Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת.העניין הוא שזה יותר קל ומהיר להשמה אך האם באמת יעיל ועושה את העבודה כמו הווקס המשחתי?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

לא ממש, ספריי ווקס נועד בעיקר לתקופה קצרה, בדר"כ כדי לתחזק שכבת ווקס קיימת בין השטיפות.

מומלץ ליישם לאחר כל שטיפה.

פורסם

תלוי.

אם בהכללה של ספריי ווקס אתה מתכוון גם לאוטמים בבקבוק ספריי (נניח carpro reload, או אפילו ״סתם״ bsd - כמעט לכל חברה מוערכת בתחום יש מוצר כזה או אחר שמעניק הגנה ומגיע בבקבוק ספריי), ברב המקרים יחזיקו יותר מאשר ווקס במשחה.

שוב, הכל תלוי במוצר ובתכונות שלו.

"יאללה בירי".

פורסם

שאלה היא,תקציב ורמה של המוצר.

בפעם אחרונה ישתמשתי במוצר ספרי ווקס הזה:

עלות כ120ש חצי ליטר,לפי טבלה מאתר רשמי

רמת המוצר מאד גבוהה ואכן סיפק אותי בתוצאות

על הרכב שלי,מצרף תמונות.

iweb_SW20_set_en.jpgnanolex 776.jpgnanolex 779.jpgnanolex 780.jpgfile:///C:/Users/user/Downloads/datasheet_2012.pdf nanolex 777.jpg

פורסם
שאלה היא,תקציב ורמה של המוצר.

בפעם אחרונה ישתמשתי במוצר ספרי ווקס הזה:

עלות כ120ש חצי ליטר,לפי טבלה מאתר רשמי

רמת המוצר מאד גבוהה ואכן סיפק אותי בתוצאות

על הרכב שלי,מצרף תמונות.

[ATTACH=CONFIG]440014[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]440015[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]440016[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]440017[/ATTACH]file:///C:/Users/user/Downloads/datasheet_2012.pdf [ATTACH=CONFIG]440018[/ATTACH]

 

 

לכמה שימושים מספיק הבקבוק?

פורסם

לפי טבלה מאתר רשמי

רמת המוצר מאד גבוהה ואכן סיפק אותי בתוצאות

על הרכב שלי,מצרף תמונות.

file:///C:/Users/user/Downloads/datasheet_2012.pdf

 

לא הייתי מייחס הרבה חשיבות למה שהיצרן רושם על המוצרים שלו - כי רובם כותבים אותו דבר (שלהם הכי טוב) רק מבחן עצמי וחוות דעת ללא אינטרסים יתנו לך אינדיקציה לאיכות המוצר.

 

בלי קשר הרכב שלך שמור ונראה ממש יפה. צבע נקי במראה קרם. אהבתי.

פורסם

לא יכול למדוד בידיוק,ניראה לי שישתמשתי כ30 מל בערך אולי 40 מל,אך לא חסכתי מהחומר.

יבנתי שאפשר לסים חצי ממה שישתמשתי,אז יכול להספיק בין 20 עד 25 יסומים לרכב כמו שלי.

פורסם

כמה זמן בממוצע יושב BSD על הפח ? אם זה משנה הצבע עבר פלסטלינה + IPA וכרגע יושב על הרכב פוסו בערך 3 חודשים.

פורסם

תודה יוגב,אני מתעניין הרבה בתחום הדיטיילינג,מנסה חומרים שונים ומה שניראה לי משתמש,

עגב קיבלתי קודם דוגמיות חינם לבדיקה ולניסיון ואחרי שבדקתי רכשתי,לדעתי כך עדיף,לא???

פורסם

קודם כל על איזה דוגמיות אתה מדבר? שמות.

מעבר לזה כל תכשיר שלא תבחר, הבדיקה הנכונה היא רק לאורך זמן של חודשים.

אפקט מתמשך מעיד על מוצר איכותי לעומת משהוא שמתאדה לאחר שטיפה.

×
×
  • תוכן חדש...