות הצמיג.

 

כדי לעמוד על ההבדלים המספריים אני נעזר באתר הזה.

 

בכל אופן, אני מציע לבדוק שאכן מדובר באחד החישוקים שמופיעים באותו קטלוג שצירפתי, שמא מדובר באחד אחר בעל נתונים שונים.

פורסם

אני עם ג'אנט של שירוקו 2.0 על לאון. אז לשאלתך הג'אנט כן בולט החוצה אבל לא משהו דרמטי, מה שכן הוא יושב מאוד יפה על הרכב ונותן מראה טיפה יותר קרבי אבל בטוב טעם ולא משהו מוגזם.

פורסם

להלן תמונות למי שרצה, הג'אנט לא יוצא מעבר לכנף אבל יושב הרבה יותר החוצה מאשר המקורי ולכן נראה ממש טוב. לא בטוח אבל אולי תהיה בעיה בעתיד באם תרצה להמניך.

מדובר בג'נט שירוקו 2.0 8J ET41 17

20151014_180242.jpg

20151014_180303.jpg

פורסם

תודה.

עד כמה שאני מבין, כל עוד זה לא בולט מהחלק העליון של הכנף, זה תקין.

וזה אמור לבלוט בסה"כ ב-13 מ"מ ע"פ המקבילה המקורית של הלאון במידה זו.

×
×
  • תוכן חדש...