Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 VTS לראשונה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זמן קצר לאחר ההשקה בחו"ל נחתה הסיטרואן C4בישראל לצרכי תקינה. היבוא הסדיר יחל במאי כדגם 2006.

והכי חשוב ציטוט מהכתבה:

 

היבואנית, חברת `דוד לובינסקי` מוסרת כי המכונית הגיעה לצורכי תקינה ואת הופעת הבכורה שלה בארץ היא תקיים ביום שבת ה- 15 בחודש בכינוס מועדון PSI (מועדון פיג`ו סיטרואן ספורט ישראל).
הכתבה המלאה באתר אוטו:

http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=4250

 

אתר מועדון פיג'ו סיטרואן ספורט ישראל:

www.psi.co.il

 

4250_2_03-01-2005-16-08-52.jpg

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה מדהים.. כאילו לקחו את הפנסים של הסדרה 5 ודחפו אותם ל-C4!!!

 

בכל-מקרה.. היא פשוט מהממת..

יש נתונים?

הנעה קדמית

 

הגה גל משונן, תגבור חשמלי

 

בסיס גלגלים 260.8 ס"מ

 

א 426.0X177.4X145.8 ס"מ

 

מתלים ק' תמוכות מקפרסון

 

מתלים א' קורת פיתול רוחבית

 

בלמים ק'/א' דיסקים מאוררים/דיסקים

 

מערכות עזר ESP, ABS

 

קוטר סיבוב 11מ'

 

תא מטען 350ל'

 

מיכל דלק 60ל'

 

משקל 1182 – 1292 ק"ג

 

מנועים

 

2.0 ל' VTS

 

מנוע 4ציל', רוחבי

 

נפח 1997 סמ"ק

 

תזמון 16 שס', גל זיזים עילי כפול

 

מהלךXקדח 88X85 מ"מ

 

הספק/סל"ד 180 כ"ס/7000

 

מומנט/סל"ד 20 קג"מ/ 4750

 

הזנת דלק הזרקת דלק

 

הילוכים ידני 5

 

צמיגים 205/50R17

 

מהירות מרבית (יצרן) 227 קמ"ש

 

0 ל-100 קמ"ש (יצרן) 8.3 ש'

 

 

 

2.0 ל'

 

מנוע 4ציל', רוחבי

 

נפח 1997 סמ"ק

 

תזמון 16 שס', גל זיזים עילי כפול

 

מהלךXקדח 88X85מ"מ

 

הספק/סל"ד 143 כ"ס/6000

 

מומנט/סל"ד 20 קג"מ/ 4000

 

הזנת דלק הזרקת דלק

 

הילוכים אוטו' 4

 

צמיגים 205/55R16

 

מהירות מרבית (יצרן) 206 קמ"ש

 

0 ל-100 קמ"ש (יצרן) 10.1 ש'

 

 

פורסם
פאק.

 

לא אכפת לי שההגה לא מתקשר. אני רוצה אותה!!! :twisted: :twisted: :twisted:

אולי סוף סוף נראה אותך במפגש? :-)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מה יש בה שאתה כ"כ רוצה אותה?

 

שאר רוח. כוח משיכה. שיק צרפתי. היא פשוט מהממת.

 

אני יודע את כל העובדות. הנעה קדמית. 180 כ"ס. הגה לא משהו. בטח פחות טובה מ-GTI6, לא בהכרח עדיפה על 206RC שלא ממש נחשבת במיוחד מול הקליאו.

 

אבל כל זה לא משנה לי.

 

היא נראית מדהים. היא כל כך מושכת. היא מכונית שאני רוצה. בלי שכל ישר שאומר (למשל) מיאטה. או קליאו. או WRX. אבל עם הרבה מאוד מהדבר הזה, שכל כך צריך להיות למכונית. הדבר הזה שכל כך קשה להגדיר אותו אבל כשהוא שם יודעים שזה זה. הדבר הזה שפעם סיטרואן ידעו לעשות כל כך טוב, ועכשיו הם חוזרים לזה. אם היה לי הכסף, יכול מאוד להיות שהייתי קונה אותה. דווקא אותה. בשבילי היא ממשיכה ראויה מאוד לסקסו. כאילו הסקסו היא בעצם הקדמה ל-C4. היא תזזיתית יותר, אולי מהנה יותר, אבל חסר לה הדבר ה"זה". וזה חסר לי.

 

טוב, הגזמתי קצת, לא? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שאר רוח. כוח משיכה. שיק צרפתי. היא פשוט מהממת.

 

אני יודע את כל העובדות. הנעה קדמית. 180 כ"ס. הגה לא משהו. בטח פחות טובה מ-GTI6, לא בהכרח עדיפה על 206RC שלא ממש נחשבת במיוחד מול הקליאו.

 

אבל כל זה לא משנה לי.

 

היא נראית מדהים. היא כל כך מושכת. היא מכונית שאני רוצה. בלי שכל ישר שאומר (למשל) מיאטה. או קליאו. או WRX. אבל עם הרבה מאוד מהדבר הזה, שכל כך צריך להיות למכונית. הדבר הזה שכל כך קשה להגדיר אותו אבל כשהוא שם יודעים שזה זה. הדבר הזה שפעם סיטרואן ידעו לעשות כל כך טוב, ועכשיו הם חוזרים לזה. אם היה לי הכסף, יכול מאוד להיות שהייתי קונה אותה. דווקא אותה. בשבילי היא ממשיכה ראויה מאוד לסקסו. כאילו הסקסו היא בעצם הקדמה ל-C4. היא תזזיתית יותר, אולי מהנה יותר, אבל חסר לה הדבר ה"זה". וזה חסר לי.

 

טוב, הגזמתי קצת, לא? :wink:

 

רוני

בקיצור,

אתה בוחר אותה כי היא יפה וסקסית יותר? אהבה ממבט ראשון?

 

או שאתה רוצה אותה למרות שהיא כניראה לא מהנה כמו הסקסו, אבל עדיין היא מהנה מאוד ויש לה הרבה יתרונות שאין לסקסו, כמו יופי, חדשנות, נוחות, איבזור ומנוע.

 

מישהו פה זוכר את הוויכוח מלפני חודש בין GOLF GTI לצרפתייה לוהטת?

אני היחידי שיש לו פלאשבק?

Back to the original - NC again.

פורסם
בקיצור,

אתה בוחר אותה כי היא יפה וסקסית יותר? אהבה ממבט ראשון?

 

אפשר לומר. כמובן שלא הייתי מתלהב ממנה אם היא הייתה ממש גרועה לנהיגה, סה"כ זה חשוב לי. אבל קראתי שהיא טובה, מלבד ההיגוי, אז אני אסלח לה.

 

אני מקווה מאוד שיצא לי לנהוג בה קצת באיזה שלב, כדי שאוכל לדעת יותר טוב, אבל בינתיים גורם המשיכה הראשוני שלה גדול מספיק בשביל שאתלהב. היא פשוט יפיפיה.

 

ותומר - דבר יפה :-P:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בקיצור,

אתה בוחר אותה כי היא יפה וסקסית יותר? אהבה ממבט ראשון?

לגיטימי לחלוטין.

זה כמו מישהו שקונה טריביון, או הונדה פרלוד.

בניגוד לנשים, אפשר למכור אם מתאכזבים או נמאס. :twisted:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...