Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי הלך למוסך ומרו לו שהתיקון הוא 2000 לתיקון נזילת שמן מהראש מנוע

(טעות קטנה)

 

יש לו נאון שנת 97 ורציתי לדעת למה זה כזה יקר ואיפה אני יכול לעשות את התיקון

ביותר זול

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
אבא שלי הלך למוסך ומרו לו שהתיקון הוא 2000 לתיקון נזילת שמן מהאגן

יש לו נאון שנת 97 ורציתי לדעת למה זה כזה יקר ואיפה אני יכול לעשות את התיקון ביותר זול

 

אתה יכול לנסות לברר את עלויות העבודה במוסך - ואם זה ניתן לעשיה בקלות, להביא את החלק מפירוק ולבקש מהמוסכניק שלך שיחליף לך אותו.

ברוב המקרים לא מורידים אגן שמן מרכב מפירוק כך שיש סיכוי סביר שהאלטרנטיבות שלך הן קנית אגן שמן חדש או תיקון (הלחמה/איטום) של הסדק הקיים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם יש לך קצת זמן וכלים אפשר לעשות זאת לבד.

אתה מרים את הרכב על בעזרת ג'ק ומדרכה(אפשר להוסיף בלוק לבטחון).

יש מספר ברגים שמחזיקים את האגן(חוץ מהמגן).

אתה מפרק אותו לוקח את החלק להלחמה או אם אי אפשר אז חדש .

ברכב שאני עשיתי לו את זה לא היה אטם אלה דבק סיליקון מיוחד שאתה מורח על דפנות האגן

לאחר ניקיון יסודי של הדפנות.

באותה הזדמנות אפשר לנקות את הקרטר בעזרת ספריי מיוחד.

את כל החומרים אתה יכול לקנות בכל חנות לחלקי חילוף.

איציק תקן אותי אם אני טועה או תוסיף את מה שיש לך להגיד.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

יכול להיות שאני מתכוון למשהו אחר, אבל לא צריך לפרק את זה משהו בין הגיר למנוע ?

 

יש לי נזילת שמן , ובטיפול 10 שמו לי מן תוסף לשמן שאמור לעצור\ לסתום את זה, אכן השמן יורד בכמות קטנה משמועתית , אבל עדיין יש טיפות כל פעם, כמה יעלה \ אמור לעלות תיקון כזה ואיפה ניתן לבצע אותו בצורה המהירה והטובה ביותר ?

פורסם

דבר ראשון כל התוספים הללו מזיקים יותר ממה שהם עוזרים.

דבר שני הכי מהיר זה מוסך.

דבר שלילשי הכי זול זה לעשות בעצמך אבל יותר טוב מזול זה הסיפוק שאתה מקבל מלטפל ברכב שלך בעצמך.

תשאל את איציק,תומר ויש פה עוד כמה כאלו.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

חברה טעות קטנה הנזילה היא מהראש מנוע

 

עכשיו נודע לי על הטעות...

 

מה עושים???

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

נזילה מאטם ראש מנוע דורשת החלפת האטם

לצורך החלפתו יש להוריד ראש מנוע הווה אומר אחד מראשי המנוע [מנוע 16 שסתומים]

הווה אומר פירוק סעפת פליטה ,יניקה,רצועת טימינג באלנס ועוד. לא כדאי לעשות לבד אם לא יודעים ביחוד את התיזמון.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

אני יעשה את זה עם אבא שלי או שהמוסך יעשה את זה אבל השאלה כמה עולה האטם הזה?

ואני יודע שמוסיפים למנוע טורבו אז מוסיפים אטם בגלל שזה מכניס יותר אוויר אז צריך יותר מקום כדי שהבערה לא תהיה מוקדמת

בקיצור רציתי לדעת אם זה בכלל נכון?

ואם כן כמה עולה להוסיף עוד אחד?

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

טוב, בוא נעשה קצת סדר - אני לא יודע בדיוק איך בנוי המנוע שלך, אבל עד כמה שאני מכיר יש ראש, ויש מכסה שסתומים שמכסה את החלק העליון של הראש.

אם הנזילה היא בין הבלוק לראש - באמת סיפור רציני יותר.

אבל אם מדובר בהזעה ממכסה שסתומים (מה שקרה אצלי) אז זה די פשוט. זה לא חלק שעומד בלחצי בעירה או משהו. אפשר פשוט לפתוח, לנקות, להביא אטם חדש ולסגור. אצלי הספיק אפילו סתם ליישר את האטם ולנקות קצת.

אז לפני שאתה רץ למוסך, תבדוק בדיוק מאיפה זה. אולי זה לא מצריך הורדת ראש.

 

לעניין הוספת אטם ראש למנוע טורבו - במנועי טורבו בדרך כלל מורידים את יחס הדחיסה כדי למנוע דטונציות. אחת הדרכים לעשות את זה היא לשים שני אטמים, דבר ש"מאריך" את תא הבעירה ומוריד במעט את יחס הדחיסה.

פורסם

דטונציות = "צילצולים" במנוע בד"כ נגרם בשל תדלוק המנוע בדלק לא מתאים

(אוקטן נמוך מדי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...